Қызғалдақты сақтайық

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3

Мектеп №20 ОМЛ

Мұғалімнің аты-жөні:  Урумбаева Багдад Айсултановна

Күні: 12-13.09.

Сынып: 5

Сабақ 33-34

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Қызғалдақты сақтайық.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

 

5.О3 Шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау;

5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.Ж1. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.

Сабақтың мақсаттары

 

Барлығы: Көркем әдеби шығармаларды түсінеді, сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Көбі: Көркем әдеби шығармаларды түсінеді, мазмұндайды, сұрақтарға дұрыс жауап береді, өзара диалогке қатысады, сөздерді дұрыс қолданып, хат жазады.

Кейбірі: Өсімдіктер жайлы тілдесе алады, қосымша мәліметтер береді. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып , хат жазады.

Бағалау критерийлері

 

Әдеби шығарманың мазмұны бойынша сұрақ құрастырады, жауап береді.

Мәтіннің тақырыбын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Талас-спор

көпжылдық-многолетний

Құндылықтарды дарыту Мәтін арқылы оқушыларды өсімдіктер әлемін аялай білуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Жаратылыстану
АКТ қолдану https://www.youtube.com
Тақырып  бойынша алдыңғы білім «Қызыл кітап» тақырыбы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

 

Сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық ахуал туғызу.

«Ыстық алақан» тренингін өткізу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.

Топқа бөлу. «Пазл» әдісі арқылы 3 топқа бөлу

( ағаштар, гүлдер, шөптер)

 

Өткенді қайталау. «Ыстық орындық» әдісі.

Қызығушылықты ояту.

Ой шақыру сұрақтарын қою.

-Өсімдіктер әлемі жайлы не білесіңдер?

-Қандай гүлдерді ұнатасыңдар?

( Ұ) Тапсырма: Сөздерді суреттермен сәйкестендіру, орыс тіліндегі баламасын айту.

 

 Сабақтың тақырыбын анықтау:

Жұмбақ жасыру

Жайқалып тұр саяжай мен далада
Ұнатады бұл гүлді, үлкен –кіші, бала да.
Атауында “қыз”деген тағы бар
Ойландағы гүлді тауып ал.

(Жауабы: Қызғалдақ).

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

Орындық

 

 

 

 

Гүлдердің суреттері

 

 

 

Жұмбақ, қызғалдақтың суреті

Сабақтың ортасы

 

(Ұ) «Қызғалдақ»  кластер құрастыру.

 

Сөз тіркестерін құрастыру.

Сөйлемдер құрастыру (ауызша)

Мәтінмен жұмыс.

(Ж.ж+ Ұ) Тапсырма

Мәтінді мұқият оқып, мазмұн бойынша өз бұрышыңызға бір сұрақ құрастырып жазыңыз. Дастарқанды сағат тілімен айналдырып, көршіңіздің сұрағының астына жауап жазыңыз. Топта ақылдаса отырып, мәтіннің тақырыбын анықтаңыздар.

Кері байланыс

1.      Тапсырманы орындай алдыңыз ба?

2.      Оны орындау оңай/ қиын болды ма?

 «Ривин кестесі» бойынша мәтінмен жұмыс

Мәтін

атауы

Тірек сөздер Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат

 

 

     

 

 (Ж) Тапсырма . «РАПТ» әдісі.

Р-оқушы

А-шетелдік досы

П-хат

Т-қызғалдақтың ерекшелігі

Шетелдік досыңа Қазақстандағы қызғалдақтардың ерекшелігі туралы хат жазыңыз.Хаттың құрылымын сақтаңыз.

Кері байланыс  «3-2-1» стратегиясы

1.                  Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

2.                  Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

3.                  Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

Рефлексия жасау үшін дайын құрылым беріледі, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.

 

Кластер

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

А-4 парағы, қалам, мәтін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер

Қалам

Суреттер

Тірек сөздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

(Ж) Рефлексия

Чемодан-салып аламын, алдағы уақытта қолданамын.

Еттартқыш-алған ақпаратты өңдеймін.

Себет-керек емес ақпарат, лақтырып жіберемін.

Чемодан, еттартқыш, себет суреті

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

ПІКІР ҚАЛДЫРУ