Менің сүйікті ойындарым

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ

 

Тақырыбы: Менің сүйікті ойындарым
Мектеп: №3 Успен жалпы орта білім беру мектебі
Күні: 25.09.2018 Мұғалімнің аты-жөні:  Шакирова Ж
Сынып: 3 Қатысқандар саны:19 Қатыспағандар саны: 0

 

Оқудың мақсаттары 2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау
Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу  жəне азайтуды ауызша орындау, 11 санының құрамын білу.

Бірқатар оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу  жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде қалай қосып, азайтуды білу.

Кейбір оқушылар үшін:

100 көлеміндегі бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:Ондықтан аттап қосу  жəне азайту тəсілін түсіндіруді,бір таңбалы екі саннан 11-ден 18-ге дейінгі сандарының құрамын жасауды.

Пəндік лексика  жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайтудың нəтижесі жəне компоненттері, қосу мен азайтудың байланысы.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау:

11 санын қандай екі бір таңбалы саннан құрауға болатынын атап бере аласың ба?

11 санының құрамын біле отырып қалай қосу мен азайтуды қалай орындайтынын түсіндіре аласың ба?

9+2, 19+2 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір.

21–3, 31-3өрнегіндегі азайтуды түсіндір.

Жазу:

11 санының бір таңбалы екі санға жіктелуін түсіндіру.

Тірек білім, білік, дағдылар Ондықтан аттап қосу  жəне азайту.
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут) Жоспарланған іс-əрекет                                    Қоры

 

 

5минут

 

 

Ынталандыру.

Амандасу: 3 тілде «Сәлеметсіз бе балалар?, Здрастуйте дети? , hello children »

Шаттық шенбер   құру. (орындарында тұрады мұғалім сұрақтар қою арқылы сабақты ашады)

1. Сенің атын кім?

2.5+4 тең неше?

3. 7 санының құрамында неше бар?

4. Сенің тұрған жерің?

5.Сенің оқитын мектебің қалай аталады?

Оқушыларды топқа болу «Қызықты фигура » стратегиясы арқылы оқушылар топқа бөлінеді

Сандар жазылған қиықшалар

 

 

 

5-мин

 

 

Үй тапсырмасын тексеру:

—                     Балалар үйге берген тапсырмаларды тексеріп алайық, тақтада есептер жазылған соған бұлттың астында тұрған /<->-=/ таңбаларын қою арқылы тексеріп өтейік.

№4 есеп

6+5>6+4                  8+3>10-3             7+4=8+3        9+2=7+4

8+3=3+8                   8-3<8+3               28+3=3+28    18+3<18+2

Үй жұмысын бағалау,өз –өздерін

Салыстыру  амалдары жазылған дайын кеспе қағаздар

 

3-минут

 

 

-Өте жақсы осы жерде біз балалар не істедік?

-сандарды салыстырдық.

Сандарды салыстыру арқы лы  әр өрнекте қандай санды шығардыңдар?

-11 саны

Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар).

-Біздің бүгінгі сабағымыздың мақсаты

Ендеше балалар, 2 бір таңбалы саннан 11 санын құруды үйренеміз

Сұрақ қою арқылы   үй тапсырмасың қортындылап келесі сабаққа шығу.

 

 

 

5-10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

1 ВАГОН

Өздік жұмыс. № 1есеп

Оқушылар 1 есепті, топта суреттерді жапсыру арқылы орындайды жарысып

Оқулық, А3 қағазына орындау

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

2 ВАГОН

Сергіту сәті:

Үлкен ағаш

Тербеледі ағаштар

Алдымнан жел соғады

Кіп кішкентай ағаштар

Үп-үлкен боп өседі

«Қарлығаш»

Қане қанат қағайық

Қарлығашқа ұқсайық

Ұшып –ұшып алайық

Орнымызға қонайық

Білімде алда болайық.

Сергіту сәті
7 минут 3 ВАГОН

. ӨЗдік жүмыс мультимедялық тақтамен тапсырма

Экрандағы тапсырмаларды кеспе қағаздарға орындап

АКТ
    ДАРАНЫҢ СӨЗІМЕН АЯҚТАУ  
5 минут  

Рефлексия.  Оқушылардың қолынан келетінін бағалаңыз:

•  бір таңбалы екі саннан 11 санын құрау жəне ондықтан аттап қосу  жəне азайту тəсілдерін қолдану;

•  11 санының құрамы негізінде қосу жəне азайтуды орындау;

 
4-МИНУТ  

Үйге тапсырма: №4 есеп 23 бет.

Анықтама жүргізу,яғыни үйде өз беттерімен орындау қабілеттеріне назар аудару

1.«Нешеу?» сұрағына жауап ізде.

2. Түрімен түсіне назар аудару

3. фигураны анықтау

 

 

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