Қазақ тілінен тест тапсырмалары

0
8349

Білім алушының тоқсандық білімін анықтауға қазақ тілінен тест тапсырмалары. Оқушының біліктілігін арттырып, жетілдіруге мүмкіндік береді. 

Аты-жөні:______________________________________________

  1. Күрделі сан есім
  2. A) бес жүз
  3. B) тоғыз
  4. C) жетпіс
  5. D) жиырма

2.Сөйлемдегі көп нүктенің орнына сәйкес келетін қарсы мәндес сын есім
    … кісі бастар, … кісі қостар.

  1. A) бүкір,түкір
  2. B) қысқа, аласа
  3. C) ұзын, биік
  4. D) үлкен, кіші

3. Мәтіннің тақырыы

Алмас атасына: «Ата! Мен сіздерді сағындым. Жазда ауылға барамын.Сіздерге кітап оқып беремін, жазуларымды көрсетемін. Хат жазған немерелеріңіз Алмас»  деп хат жазды да, пошта жәшігіне апарып салды.

  1. A) Күндіз-түні сыртылдайды, жүрісінен бір тынбайды.
  2. B) Қашық жердің сәлемін тез-ақ алып келемін.
  3. C) Асты тас, үсті тас, ортасында жанды бас.
  4. D) Тыста – арқаңдамын, сыныпта – партаңдамын.

 4.Қажетті сөзді көрсетіңіз.     «Олар спортпен … сурет салумен шұғылданады

А)-де
В)және
С)бірақ
Д)керек.

5.Етістікті белгілеңіз.
 А)Үлкен,кіші.
В)Бұлар,мен
С)Он бір,он бес
Д)Отыр,жазып тұр

 6.Күрделі сын есімді көрсетіңіз.

А)ақ сары
В)сарғыш
С)сап-сары
Д)қызғыш.

 7.»Қарға,сен қандай сұлусың»:-деді түлкі.Мына сөйлемде қарға қандай сөз?

А)Қыстырма сөз     В)Қаратпа сөз     С)Одағай сөз             Д)Біріккен сөз.

 8.Тәуелдік жалғауы бар қатарды көрсетіңіз.

А)-ым,-ім,-ың,..                                В)-лар,-лер,-дар,…

С)-ның,-нің,-дың,…                          Д)-бын,-бін,-мын,..

 9.Берілген үзінді мәтіннің қай түріне жатады?

Итбалықтың денесі сүйірлеу және жұмыр.Оның терісі қылшық жүнді болып келеді.Артқы аяқтары балықтың құйрығына ұқсас.

А)Әңгімелеу
В)Сипаттау
С)Тұрлаусыз
Д)Пысықтауыш

10.Сөйлемдегі бастауыш,баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін қандай сөйлем мүшелері дейміз?

А)Тұрлаулы                        В)Анықтауыш                  С)Тұрлаусыз                 Д)Пысықтауыш

11. Үстеу дегеніміз не?

12. А) Іс-әрекет, қимылды білдіреді. В) Қимылға, іс-әрекетке еліктеуді білдіреді.
С) Заттың сапасын, көлемін білдіреді. Д) Қимылдың мезгілін, себебін, мақсатын білдіреді.

12. Мезгіл үстеуді көрсетіңіз.

А) Бүрсігүні аттанды. В) Ілгері жүрді. С) Қаннен-қаперсіз ұйықтады.
Д) Қыруар жұмыс істедік.

13. Мекен үстеуді көрсетіңіз.

А) Алға қадам басты. В) Әрең-әрең бара жатты. С) Қасақана істеген.
Д) Амалсыздан үйіне жүрді.

14. Шылау қатысқан сөйлемді анықтаңыз.
А) Оның ойын кейін білдім. В) Гүлсім оны бұрын көрмеген екен.
С) Одан бұрын хабарды жеткізіпті. Д) Әрі жығыл десең, бері жығылады.

15. Жалғаулық шылау қатысқан сөйлемді табыңыз.
А) Туу, сөз бар ма? В) Еркін, Ерболат, мен үшеуіміз бардық С) Бізде үлкен күш бар.
Д) Бірақ сол елің мен өзіңнің қамынды шын ойласаң, білім жарығына ұмтыл.

16.Таңдану одағайды көрсетіңіз.
A) Апырай.
B) Әттеген – ай.
C) Уһ.
D) Қап.

17.Одағайдан кейін қойылатын тыныс белгісін табыңыз.
Ой тісім ауырып тұр.
A) Үтір.
B) Нүкте.
C) Сұрау белгісі.
D) Нүкте-үтір.

18.Еліктеу сөздің қандай қызмет атқарып тұрғанын анықта.
Қашан үйге жеткенше,артына жалтақ-жалтақ қарайды.
А) баяндауыш        В) толықтауыш           С) анықтауыш
Д) бастауыш             Е) пысықтауыш

 

Дереккөз: Bilimjoly.kz

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен басқа да сабақ жоспары мен тапсырмаларды қарап көріңіз.

  1. Қазақ тілінен орыс сыныбына арналған тест сұрақтары (І нұсқа)
  2. Тұрмыс-салт жырлары және оның мән-мағынасы

3. Батырлар жырының тәрбиелік мәні

             


ПІКІР ҚАЛДЫРУ