Ұсақ моншақтардан жасалған білезік

0

Сабақтың тақырыбы: Ұсақ  моншақтардан жасалған білезік\r\n\r\nСабақтың  мақсаты:\r\n\r\nБілімділік: Оқушыларға бисер туралы түсінік беру, түрлерімен таныстыру,білезік жасап үйрету.\r\n\r\nДамытушылығы: Есте сақтау қабілеттерін арттыру. Танымдық қабілеттерін дамыту.\r\n\r\nТәрбиелік: Салт-дәстүрді құрметтеуге тәрбиелеу. Әдемілікке,эстетикалық тәрбиеге баулу.\r\n\r\nСабақтың типі: аралас сабақ\r\n\r\nӘдіс-тәсілі: сұрақ-жауап,түсіндіру,көрнекілік\r\n\r\nКөрнекілігі: Интерактивті тақта,слайдтар,суреттер,моншақтар,әр түрлі қолдан жасалған білезіктер.\r\n\r\nҚажетті материалдар мен құралдар: түрлі-түсті ұсақ моншақ, жіп, ине.\r\n\r\nСабақтың барысы:\r\n

    \r\n

  1. Ұйымдастыру кезеңі.Сабаққа дайындық.
  2. \r\n

  3. Үй тапсырмасын тексеріп, бағалау.
  4. \r\n

\r\nЖіптен алқа жасау.\r\n\r\n1.Алқаның түрлерін  атаңдар?\r\n\r\n2.Зергерлік бұйымдарға нелер жатады?\r\n\r\nҚауіпсіздік ережелері\r\n\r\nБұл – оңай ережелер…\r\n\r\nШанышқы, қайшы, инелер,\r\n\r\nБалта, пышақ, шегелер,\r\n\r\nОйыншық емес ойнайтын,\r\n\r\nСол қауіпті нәрселер.\r\n\r\nСақ болмасаң сен егер,\r\n\r\nДенеңе зақым келтірер.\r\n\r\nЖаттап алсаң болады,\r\n\r\nБұл – оңай ережелер.\r\n\r\nИненің қауіпсіздік ережелері:\r\n\r\nЖұмыстың басында ине қорабындағы инені немесе ине шаншығыштағы инелердің санын білу маңызды.\r\n\r\nҚұралдар мен жабдықтарды өз орнында ұстау қажет.\r\n\r\nЖұмысты ұқыпты орында:\r\n\r\nинені шанышар алдында ортаңғы саусаққа оймақ киіп ал,\r\n\r\nқолды жарақаттанудан сақтау керек,\r\n\r\nжұмыс бітісімен түйреуіштерді, инені шаншығышта ұстаған дұрыс.\r\n\r\nЖұмыстың соңында ине мен түйреуіштердің санын білу керек.\r\n\r\nIII. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі.\r\n\r\nҰсақ моншақтардан жасалған білезік\r\n\r\nҚазақтың өрнекті әшекейімен істелетін қолөнерінің түрлері көп.Соның бірі – бисермен әшекейлеу. Бисер өнері ертеден кеңінен таралып, танылып келе жатқан халық  шығармашылығының бір түрі.Сен білесің бе, барлық қолөнер сияқты, бисер тоқудың да тарихы бар. Осыдан 6000 жыл бұрын әйнек өнері пайда болған.\r\n\r\nОсы кезде моншақтарда пайда болған. Бірте-бірте моншақтар ұсталып  ұсақ моншақтарға айналған. Бисердің Отаны ежелгі Египет. Бисерді ең көп шығаратын жер – Жапония, Италия, АҚШ, Үндістан.“Бисер” деген сөздің өзі ұсақ моншақтарға берілген\r\n\r\n жалпы түсінік. Ұсақ,  домалақ,  сопақша, шыны,  металл керамикалық материалдардан  жасалған моншақтарды бисер деп атайды. \r\n\r\nБілезік – білекке салатын әшекейлі, сәнді бұйым. Оны қымбат металдардан жасайды. Білезіктің пішіні, өрнегі әр түрлі болады.\r\n\r\nБисердің шығу тарихы:Бисер тоқу өнері ертеде кеңінен тарап, танылып келе жатқан халық шығармашылығының және әшекей бұйымдар дайындаудың бір түрі. Бисермен жай суреттерден бастап өте күрделі түрлі-түсті жұмыстар жасауға (тоқуға), алқа, тұмарша, шаш буғыш, сырға, білезік, белдік, сөмкелерді де әшекейлеп тоқуға болады, сонымен қатар ойыншақтар да тоқуға болады. Қолдан жасалатын бисер моншақтары Ресейде, шет елдерде өте жоғары бағаланады. Нақ осы кезде халық шығармашылығының осы түрі жаңа өрлеу үстінде, дамудың сатысында.\r\n

    \r\n

  1. Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі.
  2. \r\n

\r\n1.Оқулықпен жұмыс .\r\n\r\n2.Сұрақ-жауап\r\n\r\n3.Практикалық жұмыс.\r\n\r\nЖұмыстың орындалу реті:\r\n\r\n1.Жасалатын білезіктің ұзындығына қарай екі қабатталған жіп аламыз.\r\n\r\n2.Жіптің екі ұшын да жіңішке иненің көзінен өткізіп, иненің біреуінен ұсақ моншақтарды тіземіз. Жіптің екінші ұшындағы инені тізілген моншақтарға кері қарай өткізіп, оны тартамыз.Осы тізбекті қажетті өлшемге дейін қайталаймыз.\r\n\r\nЖұмбақ шешу\r\n\r\n1.Тап-тап, тап жорға,\r\n\r\nТабаны жоқ боз жорға.\r\n\r\nЖеліп кетсе жеткірбес,\r\n\r\nЖерге түссе таптырмас.\r\n\r\n \r\n\r\n2.Басы екеу, аяғыда екеу.\r\n\r\n \r\n\r\n3.Ине өткен жерден- … өтер.\r\n\r\n \r\n\r\nБисерден не жасауға болады?\r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Бекіту кезеңі.
  2. \r\n

