Денсаулық — зор байлық

0
2500

Ұйымдастырылған  ашық оқу-іс әрекетінің технологиялық  картасы\r\n\r\nТәрбиеші: Есбергенова Б.Х                                                                                            \r\n\r\n Білім беру саласы: Денсаулық. Қатынас. Шығармашылық                                                                   \r\n\r\n  Білімі: дене  шынықтыру, тіл дамыту, ән                                                                                   \r\n\r\nТақырыбы: Денсаулық — зор байлық                                                                                            \r\n\r\nМақсаты:\r\n\r\nБалалардың қозғалыс белсенділігін  жетілдіру,  денесін шынықтыру және салауатты өмір салтын  қалыптастыру. Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.  Ойын арқылы ойын толық жеткізу,ойын арқылы сөздік қорларын сөйлеу арқылы байыту.  \r\n\r\nКөрнекіліктері: сабын, тарақ, тіс пастасы, щетка, сүлгі, ысқыш                                   \r\n\r\n Сөздік жұмысы: тазалық                                                                                                    \r\n\r\n Сабын—мыло, сүлгі-полотенце                                                                                    \r\n\r\nИнклюзивтік әлеумет:  Балалармен жеке жұмыс жүргізу\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Іс-әрекет бөлімдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Жанұя қатысуы
Мотивациялық қозғалысы Шаттық шеңбері \r\n\r\nҮлкенге де сіз,\r\n\r\nКішіге де сіз\r\n\r\nСәлем бердік сіздерге,\r\n\r\nҚұрметпенен біз.\r\n\r\nЖоғары қарап күнді көрдім\r\n\r\nТөмен қарап жерді көрдім\r\n\r\nОңға, солға иіліп,\r\n\r\nСүйікті бала бақшаны көрдім    
Іздену уақыты -Балалар сендер білесіңдерме? Бізге қуыршақтар келем деген.   Қуыршақ Айгүл, қуыршақ Сәуле\r\n\r\n-Неге қуыршақтар келмей жатыр?   Өзіміз барып қайтамызба?   Оларға не болды екен?  \r\n\r\nТезірек жету үшін кәне музыка ойна. (музыка ойналады)\r\n\r\nМіне балалар қуыршақ Айгүлдің үйіне де жеттік.\r\n\r\nТук-тук-тук\r\n\r\nҚандай әуен шығып тұр, біздің Айгул әлі ұйықтап жатырма? Не істейміз? Қалай оятамыз? Мүмкін біз аяқтарымызбен тарсылдатамыз ба?\r\n\r\n-Мүмкін біз қол соғамыз? Балалар біз қуыршаққа  сиқырлы сөздер  айтайық.\r\n\r\n«Қайырлы таң»\r\n\r\n(қуыршақ тұрады)\r\n\r\nҚайырлы таң балалар!\r\n\r\nМен  сендерге  қонаққа барайын деп едім, қолдарым тұрмады, аяқтарым жүрмеді. Қайта жатса болар еді.\r\n\r\nТәрбиеші: Балалар біз күнде ертеңгілік тұрғанда  не істейміз? Ендеше қуыршақ Айгүлмен бірге  жаттығу жасайық.  Сен ұйықтама, таңғы жаттығумен дос бол. Жаттығу денсаулығымызға пайдалы, ауырмаймыз.\r\n\r\n-Айгүл қуыршақ балалармен  бірігіп  жаттығу жасайды. Ал енді Сәуле қуыршаққа барайық, тезірек, оның үйі алыста, ол үшін  біз сиқырлы қақпадан өту керекпіз\r\n\r\n-Балалар кедергіден өтеді. Міне біз Сәуленің үйіне келіп жеттік.\r\n\r\n-кір-қожалақ  Сәуле беті, маңдайы, қолы кір\r\n\r\nНе сұмдық?!\r\n\r\n-Бұлай жүргенің ұят.\r\n\r\nСен барып беті қолыңды жу.\r\n\r\nСәуле тәрбиешінің құлағына сыбырлайды.\r\n\r\n-Тәрбиеші: балалар Сәуле ұялып тұр. Ол  тазалықтың достарын білмейді екен. Ал балалар біз білеміз бе?\r\n\r\nЕндеше бізге «Сиқырлы дорба» көмектеседі.\r\n\r\nОйын: Сиқырлы дорба\r\n\r\nСабын-мыло, су-вода, т.б  Ал енді балалар біз тобымызға қайтайық  \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-иә, барамыз\r\n\r\n \r\n\r\nмузыка ойналады\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-аяқтарымызды тарсылдатайық\r\n\r\n-қол соғайық\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-Қайырлы таң\r\n\r\n-Алақай қуыршақ тұрды\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-таңғы жаттығу жасаймыз\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-балалар кедергіден өтті\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n-иә, білеміз.  Тазалықтың достары:  су, сабын, тарақ, сүлзгі т.б  
Рефлексивті түзету Қоштасу\r\n\r\nҚуыршақтармен топқа оралу\r\n\r\nБалалар біз қайда бардық?\r\n\r\nҚонаққа кімдерге бардық?\r\n\r\nҚуыршақтардың аттары кім?\r\n\r\nҚай қуыршақпен жаттығу жасадық?\r\n\r\nҚай қуыршақты жуындырдық?\r\n\r\nО.І.Ә. Қорытындылау\r\n\r\nБалаларды бағалау, мадақтау  \r\n\r\n \r\n\r\n-қонаққа\r\n\r\n-қуыршақтарға\r\n\r\n-Айгүл, Сауле\r\n\r\n-Айгүл\r\n\r\n-Сәуле  

\r\n \r\n\r\nКүтілетін  нәтижелер:\r\n\r\nНе білді?: -Тазалықтың достарын білді\r\n\r\nНе алды?:- Байланыстырып  сөйлей алды\r\n\r\nНе істей алды?: -Денесін шынықтыра алды\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