Сабақ: Сауат ашу | Мектеп : Жалтыр №137 орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты – жөні: Буршеева З.Ж | |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны: 24 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | Денсаулық-зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздер. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту. 3.5Мәтінді түрлі формада құрастыру. 3.7 Қатені табу және түзету |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|
Жетістік критерийлері |
Сөйлем ішінен заттың атын білдіретін сөздерді тауып алады. Заттың атын білдіретін сөздерді ажырата аламыз. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
|
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
Тілдік құзыреттілік | Денсаулық | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз, Достарымызды көргенде Қуана қарсы аламыз Сәлем, сәлем, сәлем!
Топ ережесі
Кім? Не? ойынын ойнау арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Ой қозғау! «Денсаулық» сөзіне кластер |
Шаттық шеңбері
Видео
кластер |
Сабақтың ортасы
|
Оқулықпен жұмыс 1 – жаттығу Өлеңді түсініп оқы. ● Өлең не туралы? ● Осы өлең арқылы автор не айтқысы келді деп ойлайсың? ● Өлеңге ат қой. ● Өлеңнен заттың атын білдіретін сөздерді тауып, оларға сұрақ қой.
Дәптермен жұмыс 2 – жаттығу Көп нүктенің орнына тиісті сұрақтарды қойып, сөздерді көшіріп жаз.
Зейіндерін шоғырландыру
Топтық жұмыс. 3 – жаттығу Көп нүктенің орнына кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді қойып оқы. ● Жазған сөздеріңе сұрақ қой. |
Оқулық 73 бет
№2 жұмыс дәптері 23-24 бет
Видео
Оқулық 74 бет |
Қызықты тапсырма |
Оқы 4 – жаттығу Көп нүктенің орнына тиісті суреттерді қойып оқы. Жаратының қарбыз Оратының бидай Қазатының картоп Үгетінің жүгері Жұлатының пияз
Сергіту сәті: Шаршадым “Уһ!” дедім, Ренжідім “Туһ!” дедім. Қорықтым “Ой!” дедім, Өкіндім “Аһ!” дедім. Шарасыз “Еһ!” дедім, Таңырқап “О!” дедім. Кейідім “И!” дедім, Біліп ап “Е!” дедім, Қуанып “Ха-ха-ха!” дедім.
5 – жаттығу Жұмбақтың жауабын дәптерге жаз. |
Оқулық 74 бет
Қимыл қозғалыс
№2 жұмыс дәптері 24 бет |
Аяқталуы |
Топтық жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс» 6 – жаттығу Сурет бойынша әңгімелеп көр
Жеке жұмыс Орны ауысқан әріптерді тауып, сөздерді жаз. Қарнышад – қарындаш Гішрішө – өшіргіш Ламқа – қалам Ерпәдт – дәптер Ғшысыз — сызғыш |
Оқулық 75 бет
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Себетке жеміс көгөністер салу Жасыл – тақырыпты түсіндім, тапсырмаларды қиналмай орындадым; Сары – тақырыпты жартылай түсіндім, тапсырмалар орындауда қиналдым; Қызыл – тақырыпты түсінбедім, тапсырмаларды орындай алмадым.
|
Себет |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|