\r\n1.Бисер дегеніміз не?\r\n\r\n2.Бисерді қандай бұйымдарға қолдануға болады?\r\n\r\n3.Бисермен тоқу нені талап етеді?\r\n\r\n4.Бисер қай кезден бастап пайда болды?\r\n\r\n5.Бисердің түрлері?\r\n\r\nБисер неден жасалады?\r\n

    \r\n

  1. Бағалау. Оқушылардың еңбегін салыстыра отырып, бағалау.
  2. \r\n

\r\nҮІІ. Үйге тапсырма беру. 1.Өзіңе ұнаған білезіктің бірін жаса.\r\n\r\n2.Ұсақ моншақтардың әр алуан түрін таңдап,алқа жаса.\r\n\r\n \r\n

Сабақты өткізген: Асанов Нұрлан Ерболатұлы

\r\n

                                                Қызылорда  облысы,  Қазалы  ауданы

\r\n

                                          Жанқожа  батыр ауылы,  №94  орта  мектептің

\r\n

                                                       технология  пәнінің  мұғалімі

«Отаншылдық — ең ізгі сезім» атты жауынгерлермен кездесу кеші

0

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Кәукей ауылы  №225 орта мектептің\r\n\r\n«Алғашқы әскери даярлық» пәнінің ұйымдастырушы Сабыр Зәріп\r\n\r\n \r\n\r\nСабыр Зәріп Төлегенұлы 1960 жылы 10 қазанда Қазалы ауданында дүниеге келген. 1986 жылдан бері №225 орта мектепте БӘД пәні мұғалімі болып еңбек етіп келеді. Оқушылары аудандық «Жас ұландар» слетінің бірнеше дүркін жеңімпазы, «Саптық даярлық» сайысының жүлдегері. Оқушыларға әскери-патриоттық тәрбие беру мақсатында  мектепте «Жас мергендер» үйірмесі, «Жас ұландар» клубы, «Шекарашылардың жас достары» отряды жұмыс жасайды.\r\n\r\n \r\n\r\nҰстанымы: \r\n\r\nОқушыларды Отанын сүюге, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке, әдептілікке баули отырып, олардың бойларына патриоттық сезім қалыптастыру. Келешекте елім дейтін ұлтжанды ұрпақ тәрбиелеу.\r\n\r\nМақсаты: Оқушыларға әскери патриоттық тәрбие беру. Оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу, әскер қатарына қызмет етуге деген қызығушылығын арттыру.\r\n\r\nКөрнекілігі:  «Отаншылдық – ең ізгі сезім», «Әскер өмір мектебі», «Әкелер дәстүріне адалмыз» қанатты сөздері жазылған көрнекіліктер, т.б.\r\n\r\nУақыты:  45 минут\r\n\r\nҰйымдастыру кезеңі:\r\n\r\nІ. Кіріспе.\r\n

    \r\n

  • Кештің ашылу рәсімі;
  • \r\n

  • Кездесуге шақырылған қонақтарды таныстыру;
  • \r\n

\r\nІІ. Негізгі бөлім.\r\n

    \r\n

  • Баяндама: «Әскери патриоттық тәрбие негізі — мектепте»
  • \r\n

  • Кездесу қонақтарына сөз беру;
  • \r\n

  • Кездесу барысында оқушылар кездесу қонақтарына сұрақтар беру;
  • \r\n

  • Оқушыларға алдын ала берілген анкеталық сұраққа қысқаша тоқталып өту;
  • \r\n

  • Жоғарғы сынып оқушылары әскери және дене даярлығынан дайындық деңгейлерін көрсетеді;
  • \r\n

