Меншікті булану жылуы. Қайнау

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ
Сабақ: Физика
Мектеп: 181 ЖББ
Күні: 25.10.18 Мұғалімнің есімі: Тоқсанбаева Айнұр Амангелдіқызы
Сынып: 8 «А» Қатысқандар саны: 27 Қатыспағандар саны: 1
Сабақ тақырыбы §13.Меншікті булану жылуы. Қайнау. Specific heat of vaporization. Boiling.
Сабақ негізделген оқу мақсаты 8.3.2.15-Сұйықтың қайнау процесіндегі терминдерді біледі. Булану кезіндегі жылу мөлшерінің формуласын қолданып, есептер шығара алады.
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

-Сұйықтың қайнау процесіндегі терминдерді қос тілде аудара біледі.

-Жылу мөлшерінің формуласын қолданып, формула түрлендіреді, есептерді шығарады

Бағалау критерийлері

-Сұйықтың қайнау процесіндегі терминдерді аудара алады.

-Жылу мөлшерінің формуласын қолдана алады.

-Формуланы түрлендіре отырып, жылу мөлшерін таба алады.

Тілдік мақсаттар Тілдік дағдылар: топта талқылайды(айтылым,тыңдалым), жаңа термин сөздерді жазады (жазылым), сұрақтарды оқушылар диалогта қолданады (Неліктен бұл түрлендіруді қолдандың?, Себебі неде екендігін айта аласыңдар ма?)
Терминология: evaporation-булану-пар, boiling-қайнау-кипение, melted-еріген-расплавленный, specific-меншікті-удельный, condensation-конденсация, temperature-температура, scale-шкала, water-вода
Сөз тіркестері: меншікті булану жылуы, қайнау температурасы, булану процесі
Құндылықтарды дарыту
Бірлескен жұмыста оқушылардың бір-біріне деген сыйластығын арттырып, белсенді әрекеттер арқылы белсенді азаматтық көзқарасты тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар «Тілдегі мағына және қатынас түсінігі» (ағылшын тілі), Формуланы түрлендіру жылу мөлшерінің әр түрлі табиғатын бірегей өрнектеуге мүмкіндік береді (математика)
АКТ қолдану дағдылары бейне-таспа көреді, талдайды, перфокартамен есептің дұрыс немес бұрыстығын тексереді.
Алдыңғы оқу Меншікті балқу жылуын біледі, заттың үш күйінің графигін талдай алады.
Саралау Сабақ барысында сұрақ қою барысында оқушылардың деңгейлеріне сәйкес түрлі сұрақтар қойылады, деңгейлеріне қарай есептер беріледі,қолдау көрсетуде де олардың деңгейлері ескеріледі.
Бағалау Оқушылардың жұмысын бақылау, оларға сұрақтар қою, олардың жетістіктерін мақтап, кері байланыс беру. Оқушылар дескрипторлар бойынша өзін-өзі және бірін-бірі тексереді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

  1. Раппорт орнату.
  2. Сабақтың тақырыбын жариялау. Тақырып бойынша оқушылар не білетіндігін талқылау.
  3. Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау:

-Сіздер бүгін сабақта не үйренулеріңіз керек?

-Сіздердің үйренгендеріңіздің дәлелі қандай болмақ?

-Жаңа тақырып бойынша не жасай алуымыз қажет?

-Сіздерге қандай талап қойылып тұр?

 

Тапсырма №1. Үй тапсырмасын «From start to finish» тәсілі (approach) арқылы тексеру.

Start substance
Зат/вещество Бу/пар
Steam solid
қатты finish

 

1.Мақсаты: терминдерді қос тілде аудара білу.

Дескрипторлар:

-сөздерді оқиды;

-қос тілде аудармасын табады;

-дәптерлеріне жазады.

2.Орындау: топтық

Тапсырманы орындап болған соң оқушылар топ ішінде тексеріп, талқылайды.

Сыныпқа жариялау: Әр топтан бір оқушы сөздерді қос тілде оқиды.

Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім оқшылардың қалай жұмыс жасап жатқандығын бақылайды, кері байланыс береді.

3.Рефлексия:

-Терминдерді сәйкестендіруде не ұтымды болды?

-Терминдерді сәйкестендіргенде қандай қиындықтар кездесті?

-Қиындықтарды қалай шешуге болады?

Оқулық
Ортасы

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

Тапсырма №2. «Find words in the word square» тәсілі арқылы, бейнетаспада айтылған жаңа физикалық терминдерді тыңдап, парақтан тауып, ағылшын тіліндегі аудармасын белгілеңіздер.

  • How many words can you find in this puzzle .The words appear (↓), (↑), (→), (↘)

 

T E M P E R A T U R E
B P H F G A V N M C Q
B O K S C A L E E E X
P O I E N T I A L S I
L R K L K G F B T I M
S P E C I F I C E U N
W A T E R N T G D M E
E V F P U R G Y U I H

 

1.Мақсаты:

-Сұйықтың қайнау процесіндегі терминдерді таба алады.

Дескрипторлар:

-терминдерді табады.

-аудармасын жасайды.

2.Орындау: жұптық.

Тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар топ ішінде бір-бірінің парақтарын тексеріп, бірін-бірі бағалайды.

Сыныпқа жариялау: Бір бір жұптан тапқан сөздерді сыныпқа жариялайды.

Қалыптастырушы бағалау:Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды және бағыт-бағдар береді.

3.Рефлексия:

-Тапсырманың ұтымды жері қандай болды?

-Қай жерде қиналдыңыздар?

Бейне-таспа,

Презентация

Аяқталуы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Тапсырма №3. Кейбір сұйықтардың меншікті булану жылуын(r) кестеден(кітаптан қарайды) қолдана отырып, сұйықты буға айналдыруға қажетті жылу мөлшерін анықтаңыздар.

 

1.Мақсаты: Сұйықты буға айналдыруға қажетті жылу мөлшерінің формуласын қолданып, сұйықтардың жылу мөлшерін анықтай алады.

Дескрипторлар:

-Есептің қысқаша берілген шартын жазады.

— ХБЖ-не түрлендіреді.

-Жылу мөлшерінің формуласын жазады.

-Шешімін табады.

2.Орындау: Жеке.

Тапсырманы орындап болғаннан кейін оқушылар, перфокартамен жауабын тексереді.

Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім оқушыларды бақылайды, деңгейлік сұрақтар қояды. Оқушыларды ынталандырады.

3.Рефлексия:

-Тапсырманы орындау не берді?

-Қай жерде қиындық туындады?

-Есеп шығаруды қалай жақсарту керек?

Перфокарта

5 мин

 

 

 

 

3мин

Сабақ бойынша рефлексия:

-Мен не үйрендім?

-Маған не қиын болды?

-Мен оны қалай жендім немесе тағы не білгім келеді

Үй тапсырмасы: Оқулықтағы 7-жаттығу есептерінің ішінде кемінде 5 есепті таңдап шығарып келу.

Мақсаты: Жылу мөлшерінің формуласын түрлендіре алады.

Дескриптор: Сұйықты толық буға айналдыруға қажетті жылу мөлшерін табады.

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