Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру
Мектеп: Сынып:3 Пән:Дүниетану |
Ортақ тақырып: Атақты тұлғалар Бөлімше: Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар |
|
Күні: | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Тақырып: | Қазақ хандығы қалай құрылды? | |
Оқыту мақсаты | 3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру. | |
Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер) | Барлық оқушылар:
Көптеген оқушылар:
Кейбір оқушылар: Қазақ хандығының құрылуы туралы бейнебаянның сценарийін құрастырады. |
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Керей, Жәнібек, Қазақ хандығы. Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер. Қазақ хандығын Керей мен Жәнібек сұлтандар құрды. Қазақ хандығы Жетісудың батысында Шу өзені мен Талас өзенінің алабында құрылды. Талқыланатын мәселелер: Неліктен Керей мен Жәнібек сұлтандар Әбілқайыр ханнан бөлінеміз деп шешті? Олар қайда бағыт алды?Оларды жат жерде қандай кездесу күтіп тұрды? Қазақ хандығы қашан және қайда құрылды? Қазақ хандығының аумағы қалай ұлғайды? |
|
Жазылым: Қазақ хандығының құрылғандығы жайлы жазбаша әңгіме құрастыр. Осы оқиғаға қатысты өз ойыңды білдір. |
||
Алдыңғы білімдер | Түркілер және олардың өмір сүру салты. Менің арғы бабаларым – қыпшақтар. | |
Сабақ жоспары | ||
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы |
Шаттық шенбері. Топқа бөліну Барлығымыз табиғатты сүйеміз, Ұрпақтар сабақтастығын «Ағашқа» төменнен жоғары қарай орналастыр. Оқушылардан жеті аталарын сұрау. (Тек ата, түп ата, баба, арғы ата, ата, әке, бала) Дискриптор:
«Бастағы қалпақ» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. (Музыка әуенімен бастағы қалпақпен алмасады, әуен тоқтағанда қалпақ кімде қалса сол оқушы сұрақтарға жауап береді)
КБ: Бағдаршам Дискриптор:
|
Шаттық шеңбер Ағаш суреті Қалпақ |
Ой қозғау Жаңа сабақ |
(Т) Мұғалім: «Салыстыр» тапсырмасын таратады – Балалар, алдарыңда суреттерге қарап қазақтар мен қыпшақтардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атаңдар. ҚБ: Бағдаршам Дискриптор: -суреттке қарап айырмашылығы мен ұқсастықтарын табады. -қыпшақтар біздің бабамыз екенін біледі. Мұғалім: Ой қозғау . Хан туралы не білеміз? Оқушылар: -Хан ол елді басқарушы. Хан-ол батыр, қолбасшы. Хан-ол текті адам.т.б. жауаптар. (Ж) Сабақтың соңында нені білуіміз, нені үйренуіміз керек? Мұғалім: Оқушыларға К,Ж,Қ әріптерін таратып 3-топқа бөлді. Оқушылар:Өз алған әріптерімен топтарының қандай атау алғанын атап, оның қай жылдары таққа отырғанын атады. Оқулықпен жұмыс. Әр топ өз бөліктерін оқып танысты. Мұғалім :-Олай болса интерактивті тақтаға назар аударайық. (Оқушыларға видео көрсетті) Дискриптор:
-Қазақ хандығы алғашында қай территорияны алғанын білді;- «Қазақ» сөзінің баламасын білді, -Ұлы тұлғалармен танысты; |
А4 парағы, маркерлер Әріптер, Топ атаулары Оқулық Bilim.lend сайты видеотаныстырылым |
С абақ ортасы |
Мұғалім : Картадан Керек мен Жәнібек ханның алғаш құрылған кезіндегі аумағын, шартты белгілермен таныстырды. Қасымхан тұсындағы аумақты көрсетті. (Ж.ж) Қазақ хандығы алғаш рет құрылған аймақты қоршап сыз. Парталаыңмен жұмысыңды орында. Кб: бағдаршам әдісі Дискриптор:
|
Карта , дәптер |
Сергіту сәті: Мұғалім: Балалар 1 оқушының «Мен қазақпын» әнін орындатқызды Мұғалім: «Дөңгелек стол» әдісі арқылы әр топ өз топтарымен берілген мәтін мен видеодан көргендерін бір оқушы бір сөйлем жазса, келесі жалғастырып жазады. КБ: Басбармақ Дискриптор: -Өз мәтіндерінен түсінгендерін жазады; — Сөйлемнің байланысын сақтайды; -Мәтін мазмұнын ашады. |
Ән Ламинатталған А4 парағы маркерлер Парақтар таратылады |
|
(ҚБ) «Шағын тест» стратегиясы. Оқушылардың Қазақ хандығының құрылғандығы жайлы білімдерін тексермек үшін мұғалім бір бет парақта шағын тестті орындауды ұсынады (орындалу уақыты – 5 минут):
А) 1435 жылы; В) 1455 жылы; С) 1465 жылы.
А) Шу мен Талас өзендерінің арасында; В) Еділ мен Жайықтың арасында; С) Сырдария өзенінің алқабында.
А) Қасым мен Бұрындық; В) Керей мен Жәнібек; С) Тәуекел мен Есім.
А) Жәңгір; В) Тақыр; С) Әбілқайыр.
А) Батыс; В) Солтүстік; С) Оңтүстік шығыс (Жетісу). |
||
Рефлексия |
«Нысана» әдісі бойынша. Мұғалім оқушыларға Нысанадағы сандарға өз аттарын жазуды ұсынады. 2.Өте қызықты. 3.Мен үшін жаңалық 4.Бәрі түсінікті 5.Белсенді қатыстым |
Кері байланыс «Нысана» Стикерлер |
Үй тапсырмасы | С. Қазақ хандығы қалай құрылғандығы жайлы әңгіме құрастыр. Осы оқиғаға қатысты өз ойыңды білдіруге тырыс. | Дәптер |