Martebe.kz республикалық білім порталы оқырмандарға «Педагогика» пәні бойынша тест сұрақтарын ұсынады. Дұрыс жауап қанық қара шрифтпен берілген. Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІІ бөлім).
Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (І бөлім)
Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІ бөлім)
Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІІ бөлім)
№ 151
Cабақ құрылымы тәуелді:
A) Сабақ түрінен.
B) Оқыту әдістерінен.
C) Оқыту құралдарынан.
D) Дидактикалық принциптерден.
E) Білім беру мазмұнынан.
№ 152
Оқушылар біліміндегі олқылықтарды анықтау, оқыту процесіне түзету енгізу, әрі қарай оқытуды жоспарлау, үлгермеушілікті жоюға бағытталған ұсыныстар:
A) Оқытудағы диагностика.
B) Білімді бекіту жетілдіру міндеттері.
C) Іскерлік және дағдыларды қалыптастыру міндеттері.
D) Білімді қорыту міндеттері.
E) Білімді жүйелеу.
№ 153
Бағдарламалап оқыту мақсаты:
A) Тәрбиелік міндеттерді шешу.
B) Қатаң бақылау.
C) Оқытуды басқару, оқушылардың өзіндік жұмыс істеу деңгейін арттыру, оқытуды жекелендіру.
D) Автоматтандырылған қарама-қарсы байланыстары бар жаттығулар.
E) Оқушылардың оқу мүмкіндіктері туралы ақпарат алу.
№ 154
Проблемалық оқыту мәні:
A) Оқушылардың танымдық мүмкіншіліктерін зерттеу.
B) Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерін басқару.
C) Оқушылар алдына проблемалар қою.
D) Оқушылардың өзіндік ізденіс іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
E) Оқытуда қарама-қарсы байланыстарды қамтамасыз ету.
№ 155
Ағымдық бақылау, аралық бақылау, қорытынды бақылау:
A) Бақылау түрлері.
B) Бақылау формалары.
C) Бақылау міндеттері.
D) Бақылау әдістері.
E) Бақылау құралдары.
№ 156
Бақылау формалары:
A) Ауызша бақылау, жазбаша бақылау.
B) Практикалық жұмыстар, машиналы бақылау.
C) Жеке, топтап және фронтальды.
D) Ағымдық, аралық және қорытынды.
E) Тест.
№ 157
Оқыту процесінің нәтижелілігін дидактикалық процесті оқыту жағдайымен бірлікте анықтау:
A) Бақылау.
B) Жүйелеу.
C) Оқыту.
D) Диагностика.
E) Тәрбиелеу.
№ 158
Бағалау – :
A) Тексеру процесі.
B) Тексеру нәтижесі.
C) Бақылау әдісі.
D) Бақылау құрылымы.
E) Қарама-қарсы байланыс.
№ 159
Бақылаудың дидактикалық процестің барлық кезеңінде жүруін талап ететін принцип:
A) Объективтілік.
B) Жүйелілік.
C) Көрнекілік.
D) Ғылымилық.
E) Саналылық.
№ 160
Ауызша тексеру, жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар:
A) Бақылау түрлері.
B) Бақылау әдістері.
C) Тексеру құралдары.
D) Диагностика.
E) Оқыту кезеңдері.
№ 161
Диктант:
A) Бақылау әдісі.
B) Тексеру процесі.
C) Диагностика.
D) Сабақ элементі.
E) Оқу әдісі.
№ 162
Бір мезгілде бір оқушының ауызша жауап беруі, 2-3 оқушының тақтада жұмыс істеп сұрауға дайындалулары, қалғандарының өз орындарында жеке тапсырмаларды орындауы:
A) Комбинацияланған (нығыздалған).
B) Дараланған.
C) Топтық.
D) Жекеленген.
E) Фронтальді.
№ 163
Проблемалық жағдай:
A) Оқушылардың білім деңгейінің төмендігі.
B) Оқыту процесінде туған қиындық.
