Философияның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлі

0
1990
Collaborative lesson planning: Maximizing the influence of lesson study

 

Тақырыбы Философияның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлі
Мақсаты Оқушылар философияның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлінің  негізгі кезеңдерін қалдырмай түсінуге үйренену арқылы  логикалық ойлау қабілеті, есте сақтау, зейінін жетілдіруге дағдыланады
Жалпы мақсат Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру
Күтілетін нәтиже

Білімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді

.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Топтастыру , Академиялық дау –дамай  әдісі, АВС әдісі, Кім жылдам

 

Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу – әртүрлі  суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық  жұмыс жасайтындарын айтады Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп  3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді
Сабақ кезеңдері
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті  

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушы  берген тапсырманы орындау
Түсіну «Топтастыру»  арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты топтастыру арқылы түсінік алады Әр топқа өткен тақырып пен жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ  өз беттерінше ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Қолдану

Топпен жұмысАкадемиялық дау –дамай  әдісі

арқылы жаңа  тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану

Оқушыларға  тақырып төңірегінде  тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Ол үшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Талдау сатысында «АВС» әдісін қолданду

 Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 тақырып, «В» орташа дейгейлі 2 тақырып, «С» күрделі деңгейлі 1тапсырма  беру Оқушылар топта өзара тапсырманы талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды

 

Әр  топқа  тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп орындайды
Жинақтау

Кім жылдам

арқылы  сабақты  жинақтайды

Топқа тапсырмалар тарату, тақырыпты жинақтау Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін-өзі топпен бағалайды
Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Екі жұлдызбір тілек

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

Басқа материалдар

ПІКІР ҚАЛДЫРУ