  • Оқушыларға әскери тіркеу куәлігін тапсыру;
  • \r\n

  • Кездесу қонақтарына ескерткіш сыйлықтар беру;
  • \r\n

\r\n \r\n\r\nІІІ. Кездесуді қорытындылау.\r\n\r\n \r\n\r\n1 – жүргізуші: Егеменді ел тірегі — Қарулы күштер болса, сол Қарулы күштерге жастарды мектеп табалдырығынан даярлайтын алғашқы әскери даярлық пәні болып табылады. Қысқа мерзім ішінде қазіргі заманғы қаруды меңгеру, тәуелсіз демократиялық Отанымызға лайықты қорғаушы болу күрделі іс, сондықтан әрбір жасөспірім мектеп табалдырығынан бастап өзін әскери қызметке дайындауға, өз Отаны  мен оның халқы алдында азаматтық жауапкершілікті кәміл ұғынуы тиіс.\r\n\r\n2 – жүргізуші: Құрметті қонақтар, оқушылар, ұстаздар қауымы, бүгінгі мектебімізде Ұлы жеңістің 65-жылдығы мерекесі қарсаңында әскери-патриоттық іс-шаралары өткізіліп жатыр. Соның бірі бүгінгі «Отаншылдық — ең ізгі сезім» атты жауынглермен кездесу кеші. Кешімізді ашу рәсімін мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Ебелекова Эльмира апайға ұсынамыз.\r\n\r\n1 – жүргізуші: Бүгінгі салтанатты кездесу кешімізге Қызылқұм шекара заставасының әскери қызметкері Күлімбетов Сүлеймен және жауынгерлер Қожаназаров Серік, Өтегенов Нұралы ағаларымыз қатысып отыр.\r\n\r\n2 – жүргізуші: «Патриоттық: тәрбие-негізгі мектепте» атты баяндамаға кезек берейік. Баяндамашы:  Абат Асылқан 10-сынып оқушысы.  (Слайдтар көрсетіліп тұрады)\r\n\r\n1 – жүргізуші: Құрметті қонақтар, ардақты ағалар, сіздер қиындығы мен қызығы қатар жүретін әскери қызметте жүрсіздер, біреулеріңіз мерзімді әскери қызметкеріңізді абыроймен атқарып қайтыңыздар дейміз. Келесі сөз кезегі Қызылқұм шекара заставасының келісім шарт әскери қызметкері Күлімбетов Сүлеймен ағаға беріледі.\r\n\r\n2 – жүргізуші:\r\n\r\nБүгінгі күн – қуаныш,\r\n\r\nБүгінгі күн —  жыр-аңыз.\r\n\r\nАрқалаған ел жүгін,\r\n\r\nАғаларға мың алғыс.\r\n\r\nБұл ән әскери қызметкер ағаларымыздың құрметіне арналады.\r\n\r\nӘн:  «Сарбаздар маршы»\r\n\r\nсурет 1\r\n\r\nОрындайтын: Аманкелді Асхат 10-сынып оқушысы.\r\n\r\n1 – жүргізуші: Құртетті қонақтар, әкелер дәстүрін жалғастырушы бүгінгі ұрпақтар, яғни  ертеңгі Отан қорғаушыларына тіркеу куәлігін тапсыру үшін Қызылқұм шекара заставасының қызметкері Күлімбетов Сүлеймен мен жауынгер Өтеген Нұралы ағаларды ортаға шақырамыз.\r\n\r\n2 – жүргізуші:   «Күштілер. Ептілер. Батылдар.» сайысына кезек берейік. Сайыс шартымен таныстыру үшін ортаға  жарыс төрешісі Сексенбай Бақыт ағайды шақырамыз.  (10-11 – сыныптар арасында сайыс өткізіледі)\r\n\r\n \r\n\r\n1 – жүргізуші: Тәуелсіздік тұғырына жол салған,\r\n\r\nЖас сарбазым, баба ісіне адал бол!\r\n\r\nЖалын атып тұрған жастық шағыңда,\r\n\r\nЕл қорғаны алынбайтын қамал бол.\r\n\r\nҚазір сіздердің алдарыңызда 10-сынып оқушылары әскери жаттығулар қимылдарын  көрсетеді.\r\n\r\nЖас әнші  Ахметова Айсана «Тыныштық жыры» әнін орындайды.\r\n\r\n \r\n\r\n2 – Жүргізуші: \r\n\r\nДей алмассың үлгі аламын тек кімнен,\r\n\r\nБабаларың батыр болған шетінен.\r\n\r\nДәл соларша, сүйе білсең еліңді,\r\n\r\nАзамат боп шыққандығың сенімнен.\r\n\r\nҚұрметті қонақтар, бүгінгі кешімізді аяқтай отырып, сіздерге мектебіміздің атынан үлкен алғысымызды білдіріп болашақта зор денсаулық, мол бақыт, ал егемен Қазақстанға бейбітшілік, ашық аспан тілейміз!\r\n\r\n \r\n\r\n 

«Көшбасшы.KZ» интелектуалдық сайысының eкінші күн қорытындысы

0

       Қызылорда қаласында №136 Темірбек Жүргенов атындағы мектеп- лицейде «Ізденіс Жолы» қоғамдық қорының ұйымдастыруымен «Көшбасшы.KZ» интелектуалдық сайысының іріктеу кезеңі өткізілуде. Сайысқа жалпы қаламыздың 50 мектебінің оқушылары қатысуда. Екінші  күні 25 мектептен 130 оқушы бақ сынады. Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда дегендей 2 —  кезең бойынша 27 оқушы іріктеуден алдағы сайысқа жолдама алды. Үздіктерді құттықтай отырып сіздердің назарларыңызға бүгінгі күннің іріктеліп анықталған 27 оқушының тізімін ұсынамыз.\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Аты-жөні Мектебі Сыныбы
1 Мырзабай Асхат 223 9
2 Абдулатиф Әлима 1 10
3 Нұрдин Нұрдәулет Мұрагер 9
4 Сұлтанғали Санура 143 10
5 Өтепбергенова Асылзат 172 10
6 Төлеп Наргиз 15 10
7 Рысбай Аружан 6 10
8 Нұрғали Меруерт 268 10
9 Шүкір Әлия 12 10
10 Дәуленов Дінмұханбет Мұрагер 9
11 Аманжолова Аружан 176 10
12 Әбілтаева Жәния 187 10
13 Абдулла Нұрдана 140
14 Аманжан Арайлым 5 9
15 Талапбек Аружан 257 10
16 Жалғасбай Қалыбай 23 10
17 Хали Қымбат 143 9
18 Орынбаева Бибігүл 233 9
19 Арғынбек Нұрайлым 257 9
20 Қадірәлі Айша 101 10
21 Қайрат Ақайдын 264 9
22 Жанәбіл Мейіржан 176 10
23 Әбдіжаппар Бибінұр 268 9
24 Оңдасынов Бексұлтан 4 10
25 Рзақұл Нұрайым 268 9
26 Шайзада Қайыржан 233 9
27 Зиятбек Ринат 12 10

\r\n Құрметті, сайысқа қатысушылар!\r\n\r\nСайыс туралы қосымша ақпараттарды төмендегі байланыс номерлерінен ала аласыздар!\r\nӘкімбек Әлібек 87021218231\r\nӘліби Көшербай 87756486635

Сүйінбай Аронұлы. Жақсы мен жаман адамның қасиеттері

0
Әбіш Кекілбаев

6-сынып. Қазақ әдебиеті

Тақырыбы: С.Аронұлы. Жақсы мен жаман адамның қасиеттері

Жалпы мақсаты: Өлеңнің мазмұнын талдау арқылы негізгі идеясын түсінуге,  жақсы мен жаман тақырыбында ой қалыптастыруға, сыни ойлауға, ойын жеткізуге, ізденуе білуге бейімдеу.