C) Қойылған оқу-танымдық міндетті өзіндік шешуге оқушылардың игерген білімдерінің жеткіліксіздігі.
D) Мұғалім іс-әрекеті мен оқушылар іс-әрекеттері арасындағы сәйкессіздік.
E) Мұғалім білімінің төмендігі.
№ 164
Проблеманы қою:
A) Сұрақты анықтау.
B) Не белгілі, не белгісіз және нені шешу керектігін анықтау.
C) Қиындық себебін анықтау.
D) Проблеманы шешу жолдарын көрсету.
E) Болжам жасау.
№ 165
Дидактикалық тест:
A) Оқу материалдарын игеру деңгейін анықтайтын стандарттандырылған тапсырмалар жиынтығы.
B) Оқыту материалы бойынша сұрақтар жиынтығы.
C) Іскерліктер мен дағдылардың қалыптасу деңгейін анықтайтын жазбаша жұмыстар.
D) Білімді бақылау процесі.
E) Бақылау формасы.
№ 166
Валидтілік, мықтылық, объективтілік.
A) Тест түрлері.
B) Тестіге қойылатын талаптар.
C) Тест құрылымы.
D) Тест формалары.
E) Тест нәтижелерін өңдеуге қойылатын талаптар.
№ 167
Тестінің валидтілігі:
A) Бағдарламаға сәйкестігі.
B) Оқушылардың дайындық деңгейіне сәйкестігі.
C) Сұрақтардың оқушыларға түсініктілі, анықтығы.
D) Жобаланған біліміділік деңгейін анықтауға сәйкестігі.
E) Білім беру мақсаты мен міндеттеріне сәйкестігі.
№ 168
Тестінің мықтылығы тәуелді:
A) Тапсырмалар қиындылығынан.
B) Тапсырмалардың әртүрлілігінен.
C) Тапсырмалар санынан.
D) Сұрақтың ұзындығынан.
E) Жауаптардың ұзындығынан.
№ 169
Түсініктерді, фактілерді, теорияларды, заңдылықтарды игеру:
A) Білім қалыптасуының көрсеткіштері.
B) Іскерлік қалыптасуының көрсеткіштері.
C) Дағды қалыптасуының көрсеткіштері.
D) Тұлғалық қасиеттер қалыптасуының көрсеткіштері.
E) Тәрбиелілік көрсеткіші.
№ 170
Стрестік жағдайлар туғызу, кездейсоқтық элементі болуы:
A) Ауызша емтиханға тән.
B) Тест түріндегі емтиханға тән.
C) Диктант.
D) Жазбаша бақылау жұмысы.
E) Шығарма жазуға тән.
№ 171
Үй тапсырмасының қажеттілігі себебі:
A) Игерілген білімді, іскерлікті, дағдыларды сабақта толық бекіту мүмкін еместігі.
B) Оқушылардың өзіндік жұмыстары үшін бағалар жинау мүмкіндігі.
C) Оқушылардың сабақтан бос уақыттарының болуы.
D) Оқушылардың дайындық деңгейлерінің әртүрлілігі.
E) Теория мен практиканы біріктіру талабы.
№ 172
Оқыту процесінің компоненті:
A) Оқыту бағдарламасы.
B) Оқыту мазмұны.
C) Сабақ.
D) Оқыту жоспары.
E) Мұғалім іс-әрекеті.
№ 173
Оқыту процесіндегі бақылау функциясы:
A) Реттеушілік.
B) Жүйеқұраушы.
C) Қалыптастырушы.
D) Жетекшілік.
E) Ынталандыру.
№ 174
Қандай бақылау принципі оқыту нәтижесін анықтау мұғалім тұлғасынан тәуелсіз болуын талап етеді?
A) Объективтілік.
B) Жүйелілік.
C) Көрнекілік.
D) Саналалық.
E) Беріктік.
№ 175
Әр сабақта оқушылардың оқу материалдарын игеруін жүйелі түрде бақылау:
A) Ағымдық бақылау.
