Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||||
Пәнаралық байланыс | |||||||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||||||
Тілдік құзыреттілік | Қ дыбысы мен әрпі. | ||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Балалар шеңберге тұрайық. Біз бір ойын ойнап жіберейік. «Ойлан тап» деп аталады. Менің қолымда доп бар осы допты лақтыру арқылы седерге сұрақ қойамын. Сауат ашу сабағында біз нені үйренеміз? Әріптер мен дыбыстарды үйренеміз. Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстар қандай текшемен белгіленеді? Ал, дауыссыз дыбыстар ше? Дауысты дыбыстар қалай айтылады? Кедергісіз айтылады. Мысал келтір. Ал, дауыссыз дыбыстар ше? Бала сөзін буынға бөл? Балалар, ойлан тап ойыны сендерге ұнадыма. Олай болса тақтадан әріптерді ала қойындар. Осы арқылы дауысты дауыссыз болып топқа бөлінеміз. Балалар, сабақта бір- бірімізді мұқият қадағалап отырамыз. Өйткені бүгінгі сабақта өз-өзімізді бағалаймыз. Олай болса үйге қандай тапсырма берілді. Ендеше тақтаға қарайық. Үй тапсырмасын видео арқылы сұрау. |
Шаттық шебері | |||||
Сабақтың ортасы8 минут |
Жаңа сабақты жұмбақ жасыру арқылы бастаймын. Тақтаға назар аударту. Жұмбақтың шешуі қ дыбысы мен әрпінен басталады. Қ дыбысы қандай дыбыс дауыссыз дыбыс. Ендеше қолымызды егімізге қойып айтып көрейік. Қ-қ дыбысын айтқанда қолымыз егімізге тимейді. Дыбыс кедергілерге ұшырап шығады. Қ дыбысын айтқанда тіліміз артқа тартылады, ерніміз созылады, тістің арасы ашық, тілдің ұшы астыңғы тіске тиеді, тілдің түбірі жұмсақ таңдайға тіреледі. Қ дыбысынан келетін создер айтқызу. №1 Оқылым. Оқулықпен жұмыс. Балаларға оқыту. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |||||
Сергіту сәті 1 минут |
«Тез табайық» деп аталады. Егер мен айтқан сөз дауысты дыбыстан басталса шапалақ ұрамыз, дауыссыз дыбыстан басталса аяғымызды топылдатамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ | |||||
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы Дәптермен жұмыс 6 минут Қорытынды: 3 минут Үй жұмысы: |
Шығармашылық жұмыс:Үстел үстінде тұрған заттардың атын айтып және сол заттарды қатыстырып, сөйлем құрау. Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасау. №2 Суреттегі заттардың кімге тиесілі екенін тап.
Барлық буындары қ дыбысынан тұратын сөйлем құрау. Қайрат қатыққа қаймақ құйды. Қарға қарлығашты қаңқылдап құтқарды. Қыста қар қалың. Микрафон арқылы қ дыбысы туралы топтар бір- біріне сұрақ қою. 61 бет оқу. |
Оқулық, дәптерлер. | |||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Бағалау өз- өздеріне бағалату. Рефлексия алма ағаш. |
Басқа материалдар