Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» | |||||
Сабақ мақсаттары |
-Бердібек Соқпақбаевтың өмірбаянымен танысады және мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі ойды анықтайды. -Мәтінмен жұмыстана отырып, әдеби шығармаға талдау жасайды. -Шығармашылық тапсырмалар орындау арқылы қабілеттерін көрсетіп, ойларын еркін жеткізіп, дәлелдей білуге үйренеді. |
||||
Сабақ түрі: | аралас | ||||
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Түсіндірмелі-илюстративті, сұрақ-жауап, сөздік | ||||
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі, дүниетану, бейнелеу | ||||
Көрнекілігі: | Слайд, бейнеролик | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||
Сабақтың басы 10 мин |
/Психологиялық дайындық/ (Оқушылар өлең жолдарын айту арқылы бір-бірімен және қонақтармен амандасады.) Мейірімді жүрекпен, Кең пейілді тілекпен. Амандасып алайық Бір жадырап қалайық. «Асыл қасиет» Оқушылар бір-бірлеріне қарап, бір-бірлерінің қасиеттерін айтады. /Үй тапсырмасын тексеру/ «Кофе таяқшалары» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Сұрақтар: — Оқымысты бала әңгімесінің авторы кім? -«Оқымысты бала» әңгіміесіндегі басты кейіпкер? -Әлкeй тұратын ауыл қай өзеннің жағасында орналасқан? -Әлкей қандай бала? -Әлкей кімнің өлеңдерін оқып шығады. -Ауыл балалары жидек терген кезде, Әлкей не істейді? -Болған оқиғадан кейін ауыл адамдары Әлкейді қалай атайды? -Әкесі қонақтар келгенде Әлкейді шақырып алып, нені айтуды өтінеді? |
Шаттық шеңбері Кофе таяқшалары |
|||
Сабақ ортасы 25 мин |
«Болжау әдісі» -Балалар, берілген суреттерге қарай отырып, бүгінгі тақырыбымыз қандай,не туралы талқылаймыз, сол жөнінде болжау жасайықшы. -Дұрыс айтасыздар, бүгін біздер Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» әңгімесімен танысатын боламыз. /Дәптермен жұмыс/ Күннің жадын, тақырыпты тақтаға жазу. -Бердібек Соқпақбаевтың өмірбаяны, шығармашылығы туралы ізденіп, біліп келуге сіздерге үйге тапсырма берген болатынмын. Сол бойынша кім өзінің білетінін айтқысы келеді? Оқушылар автор туралы мағлұмат береді. /Мәтінмен жұмыс/ Бейнероликтен үзінді тамашалау. 1. Оқушыларға тізбектей оқыту,талқылау. 2.Тапсырма: Кеңестің қаулысы бойынша Қожаның бойындағы басты кемшіліктерді жазу. 1. Тәртіпті болу. 2.Тәртіпсіз болсам, жазаланып тұрамын. 3.Сұлтанмен араласпау. 4.Сабақты жақсы оқу. Сергіту сәті Шығармашылық тапсырма «Шахмат әдісі» Шарты: Оқушылар шахматтың ақ жолағына оқушыларға істеуге болатын әрекеттерді, ал қара жолақтарына теріс әрекеттерді жазу қажет Венндиаграммасы жағымды жағымсыз жағымды: алғыр, жақсы оқиды жағымсыз: тәртіпсіз, бұзық, «Шифрланған мақал» Шарты:Мақалды тауып, мағынасын ашу. 1. Тентек бүлдіреді ата-анасын күйдіреді. 2. Жақсы бала жеткізеді мұратқа 3. Білегі күшті бірді жығады,Білімі күшті мыңды жығады |
Бейнеролик, Слайдтар, Плакаттар, Жұлдызшалар |
|||
Сабақтың соңы 5 мин |
Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, «Қожаны қорғау» сөзін жазу. «Білім баспалдағы» Оқушылар тақтадағы баспалдаққа өздерінің тақырыпты түсінген деңгейіне орналастырады. |
Қағаздан жасалынған парақ |