Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1940 ж. II жарт.-1960ж. ортасына дейінгі Қазақстан.                               

Мектеп: Қарағанды  №65 ЖББ ОМ

Күні: 19.04.2019                                       Мұғалімнің аты-жөні:Ешенхан Бахыт

Сынып:  9            Қатысқандар:  Қатыспағандар:                                    

Сабақтың тақырыбы        

Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеументтік-экономикалық дамуы.

Зеріттеу сұрағы: Соғыстан кейінгі Қазақстандықтардың  өмірі қалай өзгерді?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу  бағдарламасына сəйкес ) 9.1.1.1 Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау

Сабақтың мақсаты

 

 

Барлығы: Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау.

Көпшілігі:Халықтардың урбандалуы нәтижесінде,халықтың әлеументтік-экономикалық жағдайын салыстыру.

 Кейбірі: Әлеуметтік-демографиялық ахуалдың салдарын қорытындылау.

Бағалау критерийі

 

 

-Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасайды.

-Халықтардың урбандалуы нәтижесінде,халықтың әлеументтік-экономикалық жағдайын салыстырады

— Әлеуметтік-демографиялық ахуалдың салдарын қорытындылайды.

Тілдік мақсаттар

 

 

Урбанизация-елдегі қалалық тұрғындардың үлес салмағының арту қарқыны.

Демография-халықтың құрамын,санын және оның өсуін,өнуін,көбеюін,азаюын зерттейді.

Құндылықтарға баулу

 

 

Әр ұлт бір-бірінің тіліне,дініне,әдеп-ғұрпына құрметпен қарау,өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

Қазақстан Республикасының əр азаматының патриоттық борышы – Қазақстанның халықтарының достық пен келісім дəстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа беру

Пəнаралық байланыс

 

 

ДЖТ.География пәндерінен метрополиялардың отарларынан шикізат тасуды көздеп,теміржолдарды,негізінен,портты қалаларға бағыттай салғандарын еске түсіру.

Алдыңғы білім

 

Қоғамдық саяси өмірдің ерекшеліктерін түсінеді,интерпретация жасайды.
САБАҚ БАРЫСЫ
Уақыты Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Ресурстар

 

2-мин

 

 

 

 

 

 

5-мин

Сабақтың басы

Ұымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру.Оқушылардың көңілін сабаққа аудару

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу

І- топ  Экономика

ІІ-топ   Әлеумент

ІІІ-топ   Демография

«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау:

1.Әміршіл-әкімшіл басқару жүйесінің кейбір шараларды республиканың қарауына беруінің қандай себептері болды?

2.Соғыстан кейінгі онжылдықтағы Қазақстанның саяси жағдайына қысқаша сипаттама беріңдер.

3.Қазақстан кәсіпшілер одақтары,комсомол ұйымдарының немен айналысқаны туралы айтып беріңдер?

Кері байланыс: мұғалім сөзі

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан тарихы оқулық

138 бет

 

10 минут

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

2 минут

Сабақтың ортасы (25-минут)

Жеке жұмыс: Мәтінмен жұмыс, мақсаты: жаңа тақырыпты игеру.

«SWOT» талдау» әдісі, мақсаты: Оқушылар топ болып оқыған мәтінді пайдаланып, берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Зерттеу сұрағы: Соғыстан кейінгі Қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?

1-топ Еңбек ресурстарының өсуі
2-топ  Халықтың әлеуметтік тұрмысы

3-топ Демографиялық ахуал

Дескриптор:

Оқушылар Соғыстан кейінгі Қазақсандықтардың өміріндегі өзгерістің:

-жағымды жақтарын анықтайды;

-жағымсыз жақтарын сараптайды;

-мүмкіндіктерін бағалайды;

-қауіп-қатерлерін анықтай алады

Өзара бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.

Кері байланыс: мұғалім сөзі

 

 

Қазақстан тарихы

оқулық

146-150

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

1 минут

Сабақтың соңы (8 минут)

Рефлексия: «Бос микрофон», мақсаты: оқушы бүгінгі сабақтың бағасын сұхбат арқылы білдіреді.

1.Халықтың тұрмыс жағдайын көтеруде қандай  онды бетбұрыстар болды?

2.Экономикадағы ілгерілеушіліктер халық тұрмысы жақсарғандғының белгісі бола алды ма?

3.Неліктен соғыстан кейінгі жылдарда Қазақстан демографиялық өзгеріске ұшырады?

Кері байланыс: мұғалім сөзі.

Үй тапсырма: Соғыстан кейінгі Қазақстанның демографиялық өзгерісі бойынша кесте толтыру.

 

 

Қазақстан тарихы

Оқулық 145 бет

 

 

 

Қазақстан тарихы

Оқулық 149 бет

 

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

 

 

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

 

 

 

1.Саралаудың тапсырма тәсілін негізге ала отырып, білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмаларды жоспарладым:

Зымыран сұрақтар

Мәтінмен жұмыс

SWOT талдау

Бос микрафон

2.Оқушылардың қарқынынын ескере отырып,тиімді жұмыс жасау үшін,әр тапсырмаға уақыт белгіленді.

3. SWOT талдау әдісімен жұмыс жасағанда зерттеу сұрағын ашу үшін оқушылардың қарқыны ескеріліп,10мин. уақыт беруді жоспарладым.

4. SWOT талдау күрделі тапсырма болғандықтан,саралаудың қолдау тәсілін негізге алып,оқушыларға тапсырманы орындауда дискрипторлар беріледі, осылай оқушыларға қолдау көрсетемін.

Зымыран сұрақтар арқылы үй тапсырмасын сұрау:

1.Әміршіл-әкімшіл басқару жүйесінің кейбір шараларды республиканың қарауына беруінің қандай себептері болды?

2.Соғыстан кейінгі онжылдықтағы Қазақстанның саяси жағдайына қысқаша сипаттама беріңдер.

 

«SWOT» талдау» әдісі арқылы қалыптастыру. Зерттеу сұрағы: Соғыстан кейінгі Қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?

Дескриптор:

Оқушылар Соғыстан кейінгі Қазақсандықтардың өміріндегі өзгерістің:

-жағымды жақтарын анықтайды;

-жағымсыз жақтарын сараптайды;

-мүмкіндіктерін бағалайды;

-қауіп-қатерлерін анықтай алады

 

Өзара бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.

 

Кері байланыс: мұғалім сөзі(демеу көрсету.дәріптеу)

 

Рефлексия: «Бос микрофон», мақсаты: оқушы бүгінгі сабақтың бағасын сұхбат арқылы білдіреді.

1.Халықтың тұрмыс жағдайын көтеруде қандай  онды бетбұрыстар болды?

2.Экономикадағы ілгерілеушіліктер халық тұрмысы жақсарғандғының белгісі бола алды ма?

3.Неліктен соғыстан кейінгі жылдарда Қазақстан демографиялық өзгеріске ұшырады?

Сыныпта қауіпсіздік техникасын сақтау туралы нұсқаулық танысып, топқа бөлгенде парта,орындықтарын дұрыс қойуын қадағалау.
Сабақ бойынша рефлексия Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

 

 

 

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?

ПІКІР ҚАЛДЫРУ