Әдебиет 5 «А» сыныбы \r\n\r\n Пән мұғалімі Нұрманова Ө.\r\n\r\nТақырыбы: Қырық өтірік\r\n\r\nМақсаты: А) Білімділік\r\n\r\nЕртегініің толық мазмұнын білу, оқиғаны ретімен орынды баяндау,\r\n\r\nсалыстыру,ертегідегі Тазша бала бейнесін талдау\r\n\r\nӘ) Дамытушылық\r\n\r\nСөз астарын ұғыну, әрбір істі салыстыра отырып, қажеттісіне мән\r\n\r\nберіп, өзіндік қорытындыда ұтымды пайдалана білу, салыстыру, көркем\r\n\r\nбейнелі тіркестерді тапқызу ,өз ойларын жүйелі жеткізуге баулу.\r\n\r\nБ) Тәрбиелік\r\n\r\nЖақсыдан үйрену, жаманнан жирену,сөз қадірін түсіну,халық ауыз\r\n\r\nәдебиетіне құрмет ,кейіпкер бойындағы байқампаздыққа, тапқырлыққа,\r\n\r\nбатылдыққа,шешендікке тәрбиелеу.\r\n\r\nӘдісі: Сұрақ-жауап,талдау,әңгімелеу, түсіндіру\r\n\r\nСабақтың типі: Жаңа білімді игеру.\r\n\r\nКөрнекілігі: «Қырық өтірік» ертегі кітабы, сурет, тірек сөздер, өлең, хат, Вен диаграммасы\r\n\r\nБарысы: Ұйымдастыру кезеңі\r\n\r\nҮй тапсырмасын сұрау\r\n\r\nЕртегіні бөлімдерге бөліп ат қою.\r\n\r\nМазмұндау\r\n\r\nБекіту\r\n\r\nЖаңа сабақ: ІІ. Мағынаны тану. \r\n\r\nІ. Мінездеу. ( Тазша балаға,ханға мінездеме жасау)\r\n\r\nІІ. Салыстыру (Тазша бейнесін басқа ертегідегі кейіпкермен салыстыру)\r\n\r\nІІІ. Зерделеу (мақал-мәтелдер, көркем бейнелі ойлар жазу,өлең,мәтін құрастыру)\r\n\r\nІV. Бейнелеу (Ертегіден ұнаған тұсының суретін салу )\r\n\r\n \r\n\r\nТазша балаға мінездеме\r\n
Мінезі | Қай оқиға тұсында |
Батыл, өжет | Ханның алдына келуі |
Тапқыр | Әңгімені қиюластырып,өлең ұйқастығын сақтауы |
Шапшаң | Мүдірмеуі |
Шешен | Әңгіме, өлең шығаруы |
Білімді, ақылды | Қайталамауы,шатаспауы |
\r\n \r\n\r\n Ханға мінездеме\r\n\r\n \r\n
Мінезі | Қай оқиға тұсында | |
Желіккіш | Жар салуы | |
Қатал | Шарт қоюы | |
Озбыр | Дарға асуы | |
Қызыққыш | Ертегінің айтылуы | |
Уәдеге берік | Қызын беріп,уәзір етуі |
\r\n \r\n\r\nКітаппен жұмыс: Кітаптағы өлеңді 1-1 шумақтан түгел оқыту\r\n\r\nДәптермен жұмыс:Тақтадағы тірек сөздерді пайдалану арқылы өтіріктен шағын мәтін немесе өлең құрау ( 2 аң, 2 жәндік, 2 жұлдыз, 2 досың, 2ағаш, антонимдік жұптағы сөздер)\r\n\r\nСалыстыру. Венн диаграммасы\r\n
-Тазша бала (ерекшелігі) | Ұқсастығы | Аяз би (ерекшелігі) |
-Тазша өзі 40 өтірік әңгіме, өлең шығарды | Екеуі де хан бұйрығын орындады | -Ханның сұрақтарына тапқырлықпен жауап берді. |
-Хан алдына өзі келді | Екеуі де тапқыр | -Ханның алдына уәзірлері әкелді |
-қиялшыл | Екеуі де ақылды | -сыншы |
шешен | ||
батыл |
\r\n \r\n\r\nКүлкі болу-өлім,\r\n\r\nКүле білу-өмір,\r\n\r\nКүлдіре білу-өнер, — екендігін айта келіп, қорытынды бөлімде Тазша баладан келген хатқа кезек беріледі.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n (Қайда,кімге)\r\n\r\nҚызылорда қаласы\r\n\r\nСәулет м\а,н\з\r\n\r\n№12 І.Қабылов атындағы орта мектеп\r\n\r\n5 «А» сыныбына\r\n\r\n \r\n\r\n(Қайдан,кімнен) \r\n\r\n«Қап» тауының жоғарғы жағы\r\n\r\n «Шолпан» жұлдызының бер жағы\r\n\r\nТемірқазық жазығы\r\n\r\n Тазша баладан\r\n\r\n \r\n\r\nСәлеметсіңдер ме, менің қымбатты достарым! «Қырық өтірік» ертегісін оқып, менің тапқырлағыма, шешендігіме тәнті болған шығарсыңдар. Тұрмыстық, шаруашылық заттар мен жан-жануар, жәндіктер, яғни табиғат әлемін қисыннан қиыстырып, әңгіме, өлең құрастырдым. Бұл менің көп білетіндігім, білімділігім. Сондықтан алға қойған мақсатыңа жету үшін білімді болу қажет. Менің басқа да қырларым өте көп, сіздерді ертегілер әлеміне терең еніп, үлгі алуға шақырамын Сәлеммен,Тазша бала\r\n\r\nБүгінгі үйге тапсырманы мен берейін:\r\n\r\n Үйге тапсырма\r\n\r\n1.Менің өтірік өлеңімде қанша аң-құс, жәндік атаулары\r\n\r\nбар екен, соны тауып, есепте.\r\n\r\n2.Өздеріңе ұнаған 5 шумақты жаттап ал.\r\n\r\n3.Бір шумаққа қатысты сурет салып көр.\r\n\r\nҚорытынды.Бағалау.\r\n\r\n