Пән мұғалімі: Бергазина Ж.У.
Күні: Сынып:5 «ә» Пәні: информатика Сабақ 1 |
Мектеп: Новый орта мектебі Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.4.1.1 — қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау | ||
Сабақ мақсаты |
техника қауіпсізідгі ережелерін бұзу кезінде өзінің денсаулығына зиян салдарын анықтау компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолдану |
||
Бағалау критерийі |
техника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында ережелерді сақтайды техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде себептер мен салдарының өзінің денсаулығы үшін салдарын айқындайды; компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолданады. |
||
Тілдік мақсаты |
Оқушылар істей алады: дұрыс сымбаттылық мәселесінің маңыздылығын талқылауды (сөйлеу дағдысы мен тыңдау) денсаулығын сақтап қалуға көмектесетін жаттығулар кешенін суреттеуге (жазу дағдысы) Пәндік лексика мен терминология Көру нашарлауы, сымбатының бұзылуы, сіңір созылуы, денсаулық пен қауіпсіздік, қауіп Білек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа, іш, буындар Қатайту, созу, бойын еркін ұстау, баурау. Ауызекі сөйлесуге/жазуға пайдалы (сіңір созылуының жарақаттық Сымбаттылықты жақсарту үшін сіз біріншіден………..көз жеткізуіңіз, сонан соң …… Қауіпсіздікті сақтау …………тәуелді. |
||
Пәнаралық байланыс | Адам анатомиясы, адам сүлдесі. Физика (электр құралдары мен электрмагниттік сәуле шығару) | ||
Алдын ала білімі |
Оқушылар компьютердің негізгі қызметі, негізгі бөлшектері, компьютер қандай қызмет көрсету саласында өолданлатыны туралы біледі. | ||
Ресурстар |
1.Жалпы білім беретін мектептер 5 сынып үшін Информатика-оқулығы./З.М.Журбенко, О.В.,Козина, С.А.Нургалиева – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ААҚ, 2017, -8-9 бет, 1бөлім Компьютер және қауіпсіздік. 2. 1 Қосымша – Сабаққа тарату суреттері 3. сабақ басында URL-суреттер |
||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы5 минут |
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. Сабақтың басталуы. (У) Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтыңдар. (Г) Оқушылар сабақ тақырыбын атайды: Денсаулығын және техника қауіпсіздігі ережесін сақтау. Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруге беріңіз http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720 (У) Егер сіз техника қауіпсіздігін сақтамаған жағдайда, не болады? Оқушылар сабақтың міндеті мен мақсатын атайды: Бүгін біз техника қауіпсіздігі ережелерін сақтамағанның қандай салдар болатынын білетін боламыз. Біз қауіпсіздік туралы айтамыз. Компьютермен жұмыс кезінде өзініңң жұмысын қалайй дұрыс ұйымдастыру керек. . (У) Информатика оқулығын ашыңдар. 8 беттегі диалогты оқыңдар. (У) Түйінді сөздерді қолданып, жұптасып диалог құрастырыңдар. (П) Жұптасып диалог құрастырады. (У) Диалог нәтижесі бойынша қорытынды жасаймыз. Мұғалім үшін нұсқаулық: оқушыларды жеке өз диалогтары бойынша қорытынды жасауды сұраңыз. Қорытынды: «компьютерге тәуелділік», «көз аурулары» пайда болмас үшін ережелерді сақтау керек. |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. | |
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру. У) Ойланып, бөлініңдер: Суретің қандай сұраққа жауап береді? — Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды? — Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу; — Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек? Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру. Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді. Оқулықпен жұмыс жасаймыз №1 топқа тапсырма. Жалпы қауіпсіздікке қойылатын жалпы талаптар қандай ? (суретпен, сызбамен қорғау) №2 топқа тапсырма. Апат жағдайындағы қауіпсіздік талаптар . ( топтастыру, оқушылар акт тақтаға жазады ) №3 топқа тапсырма. Алғашқы медициналық көмек көрсету. (Флипчартқа өз ойларын жазып пікірлесу) Мұғалім үшін нұсқаулықтар: Жоғары деңгей дағдысы: сараптау және бағалауАлдын ала сыныптағы оқушылар санына сәйкес суреттерді басып алыңыз (мысалы: 12 сурет). Сабаққа дейін кабинетте суреттерді жасырып қойыңыз. Оқушылар суреттер тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарды таңдау үшін, курветкаларда сұрақтар дайындаңыз (сурет бойынша): — Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды? — Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу; — Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек? Оқушылар әрекетіКабинетте суреттерді тауып, топқа бөлінеді. (У) «Сен маған, мен саған» тапсырмасы Сонымен, біз үш топқа бөліндік. Топта бір-біріңмен бөлісіп, суретте не бейнеленгенін көрсетіңіз және неге оны осы топқа айқындағаныңыз туралы айтып беріңіз. Мұғалім үшін нұсқаулық: бұл тапсырма сөйлеу дағдысын дамыту үшін бағытталған. Бұл тапсырмаға 3 минөт уақыт беріңіз. 2 тапсырма «Постер құрастыру»(Г) Топтар суреттерін,түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 9 бетіндегі материалды пайдаланыңыз (көз үшін жаттығулар мен қол ьуындары үшін жаттығулар) — Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды? — Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу; — Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек? * Қосымша тапсырма Егер адам тәулігіне 3 сағат компьютер алдында уақытын өткізетін болса, онда сіз жылына, айына, аптасына қанша уақыт компьютер алдында өткізетініңізді есептеңіз. Есептеуiш техника кабинетiндегi қауiпсiздiк ережесi1. Жалпы техника қауiпсiздiгiң ережелерiне қойылатын талаптар төмендегiдей: Компьютердi тоққа қосатын сымдарға, қос тiлдi розеткiлерге, штеккелерге тиiсуге және жабдықтарды мұғалiмнiң рұқсатынсыз жылжытуға тыйым салынады; Ø Мұғалiмнiң рұқсатынсыз сыныптан шығуға және кiруге болмайды; Ø Дербес компьютерде суланған қолмен және дымқыл киiммен жұмыс iстеуге болмайды; Дербес компьютердiң жанына портфельдер, сумкалар, кiтаптар қоюға тыйым салынады. Үстелде қалам мен дәптер ғана болуы тиiс; Пернелiк тақта үстiне артық заттар қоюға болмайды; Компьютерлiк сыныпта жүгiруге, ойнауға, жанындағы құрбыларын алаңдатуға, бөгде жұмыстармен шұғылдануға тыйым салынады. 2.Дербес компьютерде жұмыс жасау алдындағы қауiпсiздiк ережесiнiң талаптары. Ø Дербес компьютердi iске қосу кезiнде оның сыртқы қорабының дұрыс жұмыс жасап тұрғандығына және сымдарының қатесiз жалғанғанына көз жеткiзу керек; Ø Жұмыс жасау кезiнде сымдардың дұрыс жалғанғанына ерекше бөлiнуi керек. 3.Оқүшының дербес компьютермен жұмыс жасау кезiндегi техника қауiпсiздiгiнiң ережесiне қойылатын талаптар: ЭЕМ-мен жұмыс жасау кезiнде көздi экраннан 60-70 см қашықтықта ұстау керек;Сыныпқа кiрушiлермен орнынан тұрмай амандасуға рұқсат етiледi; Ø Көзi шаршаған жағдайда орнынан тұрмай-ақ, көз жаттығуын орындауға болады; Ø Электр тоғымен зақымданған алғашқы дәрiгерлiк көмек көрсету тәсiлдерiн, от сөндiру құралдарымен жұмыс iстеудi және өрт сөндiру тәсiлдерiн бiлуi қажет. 4. Апаттық жағдайдағы техника қауiпсiздiгiнiң ережелерiне қойылатын талаптар: Ø Жұмыс жасап отырған кезде дербес компьютерден ақау табылса, күйiк иiсi шықса немесе өзгеше дыбыс дыбыс пайда болса, онда машинамен жұмысты тоқтатып, мұғалiмге хабарлау керек; |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. Ойын ойнайық. |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Формативтік бағалауды орындауМұғалім үшін нұсқаулық Формативтік бағалаудың бір түрін ұсынуға болады:
(У) Сонымен біз бүгін компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? туралы білдік. Стикерде өздеріңіздің бүгін қалай жұмыс істегеніңіз туралы сурет салып беріңіз: Үйге тапсырма 5 сынып Информатика оқулығының 8-9 бетін оқу. Компьютермен жұмыс кезінде орындау үшін ұсынылатын жаттығулар ойлап тап. * Отбасы мүшелерін байқап көр: олар компьютермен жұмыс кезінде дене мен көз үшін жатығулар жасай ма. * Отбасы мүшелері үшін кесте құрастыр: компьютер алдында қанша уақыт отырамыз. Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |