Жай бөлшектерді қосу және азайту

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2A Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Мектеп: Әбіш НЖББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Г.Н.Имангалиева
Сынып: 5 Қатысқандар: 3 Қатыспағандар: жоқ
Сабақтың тақырыбы Жай бөлшектерді қосу және азайту (4 сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.1.2.17

бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18

бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты
  • Барлық оқушылар: Бөлімдері бірдей, әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін қолдана алады;
  • Оқушылардың басым көпшілігі: бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерге қосу және азайту амалдарына берілген күрделі есептерді шығара алады;
  • Кейбір оқушылар: жай бөлшектерді қосуға және азайтуға берілген мәтінді есептерді тиімді тәсілмен шығара алады.
Бағалау критерийі
  • Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді қосындысын және айырмасын табады
  • қосу және азайту амалдарына берілген күрделі есептерді шығарады;
  • жай бөлшектерді қосуға және азайтуға берілген мәтінді есептерді тиімді тәсілмен шығарады.
Тілдік мақсаттар

Пәндік мақсат:Жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін біледі; жай бөлшектері бар мәтінді есептерді шығара алады.

Тілдік мақсат: Бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелерін айта біледі, тақырыпқа сай есептерді шығара алады. Мәтінді есептермен танысып, оның шығару жолын талқылап, түсіндіре алады.

Тақырып бойынша терминдер:жай бөлшек, натурал сандар, бөлімдері бірдей жай бөлшек, бөлімдері әр түрлі жай бөлшек.

Диалогтар мен сөз тіркестері:

  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу ережесі;
  • Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу ережесі;
  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді азайту ережесі;
  • Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді азайту ережесі;
  • Натурал сандар дегеніміз не?
  • Натурал саннан жай бөлшекті азайту ережесі.
Құндылықтарға баулу Ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді, өз әрекеттерін саралай отырып жауапкершіліктері артады
Пәнаралық байланыс Өзін – өзі тану(психологоиялық тренинг), бейнелеу өнері(мәтінді есеп)
Алдыңғы бөлім Бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектерді қосу және азайтуға байланысты есептер шығара алады.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дерек

көздер ресурстар

Сабақтың басы

(2 мин)

Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Сабақтың ортасы

(5 мин)

(1 мин.)

 

 

(6 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(10 мин.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(1 мин)

 

 

 

 

(7 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(10 мин)

«Сұрақты қағып ал»

  • Жай бөлшек дегеніміз не?
  • Жай бөлшектің неше түрі бар?
  • Дұрыс бөлшек дегеніміз не ? Мысал келтір
  • Аралас санға мысал келтір.

Ширату: жай бөлшектерді құрастырып, қосуды орында.

Топтық жұмыс. «Балық қаңқасы»

Басты мәселе: Жай бөлшектер

Қорытынды: Жай бөлшектерді қосу және азайту.

ҚБ «Бағдаршам»

Әдіс: Ойлан, жұптас, бөліс

І оқушы

ІІ оқушы

ІІІ оқушы ҚБ «Смайликтер»

Тренинг: Қолыңызға парақ алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Параққа үлкен шеңбер салыңыз. Осы шеңбердің ортасына кішкентай арал салыңыз. Аралдың қасына бірнеше теректер салыңыз. Сол жағына өзіңіздің есіміңізді салыңыз. Сонан соң парақты қолыңызға алыңыз. Айтылған нұсқауға байланысты сурет сала алдыңыз ба?

Тыңдап отырған үштік

Әдіс: Пазл құрастыру

Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы (function(){function i(e){seraph_pds.View.InitFormulas();}if(seraph_pds && seraph_pds.View)i();else document.addEventListener(‘DOMContentLoaded’,i);})()45.. дм , екіншісі біріншісіне қарағанда

110.. дм ұзынырақ, ал үшіншісі екіншісіне қарағанда 720.. дм қысқа. Үшбұрыштың периметрін табыңыз.

1 – берілгені

2 — суреті

3 – «1» қадам

4 – «2» қадам

5 – «3» қадам

6 – жауабы ҚБ: «Шапалақтау»

Ширату сәті. «Шрифтограмма»

Жек+шөй+бал——Жай бөлшек

Дұ+сыр=————Дұрыс Бұ+сыр=———Бұрыс

Біл+кір=————Бірлік Сал+ара=———Аралас

Ай+зату=———-Азайту

 

Қалыптастырушы бағалау.
Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді қосындысын табады

    Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді азайтады

  • Амалдардың орындалу ретін біледі.
  • Мәтінді есептерді шығара біледі
Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау.

1-тапсырма

Есептеңіз:

a) ;

b) ;

Дескриптор: Білім алушы

— бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосады;

— бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады.

2-тапсырма

Өрнектің мәнін табыңыз:

  1. 2523..1023..+323...
  2. .

Дескриптор: Білім алушы

— амалдардың орындалу ретін анықтайды;

— жай бөлшектерді қосады;

— жай бөлшектерді азайтады.

3-тапсырма

Орал қаласына келген жолаушылардың туристердің -і ағылшын тілін біледі. -інің неміс тілін біледі, ал қалған бөлігі француз тілін біледі. Орал қаласына келген туристердің қандай бөлігі француз тілін біледі.

Дескриптор: Білім алушы

— мәтінді есептер бойынша санды өрнектерді құрады;

— бөлшекті ортақ бөлімге келтіреді;

— бөлшектерді қосуды/азайтуды орындайды;

— шешуін табады және жазады.

 

Тапсырмалар

Т.Алдамұратова,

Е.Байшоланов

Алматы: Атамұра

2015 ж.

Кобдикова Ж.,

Нұрманбетова Ш.

Астана: Арман-ПВ 2015

Т.Алдамұратова, Е. Байшоланов

Алматы 2015

 

Сабақтың соңы

(3 мин)

«Бір сөзбен әдісі». Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай сөзді таңдап айтады. Төзімділік, ашу, қуаныш, немқұрайлық, қанағаттану, шабыт, зерігу, алаңдау, тыныштық, сенімділік, сенімсіздік, рахаттану.

Түрлі – түсті қағаздар

 

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздің техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
Оқушының қабілеттеріне қарай топтық, жұптық және жеке тапсырмалар саралап алынған. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға ықпал етуге жасайды.Белсенді оқыту тәсілдері: «Әткеншек», «Балық қаңқасы», «Ойлан – жұптас – бөліс», «Мозайка» Формативті бағалау түрлері: «Екі жұлдыз бір ұсыныс», «Бағдаршам», «Шапалақ», «Смайликтер». Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары арқылы бағаланды.
  • Оқушылардың партада отыруын, жарықтың дұрыс түсуі;
  • Оқушылардың көңіл – күйлерін көтері мақсатында тренинг өткізу;
  • АКТ – ны уақытынды қосып, сөндіруді қадағалау.

ПІКІР ҚАЛДЫРУ