Қазақстандағы балет және киномузыка өнері

0
1457

                                                             Қызылорда қаласы                                                                                                                                                    \r\n\r\n                                                          № 264 мектеп-лицейі\r\n\r\n                                                      Музыка пәнінің мұғалімі                                                                \r\n\r\n                                               Рахметова Манат Әбілқасымқызы                                                               \r\n

 

\r\n \r\n\r\n                  Орта мерзімді жоспарлау\r\n\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Сабақ тақырыбы Оқып үйренудің негізгі міндеттері Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білеміз Оқып үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау Бәрін қоса есептегенде\r\n\r\n(дарынды балалар) Негізгі дерек көздері
1.Қазақстандағы балет және киномузыка өнері Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейту.\r\n\r\n \r\n\r\nМәдениетке тарту, өнерді құрметтеуге тәрбиелеу, таным белсенділіктерін арттыру. Диалогтік оқыту\r\n\r\n \r\n\r\nсын тұрғысынан ойлау\r\n\r\n \r\n\r\nтоптық жұмыс\r\n\r\n \r\n\r\nжеке жұмыс Жеке тапсырмалар\r\n\r\n \r\n\r\nБлум таксономиясы\r\n\r\n \r\n\r\nОқушылар рефлексиясы Дүниетанымы кеңейеді\r\n\r\n \r\n\r\nӨнерді құрметтейді\r\n\r\n \r\n\r\nБалет, киномузыка өнері жайында мағлұмат алады. Топтық бағалау\r\n\r\n \r\n\r\nӨзін-өзі бағалау\r\n\r\n \r\n\r\nБлум таксономиясы Қалың жұқа сұрақтар\r\n\r\n \r\n\r\nПроблемалық тапсырмалар Ғаламтор\r\n\r\n \r\n\r\nБаспа беттері\r\n\r\n \r\n\r\nоқулық\r\n\r\n 

\r\n \r\n\r\n                         Қысқа мерзімді жоспарлау\r\n\r\n \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Сабақтың тақырбы Қазақстандағы балет және киномузыка өнері\r\n\r\n 
Жалпы мақсаты Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейту.\r\n\r\nӨнер арқылы ізгілікке, мәдениетке тарту және өнерді қадірлеуге, құрметтеуге тәрбиелеу.\r\n\r\nТаным белсенділіктерін арттыру.
Сілтеме Оқулық – 155-158 беттер, «Ұлы өнер» — жинақ
Күтілетін нәтиже Дүниетанымы кеңейеді, өнерді құрметтейді, тақырып жайында мағлұмат алады.
Негізгі идеялар Классикалық өнерге деген құштарлықты арттыру
Тапсырма көздері Топтық жұмыс\r\n\r\n1топ: Қазақстандағы балет өнері\r\n\r\n2 топ: Қазақстандағы киномузыка өнері Жеке жұмыс\r\n\r\n1.«Кім жылдам? » ойыны арқылы кесте толтыру\r\n\r\n2.Музыкалық сауаттылық
Әдіс-тәсілдері Диалогтік оқыту, топтық, жеке жұмыстар, зерттеушілік әңгіме, БЖӘ тәсілі, бағалау
Ақпарат көздері Ғаламтор, топтық жинақтар, оқулық, баспа беттері
Кейінгі тапсырмалар Іздену, мағлұмат жинақтау тапсымалары бойынша АКТ жүйесіне қосылу.

\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nСабақ барысы\r\n\r\n \r\n\r\nI . Ұйымдастыру кезеңі\r\n\r\n. Топпен сәлемдесу\r\n\r\n. Дайындықтарын қадағалау\r\n\r\n. Музыкалық дыбыстар арқылы дауыс жаттығуын жасау\r\n\r\n  Жаттығу кезінде музыкалық дыбыстардың бірқалыпты шығуын, тыныстың дұрыс алынуын қадағалау   \r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Үй тапсырмасы
  2. \r\n

