«Менің балабақшам», «Мой детский сад», «My kindergarten». Ашық ұйымдастырылған оқу іс – әрекет

0
3736
«Күн дидарлы-Қазақстан!»

Тобы: «Балдырған»

Білім беру саласы: «Қатынас», «шығармашылық»

Бөлімі: Көркем әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі

Тақырыбы: «Менің балабақшам», «Мой детский сад», «My kindergarten»

Мақсаты: Балабақша туралы, балабақша қызметкерлері туралы түсініктерін кеңейту. Өзге тілге деген қызығушылықтарын және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Балабақшаға деген сүйіспеншілігін дамыту. Өзінің балабақша ұжымының мүшесі екенін санасына сіңіру. Достық қарым-қатынасқа және үлкендердің еңбектерін бағалауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсіл: Әңгімелеу, құрастыру, сұрақ-жауап, ойын, сергіту сәті, ән

Көрнекі-құралдар: Слайд, балабақша суреті, үнтаспа, қызметкерлер суреті, конструктор, жарма ұнтағы, түрлі-түсті қағаздар

Әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық

қозғаушы

-Кел, балалар бақшаға

Көп қызық бар бақшада

Слайд: балалардың бақшадағы іс-әрекеттері

Еңлік пен Арай: Сәлеметсіз бе!

-Сәлеметсіңдер ме, отыра қойыңдар!

Мансур, Сезім, Турлан: Қайырлы таң!

-Қайырлы таң балалар!

Мерали мен Султан: Привет!

-Привет Мерали и Султан!

Зарина мен Ерасыл: Здравствуйте!

-Здравствуйте присаживайтесь!

Айша, Айсултан, Кәусар: Good morning!

— Good morning!

Мансур мен Нұрай: Hello!

— Hello!

Әбілмансур, Ерасыл: Қош көрдік!

-Қош келдіңдер!

Дамира мен Айару: Сәлем!

-Сәлем қыздар!

Амина мен Тахмид: Hi!

— Hi!

-Балалар, мен сендердің әсем қоңырау үнімен шаттық шеңберге шақырамын!

Шаттық шеңбер:

Қайырлы таң, ұстазым

Қайырлы таң, достарым

Шеңберге тұрайық

Жылулық сыйлайық!

Доброе утро учитель

Доброе утро друзья

Посмотрите друг на друга

Пожелайте добра!

Слайдтта көрсетілген балалар бір-бірлеп музыка залына амандасып кіреді

Балалар шеңберге тұрады

Әуенмен үш тілде айтады

Ұйымдастырушы

Goоd morning, good morning,

Good morning to you

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

-Жарайсыңдар, балалар орындарыңа жайғаса қойыңдар! Балалар, біз бүгін сүйікті балабақшамыз туралы әңгімелесеміз. Бала- бақша — біздің екінші үйіміз. Сендер балабақшаға сәби болып келдіңдер, ересек болып кетесіңдер. Балабақша сендерге білім береді. Әдептілікке, дос болуға және ұйымшылдыққа тәрбиелейді.

-Балалар, сендер балабақшамыз қалай аталатынын білесіңдер ме?

-Ал, тобымыз қалай аталады?

-Жарайсыңдар, балалар! Осы балабақшамыз-ға байланысты қандай тақпақтар білесіңдер?

Д/ойын: «Балабақша қызметкерлерін тауып айт»

Шарты: Көп суреттің ішінен балабақша қызметкерлерін табуы керек

-Балалар, балабақша қызметкерлерін дұрыс тауып бердіңдер. Балалар, балабақшада тағы да кімдер жұмыс істейді?

-Орысша тақпақ білесіңдер ме?

Хорошо, хорошо

Солнышко смеется.

А под солнышком всем,

Весело живется.

Входит учитель русского языка:

-Здравствуйте , дети.Молодцы ! А про детский сад какие стихи вы знаете? Давайте послушаем.

 

 

 

Балалар орындарына отырады

«Ақ бота» балабақшасы

«Балдырған» тобы

Арай:

Балабақша есігін

Сәби болып ашқанбыз

Балапандай мәпелеп

Өсіреді бақшамыз.