Күтілетін нәтиже: 1.Топта пікірталас жасауға әрекеттене алады;

2.Оқушылар оқу материалын меңгеру барысында жаңа сөздермен, ақпараттармен таныса алады;

3.Адам бойындағы қасиеттерді  зерделейді.

    1. Әдеби терминдер арқылы ойлану, іздену, қолдана білу дағдылары дамиды.

 

Көрнекі құралдар: Интербелсенді тақта,  слайдтар,  маркерлер, стикерлер

Әдістер:

Сабаққа қойылған критерий: 

    • Тақырыпты аша білуі,
    •   Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.
    •   Талқылауларға белсене араласуы

 

Сабақтың барысы:

    1. Ұйымдастыру кезеңі. «Араласып кеткен шумақтар» әдісі. (7 мин) 

 

Үйге берілген  тапсырма арқылы жұпқа бөлініп орналасуға ықпал етемін.  «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін жатқа айтады, әрі өздерін толғандырып келген сұрақтар аясында өзара пікір алмасады.

Мыс: О, Ақтан жас, Ақтан жас,

Жетімдіктің белінен.

Сенде жетер ме екенсің?

Асып өтер ме екенсің?

Жапанға біткен жапырақ

Сұғынсаң тояр ма екенсің?

Жазғы шыққан бүлдірген,

Жамылсан тонар ма екенсің?

ІІ. Жаңа сабақ. 3 мин.  Интербелсенді тақтадан С. Аронұлы туралы мағлұмат беріледі.

ІІІ. «Топтастыру».  7 мин. Оқушылар топтастыру стратегиясы арқылы  алған ақпараттарын қорытындылап, жұптасып талқылау жұмыстарын жүргізеді. Өз жұмыстарын  бағдаршам арқылы бағалайды.  (ОүБ – 1)

ІҮ. Ой қозғау әдісі  (5  мин)

Жақсы және жаман сөзін естігенде ойларыңа не келеді?

Жеке ойлануға 1 мин, жұпта ой бөлісеміз, топта талқылаймыз, топтан бір-бір оқушыдан жауап беруіне болады. (1, 2 3, 4 сандары арқылы  төрт топқа бөлемін).

Ү. Оқулықпен жұмыс. «Жақсы мен жаман адам бойындағы қасиеттер»          (13 мин)

Жақсы деген немене, жаман деген немене? Қандай адам жақсы, қандай адам жаман? Осы сұрақтар Сүйінбай ақынды да толғандырған екен. Олай болса, ақын өлеңінен жауап іздеп көрелік. Өлеңді топта жеке-жеке оқып, бірақ бірлесіп кестені толтырады. Өзара топта  пікірлерін талқылайды.

Бұл қасиеттер маған белгілі Мен  үшін жаңаша және тың ақпараттар Мына сөз менің ойыммен сәйкес келмейді, бұрын мен басқаша ойлайтынмын Бұл тақырып бойынша мынадай сұрақ туындайды

 

ҮІ. «Ыстық орындық» әдісі.  15 мин.

Ортадағы оқушыға төмендегіше сұрақтар қойылады. Оқушылар бармақ арқылы бағалап отырады.

—  Жақсы адам туралы өз ойың;

—  Жаман адам туралы өз ойың;

—  Адам бойындағы қандай жақсы қасиеттерді бағалайсың?

— Егер жаныңдағы досыңның бойынан жаман қасиетті байқасаң, қалай көмектесер едің?

ҮІІ.  «Insert» әдісі арқылы  оқушылар шығу парағын толтырады.

 

Білем Білдім Білгім келеді
   

 

ҮІІІ. Қорытынды. 

    • Жақсы деген сөзді неге, қандай жағдайға байланысты айтсақ болады екен?
    • Жаман сөзі туралы не айта аламыз?

ІХ. Үйге тапсырма

    • «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңін мәнерлеп оқып келу.
    • «Жақсы мен жаман адамның қасиеттерін» егер сен Сүйінбай ақынның орнында болсаң қалай толғар едің?

 

Әр топтан ең жақсы деген бір-бір эссе оқылады.

Өзін-өзі бағалау парағы

Оқушының аты-жөні С.Аронұлы туралы ізденіп келген ақпараттары, Суреті,интернеттен материал Диалог (сұрақтарға нақты жауап беруі) Топтық жұмыстағы белсенділігі Эссе (өзіндік пікірі болуы) Ұпай саны

 

Ұпай саны 8-10= «5»

6-7=  «4»

5=  «3»

(Әр тапсырмаға плюс 1 ұпай болып саналады. Сабақ аяқталып, бағалайтын кезде әр оқушы жинаған балын дауыстап айтады, мұғалім соған қарап, бағалайды).

Үйге тапсырма: Сүйінбай Аронұлына хат жазу, жақсы мен жаман сөзіне байланысты мақал-мәтелдер жазып келу.

Модульдер: СТО; диалог, бағалау, АКТ; көшбасшылық, жас ерекшелігіне сай білім беру

Бағалау: Өзін-өзі бағалау парағы

Мұғалім нұсқауы: Оқи отырып, қарындашпен өздерің үшін түсінбейтін жаңа сөздердің, сөз тіркестерінің немесе өлең қатарының тұсына + белгісін қойып отырыңдар.

Жазып болған соң топта талқылайды (5мин)

Мұғалім тақтадағы кестеге ретімен әр топқа сөз бере отырып толтырып шығады.

Мұғалім нұсқауы: Ал енді тақтадағы сөздерге, сөз тіркестеріне мән беріп қарайық. Бұл сөздердің мағынасы не туралы болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?

Өлеңді мәнерлеп оқу (әр топтан 1 оқушыға дауыстап, мәнерлеп өлеңнің 10 қатарын бөліп-бөліп оқыту)

Әр топқа үлестірме материал ретінде таратылды.

1-топ Жақсы адам туралы өз ойларыңды жазыңдар

2-топ Жаман адам туралы өз ойларыңды жазыңдар

3-топ  Адам бойындағы қандай жақсы қасиеттерді бағалайсыңдар?