B) Тақырыптық бақылау.
C) Аралық бақылау.
D) Қорытынды бақылау.
E) Оқыту әдісі.
№ 176
Әр түрлі деңгейдегі басқару субъектілерінің оның барлық звен-оларымен (министрліктен оқыту-тәрбие мекемелеріне дейін) жүйелі, жоспарлы және мақсатты бағытталған өз-ара іс-әрекеттері:
A) Білім беруді жобалау.
B) Білім беруді дианостикалау.
C) Білім беруді басқару.
D) Білім беруді жоспарлау.
E) Басқару деғгейлері.
№ 177
Анықталған мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін, басқарғанда сақталатын негізгі ережелер, оған қойылатын талаптар:
A) Басқару заңдылықтары.
B) Басқару принциптері.
C) Басқару жағдайы.
D) Басқару кезеңдері.
E) Басқару әдістері.
№ 178
Білім беру мекемесінің іс-әрекетін, құрылымын анықтайтын ережелер жиынтығы:
A) Устав.
B) Білім беру туралы заң.
C) Конституция.
D) Білім беру туралы концепциялар.
E) Оқыту жоспары.
№ 179
Демократияландыру және гуманизацияландыру, жүйелілігіr және тұтастық, коллегиялық басқарудағы жекелік:
A) Басқару заңдылықтары.
B) Басқару әдістері.
C) Басқару құралдары.
D) Басқару принциптері.
E) Басқару тәсілдері.
№ 180
Мектептегі басқару жүйесінің деңгейлері:
A) Оқыту жоспары, оқыту бағдарламалары, сбақ жоспары.
B) Мектеп директоры, мектеп директорының орынбасары, мұғалімдер, оқушылар.
C) Бастауыш сыныптар, орта сыныптар, жоғары сыныптар.
D) Ата-налар, мектеп ұжымы, оқушылар ұжымы.
E) Мұғалімдер, көмекші персоналдар.
№ 181
Мектеп кеңесі:
A) Коллегиалдық басқару органы.
B) Жоғарғы басқару субъектісі тағайындайтын орган.
C) Мүшелерін директор тағайындайтын жеке басқару органы.
D) Ата-аналарды қоғамдық органы.
E) Оқушылардың қоғамдық органы.
№ 182
Басқарудағы авторитаризмді, субъективтілікті жоюға бағытталған басқару принципі:
A) Орталықтандыру мен орталықсыздандырудың үйлесімдігі.
B) Коллегиалдық және жеке басқару бірлігі.
C) Басқарудағы ақпараттың объективтілігі мен толықтығы.
D) Басқаруды демократияляандыру.
E) Жүйелілік және тұтастық.
№ 183
Басшылардың, мұғалімдердің, оқушылардың және ата-аналардың инициативасын және µзіндік іс-әрекеттерін дамытуға бағытталған басқару принципі:
A) Басқарудағы ақпараттың объективтілігі мен толықтығы.
B) Орталықтандыру мен орталықсыздандырудың үйлесімдігі.
C) Жүйелілік және тұтастық.
D) Басқаруды демократияляандыру.
E) Коллегиалдық және жеке басқару бірлігі.
№ 184
Мұғалімдерді жұмысқа алу, оларды жұмыстан босату:
A) Білім беру жергілікті басқармасының міндеті.
B) Мектеп диреторының оқу ісі жөніндегі орынбасарының міндеті.
C) Мектеп диреторының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының міндеті.
D) Мектеп кеңесінің.
E) Мектеп директорының.
№ 185
Мектептің әдістемелік жұмысын ұйымдастыру формасы:
A) Ата-аналар комитеті.
B) Педагогикалық кенес.
C) Мектеп кенесі.
D) Оқушылар комитеті.
E) Әдістемелік күн.
№ 186
Мұғалімдердің әдістемелік деңгейін көтеру:
A) Педагогикалық кеңестің функциясы.