Б.Ерасыл:

Бұл екінші үйіміз

Бір туғанбыз бәріміз

Біз – осы үйдің гүліміз

Біз – осы үйдің сәбиіміз.

Ж.Мансур:

Маңдайымызды ұстайды

Жүрегімізді ұстайды

Аузымызға қасық сап,

«А» деп айт деп алдайды

Балалар ойынды қызыға ойнайды

Орыс тілі пәнінің мұғалімі

Білеміз

Хормен айтады

Здравствуйте!

Енлик:

Про наш веселый детский сад.

Мы говорим с теплом:

За годом год для всех ребят

Открыт он словно дом.

Ұйымдастырушы

ізденушілік

-Ребята, в детском саду вы научились петь и танцевать, лепить и играть.Давайте поиграем в нашу любимую игру: « Мышки – трусишки». Физминутка.

-Кто еще знает стихи про детский сад?

-Ребята.Вы любите фокусы?Хотите посмотреть фокусы?Давайте скажем «волшебные слова» и позовем фокусников : – Абра – кадабра!

-Сим- селавим!

Появляются фокусники. (Сиқыршылар әуенмен кіреді)

Magician: Hello, children! How are you?

Magician: Very good, I’m magician. Do you

Турлан:

Здесь мы делаем зарядку,

Ложкой правильно едим.

Приучаемся к порядку

Детский сад необходим.

Айару:

Здесь научили играть

Лепить и мастерить.

И песни петь и танцевать,

Воспитанными быть!

Проговаривают слова и выполняют движения.

Тише мыши не шумите!

Кота Ваську не будите.

Как проснется Васька кот

Разобъет наш хоровод!

Арай:

Учим мы стихи и песни

В нашей группе дошколят

Места нет для нас чудесней

Чем любимый детский сад!

Ерасыл:

За нами нужен глаз да глаз

Мы пошалить не прочь.

Но любят каждого из нас,

Как сына или дочь.

Султан:

Детский сад- второй наш дом.

Как тепло ,уютно в нем.

Вы его любите дети!

Самый добрый дом на свете!

Мерали:

Ктo помирит,кто подскажет?

Кто подружка и приятель?

Ктo нам фокусы покажет?

Ну ,конечно, воспитатель!

Балалар таңырқап қарайды

Hello, we are fine!

like focus?

Magician: And you know colors an English?

Балалар мен сиқыршымын. Сендерге сиқыр көрсетейін. Мына стақандағы судың түстерін өзгертіп жіберемін. Сим-салавим, ақалай-мақалай, суф! Судың түсі өзгермейді.

Әр баланы шақырып сиқыр жасатамын. Оларға түстерді айтқызамын.

Magician: What color is it?

Magician: Very good, you know colors an English! Thank you! Рахмет! Түстерді ажырата алады екенсіңдер! Ал кезекті досыма берейін.

Екінші сиқыршы: Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Мен де сендерге түстер туралы фокус көрсетейін. «Фломастермен фокус»

Шығармашылық жұмыс.

-Балалар мына түстер арқылы шығармашылық орталыққа бөлінеміз. Түстерді таңдау арқылы орталықтарға бөлу.

Саусақ жаттығуы:

Тук – тук- тук, кім бар үйде?

Әкем, анам, ағатайым және мен!

Тук-тук-тук, кто дома?

Папа, мама, братик и я!

Tuk-tuk-tuk, who is at home?

Father, mother, brother and me!

Қауіпсіздік ережесімен таныстыру

Yes

It is red, it is, green, it is black, it is yellow, it is blue

Сәлеметсіз бе!

Балaлар таңырқап қарайды

Балaлар тұстер арқылы орталыққа бөлінеді

Балалар үш тілде саусақ жаттығуын жасайды

Қауіпсіздік ережесін ескереді

Рефлексивті

түзетушілік

Көрмеге жұмыстарын қою.

Қорытынды.

Мадақтау

Балалар сұрақтарға жауап береді.

Өз ризашылықтарын білдіреді

Күтілетін нәтиже:

— Балабақша, балабақша қызметкерлері туралы біледі

— Түстерді үш тілде атай алу

— Шығармашылық дағдыларын қолданады


ПІКІР ҚАЛДЫРУ