4-топ Егер жаныңдағы досыңның бойынан жаман қасиетті байқасаң, қалай көмектесер едің?

 Ашық сабақты өткізген:  Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Кәукей ауылы №225 орта мектептің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Қабылов Сәкен

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас»

0
Әбіш Кекілбаев

Пәні:  Әдебиет

Пән мұғалімі:  Кабылов Сакен

Сыныбы: 6

Мақсаты: Дулат Бабатайұлының өмірбаяны және шығармасымен танысу.   Көркем шығарманы білу мақсатында  жұмыс істеу.

Күтілетін нәтиже: Шығарма мазмұнын игереді, логикалық ойын жеткізуде сөйлеу мәдениетін меңгереді. Сыни тұрғыдан ойлауға машықтанады.

Қамтылатын модульдер:  1.ОмОЖТ. 2. СТОҮ. 3.ОБжОБҮ. 4.АКТ. 5.ОБжК 6.ОЖЕсО

Көрнекіліктер: «Әдебиет» оқулығы 6-сынып, республикалық «Қазақ тілі мен әдебиет» әдістемелік журн, кеспелер, т.б.

Сабаққа қойылған критерийлер: 

    1. Тақырыпты аша білуі,
    1. Талқылауларға белсене араласуы,
    1.       Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.

Сабақ кезеңінің мазмұны: 1-қадам.  «Мен саған… тілеймін» кіріспе ойыны (2 мин). Оқушылар шеңбер бойына тұрып, сағат тілімен қасындағы досына тілек айтады.

2-қадам.   «Топтау»  Оқушылар бояу түрлері арқылы топтасады. (ОЖЕсО) (5 мин.)

 

 

 

 

3-қадам. «Сандар да сөйлейді…» Интерактивті тақтадан сандар көрсетіліп, оқушылар сабақ тақырыбын  өздері ашады.

4-қадам. Мәтінмен жұмыс. «Аялдамамен оқыту» оқыта үйрету әдісі

Топтарға кесте таратылып, мәтінмен танысуға уақыт беріледі. (8 мин)

 

І аялдама. (СТОҮ- релеванттық ақпараттар жинақтау)
Дулат Бабатайұлы
Өмірбаяны Шығармашылығы
Оқулық,  71-бет Интернет, білімділер сайтынан

 

ІІ аялдама.   (ОмОЖТ – метатану) (10 мин) ОүБ-2

Топтарға кесте таратылып, оқушылар өлең мәтінімен танысады, кестеде берілген тірек сөздер бойынша өз пікірлерін білдіреді.

 О, Ақтан жас, Ақтан жас
Жетімдік Бозбала шақ, ғашықтық Жастық шақ Батырлық, ел қорғаны Үміт, орындалған арман

 

ІІІ аялдама. (СТОҮ- ұтқырлық) ОүБ-2. (10 мин)
Топтарға кесте таратылып, кестеде берілген тапсырмаларды орындайды.
Қолдану кезеңі Талдау  кезеңі Лексикалық тапсырма
Ақтан жасқа  тән сипаттар Өлең құрылысына  талдау жасау Көп мағыналы сөз Көнерген сөздер

 

5-қадам. Ашық-жабық сұрақтар (5 мин) Мадақтау арқылы бағалап отырамын.

    1. Дулат Бабатайұлы қай ғасырда ғұмыр кешкен? (ХІХ ғ)
    1. Өзіне кімдерді ұстаз тұтты? (Бұқар, Ақтамберді)
    1. Орхон өзені бойынан табылған қашалған көне жәдігерлер? (Білге қаған, Күлтегін, Тоныкөкке қойылған құлпытастағы жазулар)
    1. Білге қаған Иолығ тегін жырау, Күлтегін қай ғасыр әдебиетінде кездеседі? (ҮІІ-ҮІІІ)
    1. Күлтегін мен ағасы ел басына келгенге дейін түркі жұрты қандай күйде болды?
    1. Өлеңдері Абайға әсер етті ме? (Иә)
    1. Қандай сауат ашқан? (Мұсылманша)
    1. Егер, сен ақынның орнында болсаң, Ақтан жастан қандай үміт күтер едің?

6-қадам. Қорытынды. Рефлексия (жазбаша). 5 мин. ОүБ-5.

Мені қызықтырған…
Бүгін мына нәрселерді талдадық…
Мен мына нәрсені түсіндім…
Маған мына нәрсе түсініксіз…
Маған қиын болғаны…

 

7-қадам. Үйге тапсырма.  «О, Ақтан жас, Ақтан жас» жаттап келу.

Сабаққа қойылатын критерийлер

    • Тақырыпты аша білуі;
    • Талқылауларға белсене араласуы;
    • Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.

 

Сабаққа қойылатын критерийлер

 

Р/С Аты-жөні Тақырыпты аша білуі Талқылауларға белсене араласуы Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

 

Сабаққа қойылатын критерийлер

Р/С Аты-жөні Тақырыпты аша білуі Талқылауларға белсене араласуы Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

 

Бағалау парағы

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға арналған жұптық әңгіме оқушылардың бір-бірімен пікір алмасуын, идея ұсынуын, сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырады, вербалдандыруға көмектесу мақсатында жүргізіледі.

 

«Алуан түрлі сиқырлы шарлар» ашық оқу іс-әрекеті

0
Әбіш Кекілбаев

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Ұйымдастырылған оқу іс-әркеті: «Сурет салу»

Ашық оқу іс-әрекетінің тақырыбы:  «Алуан түрлі сиқырлы шарлар»

Орындаған тәрбиеші: Сабекова С.Б.

Жұмыс орны: «ИНСАР КОМПАНИЯСЫ «АР-ДАНА» БАЛАЛАР БАҚШАСЫ» ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІ

«Шығармашылық» білім беру саласы

Сурет салу

Мақсаты: Балаларға белгілі пішіндегі заттардың суретін салу тәсілдері мен өз сезімі мен көңіл күйін білдіре алуға үйрету.

