Қазақ әдебиеті 5- сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасы құндылықтары |
Мектеп: 266 мектеп-лицей
|
|||||||||||||||||||||||||||
Күні | Мұғалімнің аты-жөні: Бодыкова Индира Еркебаевна |
|||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар : 20 | Қатыспағандар: 0 | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» Ажардың әжесі | |||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.Т/Ж 3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу 5.Т/Ж 4 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу,жатқа айту. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||||||||||||||||||||||||
Шағын,көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды.Әңгімеден көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін таба алады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||||||||||||||||||||||
Шығармадағы кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеттерін анықтайды,кейіпкерлер бейнесін ашады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||||||||||||||||||||||||
Шығармадан шағын үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады,диалог құрастырады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | 1.Көркем шығармадан кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын суреттейді. 2.Көркем шығармадағы шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады. 3 Үзінділерді пайдалану арқылы диалог құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Жаңа сабақ мазмұнын ашып,тақырыпқа сай тапсырмалар орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: | ||||||||||||||||||||||||||||
Ажардың әжесі. Райхан,Ая,Азат,Жолдастың жұбайы,Жолдас Ұршық,кимешек,қасиетті,кейуана,ірімшік,құрметтеу |
||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Не себепті жазушы әңгіменің атын «Нағыз әже қайда?» деп атаған? |
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау арқылы қамқорлық жасау мен мейірімділікті ұғынады.Айналадағыларға қамқорлық жасау туралы ақпараттары кеңейеді. | |||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Өзін-өзі тану, бейнелеу өнері
|
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Ақын туралы ақпараттар әзірлеу | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 6 мин |
2мин
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі 1.Ұйымдастыру кезеңі. I топ «Асыл әжем» |
Қима қағаздар арқылы бөлу
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 34 мин |
5 мин 10 мин.
5 мин 5 мин 3мин
|
Топтық тапсырма Көркем шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын төмендегі кесте бойынша суреттеп сипаттаңыздар
|
Ұнады | Неліктен? | Қиын болды | Неліктен? |
Ширату жаттығуы « Нағыз әже »
1-қадам Нағыз әженің жүріс-тұрысы мен қимылын визуальды түрде жасау.
2-қадам Нағыз әже болып сөйлеу
Кесте үлгілері
Кесте үлгілері
(Сабақтың соңы
5 мин
4 мин
3 мин
Жұптық тапсырма.
1.Диалогқа түсу.
I топ «Асыл әжем» Райхан мен әкесі
II топ «Ақ әжем» Азат пен Жолдас
III топ «Аяулы әжем»
Жолдастың жұбайы мен Жолдас
Дескриптор
1. Диалогқа түседі
2. Диалог арқылы кейіпкерлердің іс -әрекеті арқылы портретін сомдайды.
Қалыптастырушы бағалау Мадақтау арқылы жұптық жұмысты бағалау. Мысалы:Сіздің көзқарасыңызда терең ой бар!
Рефлексия парағы
Сабақ соңында оқушылар төменде көрсетілген кестелерді толтырып,топпен немесе сыныппен талқылау жасауына болады.
Сабақтағы жетістіктерім | Оның себептері | Сабақтағы кемшіліктерім | Оның себептері |
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.
2.Барлық оқушылар оқу үшін шығарма бөлімдерге бөлініп беріледі.
3. Оқиға желісі бойынша суреттермен жұмыс ұсынылады
4. Кейіпкерлердің іс-әрекетін сомдау арқылы диалогке түседі.
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара
Ұсыныс айту бойынша жетістіктерін айқындау.
3. Кері байланыс (ауызша)
4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану.
Сергіту жаттығуы
Рефлексия
Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Оқушылар тақырыпты игерді.
Сыныптағы ахуал тапсырмаға сай әр түрлі болып отырды.
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. Топтық жұмыс
2. Жеке жұмыс
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Жұптық жұмыс
Ширату жаттығу
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1. Бағалаудың түрлерін жетілдіру керектігін білдім.
2. Тапсырма түрлерін жиі пайдаланып,үздіксіз қолдану керектігін білдім.