Кім жылдам? білім сайысы

0
1967
Гомотетия және оның қасиеттері

Тақырыбы: Кім жылдам?

Мақсаты:

Білімділік: сайыс арқылы білімдерін шыңдау; үш тұғырлы тіл аясында оқушылардың еркін сөйлеуіне жол ашу.

Дамытушылық: білімдерін, дағдыларын нақты ситуацияда қолдана білу; ой-өрісін кеңейту; логикалық ойлауды дамыту; тілдік, зияткерлік, танымдық қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік: ағылшын тіліне қызығушылығын арттыру; қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру.

Сабақтың әдісі: білім сайысы

Көрнекіліктер: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар

Сабақтың барысы:

Құрметті ұстаздар мен оқушылар бүгінгі «Happy English» үйірмесіне қатысушы оқушылар арасындағы «Кім жылдам?» атты білім сайысына қош келдіңіздер. Ендеше сайысымыздың бөлімдерімен таныса отырып, сайсымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Білім сайысымыз:

  1. Топпен танысу
  2. Сөздерді алфавит ретімен орналастыру
  3. Мақал-мәтелдерді жалғастыру
  4. Тыңдалым
  5. Жұмбақ шешу
  6. Сөйлем құрау
  7. Антоним сөздерді табу
  8. Жаңылтпашты жаңылмай айту бөлімдерінен тұрады. Барлық бөлімдер ұпай арқылы бағаланып отырады.
  9. Топпен танысу бөлімінде оқушылар топ басшысын сайлап, өздерін таныстырып өтеді. Топ басшылары топ атын таңдайды. Топ болып топтын бірінші әрпінен келетін сөздерді 1 минуттын ішінде жазып шығу керек: «Clevers», «Stars».
  10. Тақтада 26 сөз жазылып тұрады, сол сөздерді топ мүшелері кезектесіп бара отырып алфавит ретімен орналастырады.
  11. Топтар бір-біріне мақалдың басын айтады, келесі топ жалғастырады.

1.Little strokes fell freat darks. Еңбек етсең емерсің.
2. Easy come easy go. Тез келген бақ тез кетеді.
3. You must reap what you have won. Не ексең соны орасың.
4. Every time you stop a school you will have to build a jail.
Қай жерде бір мектеп жабылса, сол жерде бір түрме көбейеді.
5.Confessing a difficult makes half amends for it.
Қателікті мойындау – оны жартылай түзеткенмен тең.
6. An apple a day keeps doctor away. Күніне бір алма жесең, емшіден аулақ боласың.
7. Bad news travels fast.Жаман хабар тез тарайды.
8.Patience is bitter but its fruit is sweet. Шыдаудың өзі ащы болғанымен, жемісі тәтті.
9. Nothing is impossible to a willing heart.Қиын іс жоқ ғаламда, ықылас қойға адамға.

10.Where there is a way there is hope.Қайда үміт болса жол сонда.
11. Failure is the mother of success.Жеңіліс – жеңістің анасы. 12. Bread is staff of life. Ас – адамның арқауы.
13. Easier said than done. Айту оңай, істеу қиын.
14. A good medicine tastes bitter. Дос жылатып айтады (Шипалы дәрі ащы болады).
15.A little learning is dangerous things.Үйрен де жирен (Аз үйрену қауіпті іс)
16. Nothing seek nothing find. Жүргенге жөргем ілінеді.
17. There is no rose without a thorn. Мінсіз адам болмайды.
18. Good beginning is half done. Жақсы бастама – жұмысты жартылай тәмамдау.
19.A tree is known by its fruit. Еңбегіне қарай өнбегі.
20. Better late than never, Ештен кеш жақсы,
21. All is not gold that glitters. Жылтырағанның бәрі алтын емес.
22.Care killed the cat. Еңбек қажытпайды, қайғы қажытады
  1. Мұғалім оқушының құлағына бес сөзді кезекпен сыбырлап айтады, оқушылар бір-бірінің құлағына сыбырлап айту арқылы, соңында мұғалімге 5 сөзді жаңылмай қайта ретімен айтып беру қажет.
  2. Жұмбақтар жазылған қағаздарды топтарға тарқатылады, 5 минуттың ішінде жұмбақ жауаптарын жазу керек.
1. I don’t know the ABC, but I’m writing as you see. ( a pen)

2. What has three feet but cannot walk? ( a clock)

3. What is that above your head but under your cap? (your hair)

4. What is white when it’s dirty and black when it’s clean? (a blackboard)

5. What is there in your house that you must look into? (a mirror)

6. What goes up when the rain comes down? (an umbrella)

7. A little old woman with twelve children: some short, some long, some cold, some warm. What is it? (a year )

7. The doors are open in the morning but shut at night. If you look into them, you’ll see yourself inside. (eyes )

8. Clean, but not water. White but not snow. Sweet but not honey. What is it? (milk )

9. Four legs but not an animal. (bed )

10. What can you hear but not see? (wind )

  1. Оқушылардың арқаларына бір сөзден жабыстырылады, сол сөздерді қолдана отырып оқушылар болымды, болымсыз, сұраулы сөйлемдер құру қажет.

1) Asel is writing a letter now.

2) Asel isn’t writing a letter now.

3)Is Asel writing a letter now?

  1. Топ кезектесе отыра, көрсетілген суреттерден антоним сөздерді айту қажет.
  2. Бұл бөлімде бірінші топ айтқан жаңылтпашты екінші топ жаңылмай айту қажет.

1.Fat Pat had a fat cat Pat’s fat cat sat on Pat’s hat. 2.Once there lived a lad who was Always very sad. For he hadn’t any mother and he hadn’t any dad. 3.If many men new what many know If many men went where many men go, If many men did what men do. The world would be better –I think So , don’t you? 4 Together, together, Together every day Together, together We work and play. 5 Roll that red ball down to town, Roll that red ball down to town. 6 How much wood would a wood-chuck chuck, If a wood-chuck would chuck wood? 7 Robert Rowley rolled a round roll round. 8 Why would the owl howl? 9 Peter Piter picked a peck of pickled peppers.

Жарайсыңдар оқушылар, ендеше жинағандар ұпайларымызды есептей келе жеңімпаз тобымызды анықтап, құттықтаймыз. Осымен білім сайысымыз аяқталды, назар қойып қатысқандарыңызға алғысымызды айтамыз. Сау болыңыздар!

 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