\r\n.  «Біз – Отанның айбынды ұланымыз» тақырыбында эссе тыңдау, эсселер қабырғасына ілу\r\n\r\n. Эссе рефлексияларын тыңдау\r\n\r\n. Үйге берілген әнді орындау\r\n\r\n \r\n\r\nНаным, сенім – уәждерін нақтылау кезеңі\r\n\r\n \r\n\r\nIII. Жаңа сабақ\r\n\r\n«Ой шақыру» стратегиясы\r\n\r\n                    Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушылар назарын ақпараттық электронды тақтадағы тақырыпқа сай суреттерге аударамыз және әр топқа тапсырмалар береміз\r\n\r\n \r\n\r\nТоптық жұмыс\r\n\r\n1 және 2 топтар: Қазақстандағы балет өнері\r\n\r\n3 және 4 топтар: Қазақстандағы киномузыка өнері\r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Музыка тыңдау
  2. \r\n

\r\n1.Ғ.Жұбанова «Ақ құс туралы аңыз» — балетінен үзінді тыңдау, талдау\r\n

    \r\n

  1. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сұрақтарға жауап беру (жеке жұмыс)
  2. \r\n

\r\n            Жауаптарды  төрт топқа арнайы жасалған « Әлемді өзгерткің келсе-өзіңнен баста »  қабырғасына  ілу.\r\n\r\n \r\n\r\n                       Әлемді өзгерткің келсе-өзіңнен баста\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

р/с Композиторлардың    \r\n\r\n       аты-жөні сұрақтар                  жауаптар
    I\r\n\r\n топ   II\r\n\r\nтоп   III топ  IV топ
1 Ғазиза Жұбанова 1.Ғазиза Жұбанова кім?\r\n\r\n         
    2.Шығармалары?\r\n\r\n         

\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Музыка сауаты
  2. \r\n

\r\n        Мелодрама — операдағы музыкалық шығарма,мұнда ән айту музыкамен,\r\n\r\nдекламация жасаумен ауыстырылады.\r\n\r\n        Вариация – бір әуеннің өзгермелі дамуынан тұратын музыкалық форма.Аспаптық музыкада жиі кездеседі.\r\n\r\n       Квартет – төрт орындаушыдан тұратын ансамбль және төрт аспапқа арналған шығарма\r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Жаңа ән үйрену
  2. \r\n

\r\nҚұддыс Қожамияров «Жазғы саяхат жыры» — үйрену\r\n\r\n( Авторға үйден деректер жинап келуге тапсырма беру)\r\n\r\n \r\n\r\nVII. Қорытынды\r\n\r\n1.Балет деп қандай өнерді айтамыз?\r\n\r\n2.Қазақтың балет өнері жайында айт?\r\n\r\n3.Қазақтың алғашқы ұлттық балеті қалай аталады?\r\n

    \r\n

  1. А.Серкебаев қандай күйдің желісіне балет жазды?
  2. \r\n

\r\n5.Қ.Қожамияров пен Ғ.Жұбанованың қандай шығармаларын білесің?\r\n\r\n6.Киномузыка өнері жайында айт?\r\n\r\n7.Мелодрама,вариация дегеніміз не?\r\n\r\n8.Квартет ұғымы,квартетке арналған қандай музыканы білесің?\r\n\r\n \r\n\r\nVIII. Бағалау\r\n\r\n Блум әдісі – білу, тану – түсіну – қолдану – талдау – жинақтау — бағалау\r\n\r\nКритерий:\r\n

    \r\n

  1. Эссе тыңдау, рефлексиялық есеп
  2. \r\n

  3. Жаңа сабақ презентациясының нәтижесі
  4. \r\n

  5. Жеке жұмыс түрлері
  6. \r\n

  7. Блум әдісі арқылы бағалау
  8. \r\n

\r\n \r\n\r\nIX.Үйге тапсырма\r\n\r\nКомпозитор Құддыс Қожамияров туралы деректер жинау.\r\n\r\nЖаңа әнді,  музыкалық ережелерді жаттау.\r\n\r\n \r\n

    \r\n

  1. Оқып үйренудің нәтижесі:
  2. \r\n

\r\n.  Дүниетанымы кеңейеді, өнерді құрметтейді\r\n\r\n.  Балет, киномузыка өнері жайында мағлұмат алады\r\n\r\n.  Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлай білді, топта жұмыс жасай білуді   \r\n\r\n   үйренді, қызығушылықтары артты, бағалауға қатысты\r\n\r\n 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