Сабақтың тақырыбы |
Шамалар және оларды өлшеу | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: Оқыту нәтижес Сабақтың типі: Сабақтың түрі: Әдіс-тәсілдері: Жабдығы: |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіріп, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. 1) Оқушыларға шамалар және оларды өлшеуді пысықтау. арифметикалық амалдар және олардың қасиетіи тақырыптарын пысықтау, есептеулерді жүргізуді үйрету. 2)Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. 3)Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. Білімді тиянақтау сабағы. Аралас сабақ. Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс. Қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық: Қайырлы күн деп айтамыз, Мектептен білімді боп қайтамыз. Отбасының гүліміз, Көңілді өтер күніміз. Сәтті күн болсын! |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Балалар сабағымыз сәтті болуы үшін өзіміз құрған «Алтын ережеге» бағынып, есте сақтайық. |
1. Сабақта тәртіп сақтау 2. Сабаққа белсене қатысу 3. Топта бір – бірін тыңдау 4. Сабаққа ынтасын қою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын пысықтау | Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау. | Оқушылар ауызша орындайды | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ұзындық Уақыт Масса Сыйымдылық Аудан Көлем Жылдамдық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Сабақ мақсатымен таныстыру.Оқулықпен жұмыс. 15. Біртіндеп ірірек бірлікке көш. 8000000 г= кг= ц = т.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Көтеріліп шаңырақ, Уықтары шаншылар Керегелер керіліп, |
Өрімдей боп өрілер. Бәріміз жүрсек айналып, Киіз үй боп көрінер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты қорыту |
Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік заңдарын көбейткіштерді кез-келген ретпен көбейте беруге болады деген қорытынды шығады. 25×9×4×2= 25×4×9×2= (25×4)×(9×2)= (25×9)×(4×2)= 25×(9×4)×2= (25×9×4)×2= 25×(4×9×2)= т.с.с. 1. Ұзындық бірліктеріне байланысты есептеулер. Санның немесе шаманың үлесін табу үшін санды немесе шаманы тең бөліктерге бөліп, содан шыққан бөліктердің біреуін алады және нешеге бөлсе, соншалық үлес шығады. 2. Мына жазуларды оқы. 5/1, 6/1, 10/1, 100/1, 1000/1, 10000/1, 1000000/1, 60/1, 12/1, 24/1. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 тапсырмаларды орындау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы | № 28, 102– бет. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Жұптық бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу |
Басқа материалдар