Қостілділік компонент: қызыл — красный, көк – синий

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Сайқымазақ балаларға алуан түрлі шарлар алып келеді. Балалар өз қызығушылықтарын танытып, белсенділіктері арта түседі. 
Ұйымдастыру-іздестіру Шарлармен ойын ұйымдастыру. Дөңгелек пішіндерді салу тәсілдерін көрсету. Балалар ойындарға қатысып, шарлардың суретін салады.Өздерінің көңіл күйлері мен сезімдері туралы   әңгімелеп береді
Рефлексивті – түзетушілік Балалардың жасаған жұмыстарын қарап, басқаларға  көрсету. Өздері жасаған жұмыстарының нәтижесіне қуану.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: дөңгелек пішіндес заттарды салудың тәсілдері.

Нені игереді: — қылқаламмен сурет сала білу.

Нені біледі: — бояуды пайдалана білу.

 

Түзу сызық негізіндегі қазақ өрнегі. «Бойтұмар», «Айқастырма», «Балта»

0
Әбіш Кекілбаев

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Ұйымдастырылған оқу іс-әркеті: «Сурет салу»

Ашық оқу іс-әрекетінің тақырыбы:  «Түзу сызық негізіндегі қазақ өрнегі. «Бойтұмар», «Айқастырма», «Балта»

 Орындаған тәрбиеші: Атамкулова Д.С.

Жұмыс орыны: «ИНСАР КОМПАНИЯСЫ — «АР-ДАНА» БАЛАЛАР БАҚШАСЫ» ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІ

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: Сурет салу

Тақырыбы: түзу сызық негізіндегі қазақ өрнегі. «Бойтұмар», «Айқастырма», «Балта».

Мақсаты: Қазақ ою-өрнектерінің көптүрлілігі туралы түсініктерін кеңейту.

Білімдік міндеттері: сурет салу техникасын үйрету.

Дамытушылық міндеттері: түзу сызықтар жүргізу, үйлестірулерде өрнектерді салу іскерліктерін дамыту.

Тәрбиелеушілік міндеттері: эстетикалық талғамды тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: ою-өрнек, ырғақ, жиек.

 

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Түрлі-түсті қағаздан қиылған ою-өрнек элементтерін әкеледі. Кілемді элементтермен безендіруді ұйымдастырады. Балалар қызығушылықпен қарайды, жай судың көмегімен ою-өрнек кілемді өрнектейтінін қарайды.
Ұйымдастыру-іздестіру

Ою-өрнектермен безендірілген тұрмыстық заттар туралы әңгімелеседі.

Сөздік жұмысын жүргізеді.

«Кілемді безендіреміз» ойынын ұйымдастырады.

 

Ою-өрнектермен безендірілген заттар мен киімдерді қайдан көргенін естеріне түсіреді.Жаңа сөздердің мағыналарын түсініп, есте сақтайды.Ою-өрнек элементтерін орналастыруға көмектеседі.
Рефлексивті – түзетушілік Балаларға ою-өрнектерді салып, жолақшаны безендіруді ұсынады.Балаларды мадақтайды, қызықты ойлары үшін алғысын білдіреді. Өздерінің жұмыстарын көрсетеді, олардан жиек құрастырады.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: — түзу және сынық сызықтардан құралған ою-өрнектердің тобын; — сызықтардың көмегімен заттарды бейнелеу мен стильдеуді;

Нені игереді: — ою-өрнектермен безендірілген заттар (кілемдер, ыдыс-аяқтар және т.б.) туралы түсініктерді;

Нені біледі: — түзу сызықтар жүргізуді және олардың үйлестірулерінде элементтерді салуды; — кілемнің жиегін безендіруді.

«Күзгі бақ» ашық оқу іс-әрекеті

0
Әбіш Кекілбаев

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Ұйымдастырылған оқу іс-әркеті: Сурет салу

Ашық оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Күзгі саябақ»

 Орындаған тәрбиеші: Адбманапова Б.К.

Жұмыс орыны:  ИНСАР КОМПАНИЯСЫ — «АР-ДАНА» БАЛАЛАР БАҚШАСЫ» ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІ

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: Сурет салу

Тақырыбы: Күзгі саябақ

Мақсаты: өз жұмыстарында күз мезгілінен алған әсерлерін бере білуге үйрету.

Білімдік міндеттері: түрлі ағаштардың (үлкен, кішкентай, биік, аласа, түзу, қисық) суреттерін сала білуге үйрету.

Дамытушылық міндеттері: сурет салу дағдысын дамыту.

Тәрбиелеушілік міндеттері: эстетикалық талғамды тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: ағаш түрлері, перспектива, пейзаж, жылы колорит.

 

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Топқа түрлі-түсті қағаздан қиылған түрлі ағаштар мен гүлдердің сұлбаларын әкеледі.«Алтын күз» композициясын қайта қалпына келтіру жұмыстарын ұйымдастырады. Балалар суреттің салынуын қызығушылықпен қарайды.
Ұйымдастыру-іздестіру

Балалармен перспектива заңдылықтары туралы әңгімелеседі.Ағаш түрлері туралы әңгімелейді.

Сөздік жұмысын жүргізеді. «Суретті жинастыр» ойынын ұйымдастырады.

Тәрбиешіні тыңдап, төмендегі түсініктерді еске түсіреді:алыс — жақын, үлкен — кіші, биік — аласа, семіз — арық. Жаңа сөздердің мағыналарын түсініп, есте сақтайды. Суретші болады және жақтау ішінде өздерінің ұжымдық суреттерін орналастырады.
Рефлексивті – түзетушілік

Балаларды ағаштарды бейнелеуге үйретеді.Акварельмен сурет салу қабілеттерін бақылайды.

