\r\n\r\nА.топтық,жұптық,жұмыс арқылы,+\r\n\r\nӘ.Диалог әдіс арқылы\r\n\r\nБ.тез ойлау және жылдам шешім қабылдау арқылы\r\n\r\n2.Көшбасшы анықтауда Вават пен Мс.Мапhon.Stall қандай тәсіл ұсынды\r\n\r\nА.ұжымдық және кешенді +\r\n\r\nБ.зерттеушілік және инновациялық\r\n\r\nВ.стандарттық\r\n\r\n3.Хертс Кэйде көшбасшылықты анықтаудағы қандай тәсілді аттап кетті.\r\n\r\nА) диалогті\r\n\r\nӘ) сыни тұрғыдан ойлау +\r\n\r\nБ) жас ерекшелікті\r\n\r\nВ) бағалауды\r\n\r\n4. мұғалімдер дамыту жұмыстарын жүргізу барысында қандай әрекеттерді істеу арқылы қолдау табады.\r\n\r\nА) рефликсияны жоспар құруды,кеңес беруді жүзеге асыру барысы. +\r\n\r\nӘ) уақытты тиімді пайдалану жүйелілік\r\n\r\nБ) әр түрлі\r\n\r\n5. Мұғалімнің көшбасшы жүмыстары бағдарламасында қалай аталып құралған?\r\n\r\nА) мұғалім зертттеуші\r\n\r\nӘ) мұғалім дамыту жұмысының көшбасшысы +\r\n\r\nБ) мұғалім кәсіби зерттеуші\r\n\r\n6. Бұл модуль 7 модульдың қайсысымен тығыз байланысты?\r\n\r\nА) жас ерекшеліктеріне сай\r\n\r\nӘ) талантты және дарынды балалар\r\n\r\nБ) сыни тұрғыдан ойлау +\r\n\r\n7. Бұл аталған модуль білім берудің кез келген жүйесіндегі тұрақты дамумен өзгерістер сырттан енгізілуі мүмкін ба?\r\n\r\nА) мүмкін\r\n\r\nӘ) мүмкін емес +\r\n\r\nБ) білмеймін\r\n\r\n8. Мұғалім көшбасшылығы қай желісіне жатады?\r\n\r\nA)Mac Beath.et.al +\r\n\r\nӘ)Frost\r\n\r\nБ)Bolat Mc Mahon Stoll\r\n\r\n9.Кетрин Кейси кім?\r\n\r\nА) мұғалім\r\n\r\nӘ)ғалім\r\n\r\nБ)тренер +\r\n\r\nВ) бағдар беруші\r\n\r\n10. Зерттеу жұмысы кәсіби тұрғыдан дамуға қажетті материалдан тұрады.\r\n\r\nА)Дарлинг Хелдман Ричарсон +\r\n\r\nӘ) Кетрин Кейси\r\n\r\nБ)Граффин ханым