Қызылорда қаласы \r\n\r\n № 264 мектеп-лицейі\r\n\r\n Музыка пәнінің мұғалімі \r\n\r\n Рахметова Манат Әбілқасымқызы \r\n
\r\n \r\n\r\n Орта мерзімді жоспарлау\r\n\r\n \r\n
Сабақ тақырыбы | Оқып үйренудің негізгі міндеттері | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білеміз | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау | Бәрін қоса есептегенде\r\n\r\n(дарынды балалар) | Негізгі дерек көздері |
1.Қазақстандағы балет және киномузыка өнері | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейту.\r\n\r\n \r\n\r\nМәдениетке тарту, өнерді құрметтеуге тәрбиелеу, таным белсенділіктерін арттыру. | Диалогтік оқыту\r\n\r\n \r\n\r\nсын тұрғысынан ойлау\r\n\r\n \r\n\r\nтоптық жұмыс\r\n\r\n \r\n\r\nжеке жұмыс | Жеке тапсырмалар\r\n\r\n \r\n\r\nБлум таксономиясы\r\n\r\n \r\n\r\nОқушылар рефлексиясы | Дүниетанымы кеңейеді\r\n\r\n \r\n\r\nӨнерді құрметтейді\r\n\r\n \r\n\r\nБалет, киномузыка өнері жайында мағлұмат алады. | Топтық бағалау\r\n\r\n \r\n\r\nӨзін-өзі бағалау\r\n\r\n \r\n\r\nБлум таксономиясы | Қалың жұқа сұрақтар\r\n\r\n \r\n\r\nПроблемалық тапсырмалар | Ғаламтор\r\n\r\n \r\n\r\nБаспа беттері\r\n\r\n \r\n\r\nоқулық\r\n\r\n |
\r\n \r\n\r\n Қысқа мерзімді жоспарлау\r\n\r\n \r\n
Сабақтың тақырбы | Қазақстандағы балет және киномузыка өнері\r\n\r\n | |
Жалпы мақсаты | Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейту.\r\n\r\nӨнер арқылы ізгілікке, мәдениетке тарту және өнерді қадірлеуге, құрметтеуге тәрбиелеу.\r\n\r\nТаным белсенділіктерін арттыру. | |
Сілтеме | Оқулық – 155-158 беттер, «Ұлы өнер» — жинақ | |
Күтілетін нәтиже | Дүниетанымы кеңейеді, өнерді құрметтейді, тақырып жайында мағлұмат алады. | |
Негізгі идеялар | Классикалық өнерге деген құштарлықты арттыру | |
Тапсырма көздері | Топтық жұмыс\r\n\r\n1топ: Қазақстандағы балет өнері\r\n\r\n2 топ: Қазақстандағы киномузыка өнері | Жеке жұмыс\r\n\r\n1.«Кім жылдам? » ойыны арқылы кесте толтыру\r\n\r\n2.Музыкалық сауаттылық |
Әдіс-тәсілдері | Диалогтік оқыту, топтық, жеке жұмыстар, зерттеушілік әңгіме, БЖӘ тәсілі, бағалау | |
Ақпарат көздері | Ғаламтор, топтық жинақтар, оқулық, баспа беттері | |
Кейінгі тапсырмалар | Іздену, мағлұмат жинақтау тапсымалары бойынша АКТ жүйесіне қосылу. |
\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nСабақ барысы\r\n\r\n \r\n\r\nI . Ұйымдастыру кезеңі\r\n\r\n. Топпен сәлемдесу\r\n\r\n. Дайындықтарын қадағалау\r\n\r\n. Музыкалық дыбыстар арқылы дауыс жаттығуын жасау\r\n\r\n Жаттығу кезінде музыкалық дыбыстардың бірқалыпты шығуын, тыныстың дұрыс алынуын қадағалау \r\n\r\n \r\n
- \r\n
- Үй тапсырмасы
\r\n
