Тақырыбы | Философияның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлі | |
Мақсаты | Оқушылар философияның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлінің негізгі кезеңдерін қалдырмай түсінуге үйренену арқылы логикалық ойлау қабілеті, есте сақтау, зейінін жетілдіруге дағдыланады | |
Жалпы мақсат | Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру | |
Күтілетін нәтиже |
Білімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді . |
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл,Топтастыру , Академиялық дау –дамай әдісі, АВС әдісі, Кім жылдам
|
|
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады | Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді |
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Оқушы берген тапсырманы орындау |
Түсіну | «Топтастыру» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты топтастыру арқылы түсінік алады | Әр топқа өткен тақырып пен жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ өз беттерінше ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек |
Қолдану |
Топпен жұмысАкадемиялық дау –дамай әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану |
Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Ол үшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы. |
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Талдау сатысында «АВС» әдісін қолданду |
Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 тақырып, «В» орташа дейгейлі 2 тақырып, «С» күрделі деңгейлі 1тапсырма беру Оқушылар топта өзара тапсырманы талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды
|
Әр топқа тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп орындайды |
Жинақтау |
Кім жылдам арқылы сабақты жинақтайды |
Топқа тапсырмалар тарату, тақырыпты жинақтау | Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдаршам, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін-өзі топпен бағалайды |
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру Екі жұлдызбір тілек |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Басқа материалдар