Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас»

0
1487
Әбіш Кекілбаев

Пәні:  Әдебиет

Пән мұғалімі:  Кабылов Сакен

Сыныбы: 6

Мақсаты: Дулат Бабатайұлының өмірбаяны және шығармасымен танысу.   Көркем шығарманы білу мақсатында  жұмыс істеу.

Күтілетін нәтиже: Шығарма мазмұнын игереді, логикалық ойын жеткізуде сөйлеу мәдениетін меңгереді. Сыни тұрғыдан ойлауға машықтанады.

Қамтылатын модульдер:  1.ОмОЖТ. 2. СТОҮ. 3.ОБжОБҮ. 4.АКТ. 5.ОБжК 6.ОЖЕсО

Көрнекіліктер: «Әдебиет» оқулығы 6-сынып, республикалық «Қазақ тілі мен әдебиет» әдістемелік журн, кеспелер, т.б.

Сабаққа қойылған критерийлер: 

    1. Тақырыпты аша білуі,
    1. Талқылауларға белсене араласуы,
    1.       Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.

Сабақ кезеңінің мазмұны: 1-қадам.  «Мен саған… тілеймін» кіріспе ойыны (2 мин). Оқушылар шеңбер бойына тұрып, сағат тілімен қасындағы досына тілек айтады.

2-қадам.   «Топтау»  Оқушылар бояу түрлері арқылы топтасады. (ОЖЕсО) (5 мин.)

 

 

 

 

3-қадам. «Сандар да сөйлейді…» Интерактивті тақтадан сандар көрсетіліп, оқушылар сабақ тақырыбын  өздері ашады.

4-қадам. Мәтінмен жұмыс. «Аялдамамен оқыту» оқыта үйрету әдісі

Топтарға кесте таратылып, мәтінмен танысуға уақыт беріледі. (8 мин)

 

І аялдама. (СТОҮ- релеванттық ақпараттар жинақтау)
Дулат Бабатайұлы
Өмірбаяны Шығармашылығы
Оқулық,  71-бет Интернет, білімділер сайтынан

 

ІІ аялдама.   (ОмОЖТ – метатану) (10 мин) ОүБ-2

Топтарға кесте таратылып, оқушылар өлең мәтінімен танысады, кестеде берілген тірек сөздер бойынша өз пікірлерін білдіреді.

 О, Ақтан жас, Ақтан жас
Жетімдік Бозбала шақ, ғашықтық Жастық шақ Батырлық, ел қорғаны Үміт, орындалған арман

 

ІІІ аялдама. (СТОҮ- ұтқырлық) ОүБ-2. (10 мин)
Топтарға кесте таратылып, кестеде берілген тапсырмаларды орындайды.
Қолдану кезеңі Талдау  кезеңі Лексикалық тапсырма
Ақтан жасқа  тән сипаттар Өлең құрылысына  талдау жасау Көп мағыналы сөз Көнерген сөздер

 

5-қадам. Ашық-жабық сұрақтар (5 мин) Мадақтау арқылы бағалап отырамын.

    1. Дулат Бабатайұлы қай ғасырда ғұмыр кешкен? (ХІХ ғ)
    1. Өзіне кімдерді ұстаз тұтты? (Бұқар, Ақтамберді)
    1. Орхон өзені бойынан табылған қашалған көне жәдігерлер? (Білге қаған, Күлтегін, Тоныкөкке қойылған құлпытастағы жазулар)
    1. Білге қаған Иолығ тегін жырау, Күлтегін қай ғасыр әдебиетінде кездеседі? (ҮІІ-ҮІІІ)
    1. Күлтегін мен ағасы ел басына келгенге дейін түркі жұрты қандай күйде болды?
    1. Өлеңдері Абайға әсер етті ме? (Иә)
    1. Қандай сауат ашқан? (Мұсылманша)
    1. Егер, сен ақынның орнында болсаң, Ақтан жастан қандай үміт күтер едің?

6-қадам. Қорытынды. Рефлексия (жазбаша). 5 мин. ОүБ-5.

Мені қызықтырған…
Бүгін мына нәрселерді талдадық…
Мен мына нәрсені түсіндім…
Маған мына нәрсе түсініксіз…
Маған қиын болғаны…

 

7-қадам. Үйге тапсырма.  «О, Ақтан жас, Ақтан жас» жаттап келу.

Сабаққа қойылатын критерийлер

    • Тақырыпты аша білуі;
    • Талқылауларға белсене араласуы;
    • Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.

 

Сабаққа қойылатын критерийлер

 

Р/С Аты-жөні Тақырыпты аша білуі Талқылауларға белсене араласуы Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

 

Сабаққа қойылатын критерийлер

Р/С Аты-жөні Тақырыпты аша білуі Талқылауларға белсене араласуы Тапсырмалармен жұмыс жасау белсенділігі.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

 

Бағалау парағы

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға арналған жұптық әңгіме оқушылардың бір-бірімен пікір алмасуын, идея ұсынуын, сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырады, вербалдандыруға көмектесу мақсатында жүргізіледі.

 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