\r\n. «Біз – Отанның айбынды ұланымыз» тақырыбында эссе тыңдау, эсселер қабырғасына ілу\r\n\r\n. Эссе рефлексияларын тыңдау\r\n\r\n. Үйге берілген әнді орындау\r\n\r\n \r\n\r\nНаным, сенім – уәждерін нақтылау кезеңі\r\n\r\n \r\n\r\nIII. Жаңа сабақ\r\n\r\n«Ой шақыру» стратегиясы\r\n\r\n Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушылар назарын ақпараттық электронды тақтадағы тақырыпқа сай суреттерге аударамыз және әр топқа тапсырмалар береміз\r\n\r\n \r\n\r\nТоптық жұмыс\r\n\r\n1 және 2 топтар: Қазақстандағы балет өнері\r\n\r\n3 және 4 топтар: Қазақстандағы киномузыка өнері\r\n\r\n \r\n
- \r\n
- Музыка тыңдау
\r\n
\r\n1.Ғ.Жұбанова «Ақ құс туралы аңыз» — балетінен үзінді тыңдау, талдау\r\n
- \r\n
- «Кім жылдам?» ойыны арқылы сұрақтарға жауап беру (жеке жұмыс)
\r\n
\r\n Жауаптарды төрт топқа арнайы жасалған « Әлемді өзгерткің келсе-өзіңнен баста » қабырғасына ілу.\r\n\r\n \r\n\r\n Әлемді өзгерткің келсе-өзіңнен баста\r\n
р/с | Композиторлардың \r\n\r\n аты-жөні | сұрақтар | жауаптар | |||
I\r\n\r\n топ | II\r\n\r\nтоп | III топ | IV топ | |||
1 | Ғазиза Жұбанова | 1.Ғазиза Жұбанова кім?\r\n\r\n | ||||
2.Шығармалары?\r\n\r\n |
\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n
- \r\n
- Музыка сауаты
\r\n
\r\n Мелодрама — операдағы музыкалық шығарма,мұнда ән айту музыкамен,\r\n\r\nдекламация жасаумен ауыстырылады.\r\n\r\n Вариация – бір әуеннің өзгермелі дамуынан тұратын музыкалық форма.Аспаптық музыкада жиі кездеседі.\r\n\r\n Квартет – төрт орындаушыдан тұратын ансамбль және төрт аспапқа арналған шығарма\r\n\r\n \r\n
- \r\n
- Жаңа ән үйрену
\r\n
\r\nҚұддыс Қожамияров «Жазғы саяхат жыры» — үйрену\r\n\r\n( Авторға үйден деректер жинап келуге тапсырма беру)\r\n\r\n \r\n\r\nVII. Қорытынды\r\n\r\n1.Балет деп қандай өнерді айтамыз?\r\n\r\n2.Қазақтың балет өнері жайында айт?\r\n\r\n3.Қазақтың алғашқы ұлттық балеті қалай аталады?\r\n
- \r\n
- А.Серкебаев қандай күйдің желісіне балет жазды?
\r\n
\r\n5.Қ.Қожамияров пен Ғ.Жұбанованың қандай шығармаларын білесің?\r\n\r\n6.Киномузыка өнері жайында айт?\r\n\r\n7.Мелодрама,вариация дегеніміз не?\r\n\r\n8.Квартет ұғымы,квартетке арналған қандай музыканы білесің?\r\n\r\n \r\n\r\nVIII. Бағалау\r\n\r\n Блум әдісі – білу, тану – түсіну – қолдану – талдау – жинақтау — бағалау\r\n\r\nКритерий:\r\n
- \r\n
- Эссе тыңдау, рефлексиялық есеп
- Жаңа сабақ презентациясының нәтижесі
- Жеке жұмыс түрлері
- Блум әдісі арқылы бағалау
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n \r\n\r\nIX.Үйге тапсырма\r\n\r\nКомпозитор Құддыс Қожамияров туралы деректер жинау.\r\n\r\nЖаңа әнді, музыкалық ережелерді жаттау.\r\n\r\n \r\n
- \r\n
- Оқып үйренудің нәтижесі:
\r\n
\r\n. Дүниетанымы кеңейеді, өнерді құрметтейді\r\n\r\n. Балет, киномузыка өнері жайында мағлұмат алады\r\n\r\n. Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлай білді, топта жұмыс жасай білуді \r\n\r\n үйренді, қызығушылықтары артты, бағалауға қатысты\r\n\r\n