Балаларды мадақтап, көмектеріне алғыс білдіреді.

«Күзгі саябақ» ұжымдық көрмесін ұйымдастырады.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: — аймақта өсетін ағаштарды; — күз мезгілінің жылы түстерін.

Нені игереді: — ағаш басы мен түрінің ерекшеліктері туралы түсініктерді; — жаңа сөздердің мағыналарын.

Нені біледі: — перспектива заңдылықтарына сәйкес композиция құрастыру;

— суреттерінде күз мезгілінен алған әсерлерін бейнелеу.

«Ақылды лақ» атты ашық оқу іс-әрекеті

0

Білім беру саласы: «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс-әркеті: «Көркем әдебиет»

Ашық оқу іс-әрекетінің тақырыбы: Ақылды лақ

Орындаған тәрбиеші: Даманбаева Г.Р.

Жұмыс орыны: «ИНСАР КОМПАНИЯСЫ — «АР-ДАНА» БАЛАЛАР БАҚШАСЫ» ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІ

«Қатынас» білім беру саласы

Тіл дамыту

Тақырып: Топпен танысу (экскурсия)

Мақсаты: Балалардың сөздік қорын айналадағы заттардың атаулары-сөздерімен байыту (тәрбиешінің таңдауы бойынша). Балаларды тәрбиешінің сұрақтарына жауап беруге, диалогке қатысуға үйрету. Дидактикалық жаттығу: «Айтшы, бұл не?»

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық

Қуыршақ Әйгерімнің пайда болуына назар аударады.«Үйде кім тұрады» ойынын ұсынады, жаңа достардың аттарын және тәрбиешінің аты-жөнін жаттап алуға көмектеседі.

Балалармен бірге ойнайды, оларды қолдайды және мадақтайды. «Әйгерімге біздің топты көрсетіп және ол туралы айтып беруді» ұсынады.

Қуыршақ Әйгерімнің пайда болуына байланысты қатынас таныту, оларды ойнауға шақыру.Ойынға қатысу (ойынның әрекеттерін және ережелерін орындайды, сөздерді және қысқа сөздерді айтады, бір-бірлерін атымен және тәрбиешінің аты-жөнімен атайды).

Қуыршақтың атымен тәрбиеші ойынды бастайды:

— Үйдің айналасында жүрмін және терезеге қараймын.

— Біреусіне Біреуіне мен келемін де жай ғана тоқылдатамын: тук-тук.

— Кім бұл? (үйде отырған бала жауап береді). — Бұл мен, Әйгерім, ал сен кімсің?- Ал мен – Марат. — Жүр тамашалап келеміз (үйдің айналасында жүреді). Ары қарай ойынды Марат жалғастырады. Тәрбиешіге «көмек қажет» екенін түсіну.

Ұйымдастыру-іздестіру

Топтың бөлмесін, жататын бөлмені, әжетхананы, киім ілетін бөлмені  қарап шығуды ұсынады.Сұрақтар қояды Бұл бөлме не үшін? Бұл бөлмеде қандай заттар бар? Олар қандай? Олар не үшін керек? (заттар әлемін меңгерудің негізі, заттардың маңызды және маңызды емес белгілерінің ерекшеліктерін біліп дамиды).

Балаларға бөлме заттарының атын атауды ұсынады, егер қиналса өзі топ бөлмесінің, жататын бөлменің, әжетхананың, киім ілетін бөлменің заттарын атайды.

Егер балалар өз беттерінше белгілерін атап көрсете алмаса, заттардың белгілерімен таныстыру.

«Бұл не?», «Нені қайда қоямыз?» ойындарын өткізу.

Бөлмелерді атау кезінде жалпылауыш сөздерді пайдалануға итермелейді.

Қарапайым ережені тудырып сақтауға ұсынады.

Балаларды қолдайды және мадақтайды.

«Қайда жүр десем, сонда барамыз» топтық жиын ойынында үй- жайды бағдарлауға үйретеді.

Топ кешеніне экскурсия: бөлмеден бөлмеге жүреді,әр бөлме заттарын зерттейді және қарайды, сұрақтарға жауап береді, заттардың атын атайды, олардың ортақ белгілерін белгілеу, заттарды белгілері бойынша және бөлмелерді қалай қолдану керегін айтады және көрсетеді, ойыншықтар және сырт киімдер, аяқ-киімдер қайда туратыны туралы талқылауға қатысады. Заттардың атауы бойынша қысқаша дәлелдемелерді тізбектейді, (мысалы, мынау сабын, онымен біз қол жуамыз) түсінік беру кезінде байқап отырады.

Ойынға қатысу: үй-жайды атайды, ондағы заттарды, олардың белгілерін, белгіленген бөлме туралы айтады, заттарды, тәртіпті жақтау және сақтау,  жалпылауыш сөздермен айтады: бөлме, біз қайда ұйықтаймыз — жататын бөлме, қайда шешінеміз — киім шешетін бөлме және т.с.с.

Заттарды жинайды (мысалы, сырт киім және аяқ-киім заттарын киім ілетін шкафтарға).

Ойыншықтарды, киімдерді, әжетхана заттарын сақтау туралы ережесін талқылау.

Топ жиыны үй-жайды бағыттай білу жаттығуларына икемденуі.

Рефлексивті-түзетушілік

Сұрақтарға жауап беруді ұсынады:«Біздің топты жақсы білу үшін, Әйгерімге біз қалай көмектестік?», «Әйгерім не білді?», «Біз бүгін қандай ережелерді ойлап таптық?».

Баланың қатысуын және әр баланың жеке қадамдарын талқылайды.

Балаларды қолдайды және мадақтайды.

Сұрақтарға жауап беру.Негізгі әрекеттерін және заттарын ерекшелеу: көрсетті, айтты, көмектесті.

Әр түрлі орындарда және жиынды топтың аймағында тәртіп сақтау ережелерін бекіту.

