Ерте ұйықтау

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ
Сабақ: қазақ тілі
Мектеп: Амангелді атындағы жом
Сынып : 3 «А» Мұғалімнің аты-жөні:Д. Олжабекова
Күні : 08.11.2018 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Бөлім/тақырып Ерте ұйықтау
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

3.1.2.1 — баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

3.2.2.1 — берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)

Сабақ мақсаты:

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар орындай алады:

баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерді түсіну

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

Кейбір оқушылар орындай алады:

берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу

Бағалау критерий

 

  • жиі қолданылатын сөздерді қолданады
  • сөз тіркестерін құрастырады
  • сөйлемдердің мазмұнын түсінеді
  • тірек сөздерді айта алады

Тілдік мақсат:

 

 

Оқушылар орындай алады:

  • баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерді түсінеді
  • сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді
  • берілген тірек сөздер негізінде сөйлейді

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Жетіде тұрамын, қайырлы түн, ерете ұйықта

Талқылауға арналған сұрақтар:

Нешеде тұрасың? Кім оятады? Нешеде шығасың?

Ерте ұйықтайсың ба?

Құндылықтарға баулу
Еңбекқорлыққа, елжандылыққа баулу
Пəнаралық байланыс дүниетану
Алдыңғы оқу Сағат жетіде тұрамын
АКТ қолдану дағдыларын дамыту
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

 

минут

 

минут

 

 

Ширату жаттығуы:

Мына менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау менің басым,
Бәрін осы басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым,
Барлық істі атқарған

Сыныпты доптың түрлері арқылы бөлу

МЖ = Мұғалім жасаған

Суреттері

Картинки по запросу баскетбол Картинки по запросу волейбольный мяч

минут

Тапсырма 1.

Картинки по запросу сағат Картинки по запросу жаттығу Картинки по запросу спит анимация Похожее изображение

Сәлемдесу, түгендеу.Психологиялық ахуал туғызу.«Ыстық алақан»тренингін өткізу.

Өткенді қайталау. «Ыстық орындық» әдісі.Қызығушылықты ояту.«Суретте нені көріп тұрмыз?

 

Бағалау критерийлері Дескрипторлар
  • жиі қолданылатын сөздерді қолданады
  • сөз тіркестерін құрастырады
  • сөйлемдердің мазмұнын түсінеді
минут

Тапсырма 2.

«Қос шеңбер» әдісі. Оқушыларды ішкі және сыртқы шеңберге тұрғызады.(Ішкі шеңбердегі оқушы сыртқы шеңбердегі оқушыға қарама-қарсы қарап тұруы қажет).Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап алады (Сыртқы шеңбердегі оқушыға ішкі шеңбердегі оқушылар,ішкі шеңбердегі оқушыға сыртқы шеңбердегі оқушылар және ішкі шеңбердегі оқушылар мұғалімнің берген белгісімен қозғалады).

 

 

Бағалау критерийлері Дескрипторлар
  • берілген тірек сөздер негізінде сөйлейді
  • сөз тіркестерін құрастырады
  • жиі қолданылатын сөздерді қолданады
  • сөз тіркестерін құрастырады
Қосымша ақпарат

Саралау

Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды:

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:

ПІКІР ҚАЛДЫРУ