Сабақты квалиметриялық талдау
Сабақты квалиметриялық талдау дегеніміз сабақтың сапасын сандық (пайыздық) өлшеммен бағалау
Күні ________ Сыныбы ____ Пәні _______________
Пән мұғалімі _____________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы _______________________________________________________
Мақсаты _________________________________________________________________
Сабақтың түрі ____________________________________________________________
№ | Мазмұны | Бағалау 0-2 баллға дейін | |
критерий | 1. | Сабақта берілетін оқу материалдарының мазмұны | |
Критерий көрсеткіші | 1.1 | Ғылымилығы, оқушыға жетімділігі | |
1.2 | Өзектілігі (актуальность), Өмірмен байланыстылығы | ||
1.3 | Жаңашылдығы (мұғалімнің қосқаны) | ||
1.4 | Материалдың көлемі (игеруге ұсынылған көлемі) | ||
жалпы | |||
критерий | 2. | Әдіс-тәсіл тиімділігі. | |
Критерий көрсеткіші | 2.1 |
Уақытты тиімді пайдалануы (8-10мин). (Мұғалім оқушының іс-әрекетіне 25 мин берілуі керек), Оқушылардың іс-әрекетінің ауысымдылығы |
|
2.2 | Дидактикалық кешен көрнекілігі. Жаңа педагогикалық технологияны тиімді пайдалануы. АКТ-ы пайдалану. | ||
2.3 | Талаптар деңгейі. | ||
2.4 | Бағалау. | ||
2.5 | Сабақтың эстетикалық әсері. | ||
2.6 | Қауіпсіздік нормалары. | ||
жалпы | |||
критерий | 3. | Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениеті. | |
Критерий көрсеткіші | 3.1 | Мұғалімнің жалпы эрудициясы. | |
3.2 | Сөз мәдениеті, сыртқы түрі, мимикасы. | ||
3.3 | Оқушылармен қарым-қатынасы (барлық оқушылармен қарым-қатынас жасауы керек ). | ||
жалпы | |||
критерий | 4. | Оқушылардың іс-әрекетін бағалау. | |
Критерий көрсеткіші | 4.1 | Оқушылардың танымдық белсенділігі (барлық балалардың әдебиетпен жұмыс істеуі, жұмыспен айналысуы). | |
4.2 | Оқушылардың арнайы біліктіліктерінің қалыптасуы (әр пәннің ерекшелігіне байланысты). | ||
4.3 | Оқушылардың тәртіп деңгейі, ұйымшылдығы. | ||
жалпы | |||
критерий | 5. | Өткізілген сабақтың нәтижесі мен мақсатының ара-қатынасын бағалау. | |
Критерий көрсеткіші | 5.1 | Мақсаттың нақты қойылуы және орындалуы. | |
5.2 | Сабақтың білімділік әсері. | ||
5.3 | Тәрбиелілік әсері. | ||
5.4 | Дамытушылық әсері. | ||
Жалпы | |||
S= |
Сабақтың сапасы: формуласымен анықталады.
_____*100/40=_____% Бұл сабақ ______деген бағамен бағаланады.
Мониторингі:
0 – 63 % — төмен 64 – 82 % — жақсы 83 – 100 % — өте жақсы
Талаптар деңгейі:
- Білім (оқушы пән бойынша, сол тақырып бойынша білу керек терминдер, нақты фактілер, процедуралар, командалар, формулалар, негізгі ұғымдар)
- Түсінік деңгейі.
- Пайдалана білу деңгейі
- Анализ жасай білу. (оқу материалын анық түсініп, құрамдас бөліктерге бөле білуі)
- Синтез. (Әрекет жоспарын ұсына білу. Шығарма жаза білу)
- Бағалау. (Оқушының өз білімін бағалай білуі)
__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Қорытынды: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқа материалдар