Ойын кейіпкерлерімен қош айтысу.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: — таныс нәрселер мен заттарды білдіретін сөздерді (мысалы, үстел, орындықтар, терезе, есік, ойыншықтар және т.б.).

Нені игеру керек: — топтың жиын бөлмелерін белгілеуін елестетуді;

— ұжымда қарым-қатынас дағдысын.

Нені біледі:— затты қалай қолдануын атау (көрсету);

— әңгімені қолдау, тәрбиешінің қойған сұрақтарына жауап беруді.

Сүтқоректілер класы

0
Әбіш Кекілбаев

Білімділігі: Сүтқоректілер жайлы оқушылар білімін толықтай қалыптастыру.

Дамытушылығы: Тақырыпты жан-жақты түсіндіру барысында оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.

Тәрбиелігі: Оқушыларды ұжымшылдыққа,іздемпаздыққа бағыттау.

Сабақтың типі: жаңа білім мен    білікті қалыптастыру

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Көрнекілік құралдар:Интерактивті тақта, үйлестірме парақшалары т.б.

Сабақ барысы:

I.Ұйымдастыру кезеңі

а)сәлемдесу

б)түгендеу

II.Үй тапсырмасын сұрау

III. Жаңа сабақты түсіндіру

IV.Жаңа сабақты бекіту

V.Қорытындылау

VI.Бағалау

VII.Үй тапсырмасын беру

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеп, керекті материалдарды журналға түсіріп, оқушы зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Үй  тапсырмасын сұрау

  • Құстардың тіршілік ортасы
  • Құстардың көбеюі мен дамуы

3.Үй құстарына қандай құстар жатады?

ІІІ.Жаңа сабақ:

Сүтқоректілер жануарлар дүниесінің жоғарғы сатыдағы тобын құрайды.  Қазіргі кезде сүтқоректілердің 5000-ға жуығы жер шарының әр түрлі аймақтарында тараған.  Түрлі орта жағдайларында: суда, ауада, жер астында, құрлықта, ағаш басында  мекендейді.Сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының  саласын “маммалогия” (кейде “териология”) деп атайды.

Қазақстанның кең байтақ табиғат аймақтарында сүтқоректілердің  8 отрядына жататын 178 түрі таралған. Оның 40 түрі Қазақстанның Қызыл кітабына (1996) тіркелген. Көпшілігінің кәсіптік маңызы бар.

Аңыз әңгімелер білім әлемінде неліктен жылқыда өт жоқ, сиырда күрек тіс жоқ?

Жер әлемді жасап біткен соң құдай адамнан: -Қайсысын ұзақ жасайын жазды  ма, қысты ма?- деп сұрайды.  Адам оған: -Оны менің достарым ат пен өгізден сұра. Олар қалай десе солай болсын деп  жауап береді. Құдай алдымен аттан сұрады.—Сен  қалай болғанын қалар едің,қыстың ұзақ болғанын ба, жоқ қыстан гөрі жаздың ұзақ болғанын ба?—Мен жаздың ұзақ болғанын қалар  едім,-деді ат,-әйтпесе қыста менің тұяқтарым қатты мұздап қалады.Құдай содан кейін өгізден сұрайды:-Сен не дейсің, саған қайсысын ұзартып, қайсысын қысқартқанын қолайлы?—Қысты ұзартқан дұрыс қой,- деді өгіз,-жаздың ыстығында менің  мұрнымнан су тоқтаусыз ағады. Құдай дәл солай істеді,қысты ұзақ, жазды қысқа етті. Өгіздің жауабын естіп ашуланған ат оны дәл су-су болып тұратын тұмсықтан келіп бір тепті.Тепкенде де қатты тепті, алдыңғы тістерін қағып түсірді .Өгіз атты сүзіп, өт қабын жарып жіберді. Үлкендердің айтуынша содан бері атта өт жоқ. Сиырда алдыңғы күрек тіс жоқ.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту кезеңі

І деңгей. Венн диаграмасы

Венн диаграммасымен  жұмыс жүргізу 

Сүтқоректілер  Ұқсастығы    Құстар
     

 

ІІ деңгей. № 1 тапсырма.

  • Сүтқоректілер қандай жануарлар?\
  • Сүтқоректілер қалай көбейеді?
  • Қазіргі сүтқоректілерге сипаттама ?

 

2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс.

 1. ҚОЯН, ҚАСҚЫР,ТҮЛКІ СҮТҚОРЕКТІЛЕРГЕ ЖАТАДЫ МА?

2.ҚАЗАҚСТАНДА СҮТҚОРЕКТІЛЕРДІҢ НЕШЕ ТҮРІ БЕЛГІЛІ?

3.СҮТҚОРЕКТІЛЕР ҚАЙ ЖЫЛЫ ҚЫЗЫЛ КІТАПҚА ТІРКЕЛДІ?

ІІІ деңгей

Биологиялық диктант

Сүтқоректілердің экологиялық топтары: __________________болып бөлінеді.

Қазір тіршілік етеін сүтқоректілер, ________________________болып бөлінеді.

Қазіргі кезде сүтқоректілердің ____________, жер шарының әр түрлі аймақтарында тараған.

Сүтқоректілерді зерттейтін зоология ғылымының  саласын __________(кейде “териология”) деп атайды.

Қазақстанның кең байтақ табиғат аймақтарында сүтқоректілердің _________________таралған.

Оның 40 түрі ____________________тіркелген. Көпшілігінің кәсіптік маңызы бар.

Ү.Сабақты қорытындылау.

ІҮ деңгейлік тапсырма. Сөзжұмбақ. «Сүтқоректілер»

ҮІ.Қорытынды. Бағалау

Үйге тапсырма: Дәптерлеріне негізгі мағлұматтарды түсіру, тақырыпты мазмұндау.

 

Жандилда Ләззат Жанболатқызы

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы №94 орта мектептің

биология пән мұғалімі