Сабақтың тақырыбы: Айтыс туралы жалпы түсінік.\r\n\r\n \r\n\r\nСабақтың мақсаты: білімділік- айтыс туралы ойларын тереңдету. Оқушыларды ізденімпаздылыққа, шығармашылыққа деген ынталарын арттырып, білімдерін кеңейту.\r\n\r\nДамытушылық- оқушылардың айтыс туралы білімдерін шығармашылыққа жинақтап, ойлау қабілеттері мен тіл байлықтарын молайту.\r\n\r\nТәрбиелік- оқушыларға айтыстың ерекшеліктерін таныта отырып, шешен сөйлей білуге, ізеттілікке, имандылыққа тәрбиелеу.\r\n\r\n \r\n\r\nСабақтың түрі: өнеге сабақ\r\n\r\n \r\n\r\nСабақтың әдісі: іздендіру, баяндау, жинақтау, салыстыру, талдау,пікірлесу, ой қозғау.\r\n\r\n \r\n\r\nСабақтың көрнекілігі: қосымша оқулықтар, плакаттар, парақшалар\r\n\r\n \r\n\r\nСабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі\r\n\r\n Амандасу\r\n\r\n Сабаққа қатысымын тексеруэ\r\n\r\n \r\n\r\nІІ. Үй тапсырмасын тексеру.\r\n
- \r\n
- Шешендік сөз дегеніміз не?
- Шешендік арнау, шешендік толғау дегенді қалай түсінесің?
- Сол кезеңдегі би- шешендерден кімдерді білесің?
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n \r\n\r\nІІІ. Жаңа сабақтың мазмұны.\r\n
- \r\n
- Ой шақыру.\r\n
- \r\n
- Ақындары айтысының өзіне тән ерекшеліктері
- Айтыстың адам тәрбиелеудегі ролі
- Айтыстың көркемдік ерекшелігі
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n \r\n
- \r\n
- «Венн» диограммасы . Бұрынғы айтыс және осы күнгі айтыстар
\r\n
\r\n \r\n\r\n \r\n
- \r\n
- Парақшамен жұмыс\r\n
- \r\n
- Айтыс жырларының көне түрі- бәдік айтысы туралы не білесің?
- Салт айтысы неше түрге бөлінеді, қалай аталады?
- Қазіргі айтыс ақындарынан кімдерді білесің?
- Бұрынғы айтыс ақындары кімдер?
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n \r\n
- \r\n
- Инсерт.
\r\n
\r\n \r\n
Білетінім | Үйренгенім | Нені білгім келеді |
Айтыс- қазақ сөз өнерінің үздік үлгісі, айтыс- сөз барымтасы, ұлттық өнер екенін | Қазақ ауыз әдебиетінің бірнеше түрі бар: бәдік, жар- жар, жануарлар мен адамдар айтысы, өлі мен тірі айтысы, жұмбақ айтысы, салт айтысы, осы күнгі айтыстар | Болашақта бұрынғы және қазіргі айтыс түрлерінің ерекшеліктерін, олардың айтыс шеберліктері мен тарихы туралы білгім келеді |
\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n5.Ой қозғау «Айтыс дегеніміз не?» (топтастыру әдісі)\r\n\r\n Әр түрлі тақырыпты қамтиды \r\n\r\n Халық ауыз әдебиетінің бір түрі\r\n\r\n \r\n\r\nАйтыс — Екі ақынның өлеңмен тартысы\r\n\r\n Халық өмірінің көрінісі \r\n\r\n Өнер жарысы\r\n\r\n Сөз сайысы \r\n\r\nҰлттық өнер \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n
- \r\n
- Сәккууэй. Бес жолдан тұратын қорытынды
\r\n
\r\n
- \r\n
- Зат есім. Айтыс
- Сын есім. Киелі өнер
- Етістік. Айтысады
- Сезіну. Айтыс- сөз барымтасы
- Синоним. Ақындар айтысы- ұлттық өнер падишасы
- \r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n \r\n\r\nІҮ. Сабақты қорытындылау\r\n\r\nОқушыларды бағалау\r\n\r\n \r\n\r\n Ү. Үйге тапсырма\r\n
- \r\n
- «Айтыс – киелі өнер» тақырыбында шығарма жазу
- Тақырыптың мазмұнын баяндау.
\r\n
\r\n
\r\n Бағалау.