Сабақтың тақырыбы |
Баяндауыш | ||||
Осы сабақтағы оқуды мақсаттары | Сөйлем ішінен сөйлем мүшелерін таба алады. тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін ажырата алады. | ||||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: сөйлем мүшелері жайлы айтады | ||||
Көптеген оқушылар: сөйлем мүшелерінің түрлерін айтды | |||||
Кейбір оқушылар үшін: сөйлем мүшелерін талдайды, ажыратады. | |||||
Әдіс-тәсілі: | Топтық, жұптық, жеке жұмыс | ||||
Бағалау критерийлері |
Білім алушы Сөйлемді сөйлем мүшелеріне талдай алады. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Баяндауыш Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Сөйлем мүшелеріне не жатадаы? Тұрлаулы мүшелер дегеніміз не? Баяндауыш дегеніміз не? |
||||
Пәнаралық байланыс | Әдебиеттік оқу | ||||
Қауіпсіздік ережелері | Жұмыс барысында топ ережесін сақтайды. | ||||
Бұған дейін меңгерілген білім | Сөйлем мүшелерін біледі. | ||||
Жоспар | |||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурс | Баға-лау | Сара-лау | |
Сабақтың басы минут |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Оқушыларды 3 топқа бөлу, Ширату — Сөйлем дегеніміз не? — Сөйлем мүшелері дегеніміз не? — Бастауыш деген не? – сұрақтары — ? — Баяндауыш деген не? – сұрақтары -? — Тұрлаулы мүшелер деген не? — Тұрлаусыз мүшелер деген не? |
Бармақ | |||
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс 1-топ: Тұрлаулы мүшелерге мысал келтір. 2-топ: тұрлаусыз мүшелерге мысал келтір. 3-топ: жалқы және жалпы есімге мысал келтір. Сергіту сәті «Саяхатқа шығамыз» Жұптық жұмыс Сөйлемнен баяндауышты тап. астын сыз. 1-жұп: Жел соқты. Бұлт қоюланды. 2-жұп: Жаңбыр себеледі. Оқушы оқыды. Малшы бақты Жеке жұмыс Өлеңді көшіріп жазып, баяндауышты тауып, астын сызу. |
Таратпа |
Бармақ Бармақ смайлик |
||
Соңы 36-40 минут |
Рефлексия. Мен… үйрендім. … менің қолымнан келді. Мен … жасай алдым. |
||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? ——————————————————————————————————————————— Оқыту ортасы қандай болды? Сабақ қандай деңгейде өтті? Оқушыларға дифференциация сәтті болды ма? |
|||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2:Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Сынып туралы ,жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қалай әсер етеді? |