Ұйымдастырылған ашық оқу-іс әрекетінің технологиялық картасы\r\n\r\nТәрбиеші: Есбергенова Б.Х \r\n\r\n Білім беру саласы: Денсаулық. Қатынас. Шығармашылық \r\n\r\n Білімі: дене шынықтыру, тіл дамыту, ән \r\n\r\nТақырыбы: Денсаулық — зор байлық \r\n\r\nМақсаты:\r\n\r\nБалалардың қозғалыс белсенділігін жетілдіру, денесін шынықтыру және салауатты өмір салтын қалыптастыру. Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Ойын арқылы ойын толық жеткізу,ойын арқылы сөздік қорларын сөйлеу арқылы байыту. \r\n\r\nКөрнекіліктері: сабын, тарақ, тіс пастасы, щетка, сүлгі, ысқыш \r\n\r\n Сөздік жұмысы: тазалық \r\n\r\n Сабын—мыло, сүлгі-полотенце \r\n\r\nИнклюзивтік әлеумет: Балалармен жеке жұмыс жүргізу\r\n
Іс-әрекет бөлімдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жанұя қатысуы |
Мотивациялық қозғалысы | Шаттық шеңбері \r\n\r\nҮлкенге де сіз,\r\n\r\nКішіге де сіз\r\n\r\nСәлем бердік сіздерге,\r\n\r\nҚұрметпенен біз.\r\n\r\nЖоғары қарап күнді көрдім\r\n\r\nТөмен қарап жерді көрдім\r\n\r\nОңға, солға иіліп,\r\n\r\nСүйікті бала бақшаны көрдім | ||
Іздену уақыты | -Балалар сендер білесіңдерме? Бізге қуыршақтар келем деген. Қуыршақ Айгүл, қуыршақ Сәуле\r\n\r\n-Неге қуыршақтар келмей жатыр? Өзіміз барып қайтамызба? Оларға не болды екен? \r\n\r\nТезірек жету үшін кәне музыка ойна. (музыка ойналады)\r\n\r\nМіне балалар қуыршақ Айгүлдің үйіне де жеттік.\r\n\r\nТук-тук-тук\r\n\r\nҚандай әуен шығып тұр, біздің Айгул әлі ұйықтап жатырма? Не істейміз? Қалай оятамыз? Мүмкін біз аяқтарымызбен тарсылдатамыз ба?\r\n\r\n-Мүмкін біз қол соғамыз? Балалар біз қуыршаққа сиқырлы сөздер айтайық.\r\n\r\n«Қайырлы таң»\r\n\r\n(қуыршақ тұрады)\r\n\r\nҚайырлы таң балалар!\r\n\r\nМен сендерге қонаққа барайын деп едім, қолдарым тұрмады, аяқтарым жүрмеді. Қайта жатса болар еді.\r\n\r\nТәрбиеші: Балалар біз күнде ертеңгілік тұрғанда не істейміз? Ендеше қуыршақ Айгүлмен бірге жаттығу жасайық. Сен ұйықтама, таңғы жаттығумен дос бол. Жаттығу денсаулығымызға пайдалы, ауырмаймыз.\r\n\r\n-Айгүл қуыршақ балалармен бірігіп жаттығу жасайды. Ал енді Сәуле қуыршаққа барайық, тезірек, оның үйі алыста, ол үшін біз сиқырлы қақпадан өту керекпіз\r\n\r\n-Балалар кедергіден өтеді. Міне біз Сәуленің үйіне келіп жеттік.\r\n\r\n-кір-қожалақ Сәуле беті, маңдайы, қолы кір\r\n\r\nНе сұмдық?!\r\n\r\n-Бұлай жүргенің ұят.\r\n\r\nСен барып беті қолыңды жу.\r\n\r\nСәуле тәрбиешінің құлағына сыбырлайды.\r\n\r\n-Тәрбиеші: балалар Сәуле ұялып тұр. Ол тазалықтың достарын білмейді екен. Ал балалар біз білеміз бе?\r\n\r\nЕндеше бізге «Сиқырлы дорба» көмектеседі.\r\n\r\nОйын: Сиқырлы дорба\r\n\r\nСабын-мыло, су-вода, т.б Ал енді балалар біз тобымызға қайтайық | \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-иә, барамыз\r\n\r\n \r\n\r\nмузыка ойналады\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-аяқтарымызды тарсылдатайық\r\n\r\n-қол соғайық\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-Қайырлы таң\r\n\r\n-Алақай қуыршақ тұрды\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-таңғы жаттығу жасаймыз\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-балалар кедергіден өтті\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-иә, білеміз. Тазалықтың достары: су, сабын, тарақ, сүлзгі т.б | |
Рефлексивті түзету | Қоштасу\r\n\r\nҚуыршақтармен топқа оралу\r\n\r\nБалалар біз қайда бардық?\r\n\r\nҚонаққа кімдерге бардық?\r\n\r\nҚуыршақтардың аттары кім?\r\n\r\nҚай қуыршақпен жаттығу жасадық?\r\n\r\nҚай қуыршақты жуындырдық?\r\n\r\nО.І.Ә. Қорытындылау\r\n\r\nБалаларды бағалау, мадақтау | \r\n\r\n \r\n\r\n-қонаққа\r\n\r\n-қуыршақтарға\r\n\r\n-Айгүл, Сауле\r\n\r\n-Айгүл\r\n\r\n-Сәуле |
\r\n \r\n\r\nКүтілетін нәтижелер:\r\n\r\nНе білді?: -Тазалықтың достарын білді\r\n\r\nНе алды?:- Байланыстырып сөйлей алды\r\n\r\nНе істей алды?: -Денесін шынықтыра алды\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n