B) Мектеп кеңесінің функциясы.
C) Әдістемелік кеңестің функциясы.
D) Ата-аналар комитетінің функциясы.
E) Оқушылар комитетінің функциясы.
№ 187
Мектеп директорының орынбасарын тағайындайтын:
A) Мектеп кеңесі.
B) Ата-аналар комитеті.
C) Мектеп директоры.
D) Оқушылар ұжымы.
E) Педагогикалық кеңес.
№ 188
Мектеп жоспары түрлері:
A) Оқыту жоспары, тәрбие жоспары.
B) Сабақ жоспары, тәрбие іс-шаралары жоспары.
C) Ағымдық, аралық, қорытынды.
D) Перспективті, жылдық, ағымдық.
E) Ата-аналармен жұмыс жоспары.
№ 189
Оқу-тәрбие процесін жетілдіру мәселелерімен айналысатын тұрақты жұмыс істейтін орган:
A) Мектеп кеңесі.
B) Педагогикалық кеңес.
C) Ата-аналар комитеті.
D) Әдістемелік кеңес.
E) Жас мұғалім мектебі.
№ 190
Мектептің жылдық жоспарын бекітеді, мектеп жұмысының қорытындысын шығарады:
A) Педагогикалық кеңес.
B) Әдістемелік кеңес.
C) Ата-аналар комитеті.
D) Мектеп кеңесі.
E) Оқушылар ұжымы.
№ 191
Педагогикалық кеңестің төрағасы:
A) Мектеп диреторының оқу ісі жөніндегі орынбасары.
B) Мектеп диреторының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.
C) Мектеп директоры.
D) Ата-аналар көмитетінің төрағасы.
E) Ең беделді педагог.
№ 192
Пәндік әдістемелік бірлестік:
A) Бір мектептегі кез келген пән мұғалімдерінен құралады.
B) Бір немесе бірнеше мектептің бір пән мұғалімдерінен құралады.
C) Мектептің тәжірибелі мұғалімдерінен тұрады.
D) Ата-аналармен мектеп ұжымы өкілдерінен құралады.
E) Мектеп басшыларынан құралады.
№ 193
Мектепте әдістемелік жұмысты ұйымдастыру формасына жатпайды:
A) Әдістемелік кеңес.
B) Пәндік-әдістемелік бірлестік.
C) Проблемалық семинар.
D) Әдістемелік күн.
E) Мектеп кеңесі.
№ 194
Педагогикалық талдау мәні:
A) Мектеп басшылығы мен мұғалімдер арасындағы қарама-қарсы.
B) Педагог жұмысындағы кемшіліктерді табу.
C) Педагогикалық процестің даму тенденциялары мен жағдайын анықтау, оны басқару туралы ұсыныстар жасау.
D) Оқушылардың үлгерімін көтеру.
E) Оқушылар іс-әрекеттерін басқаруды жетілдіру.
№ 195
Педагогикалық кеңестің жұмысы жоспарланады:
A) Мектептің жұмысының жылдық жоспарында.
B) Календарлық жоспарда.
C) Мектеп директорының жеке жоспарында.
D) Мектептің тәрбие жоспарында.
E) Мектеп директоры орныбасарының жеке жоспарында.
№ 196
Мұғалімдердің теориялық және практикалық дайындықтарының бірлігін қамтамасыз етуге бағытталған әдістемелік жұмыс формасы:
A) Әдістемелік кеңес.
B) Әдістемелік күн.
C) Пәндік-әдістемелік бірлестік.
D) Проблемалық семинар және практикум.
E) Жас мұғалім мектебі.
№ 197
Педагогикалық ұжымның, жеке мұғалімнің іс-әрекетіндегі нақты бір бағытты тексеру:
A) Фронтальді бақылау.
B) Ағымдық бақылау.
C) Аралық бақылау.
D) Тақырыптық бақылау.
E) Қорытынды бақылау.
№ 198
Педагогикалық ұжымның, жеке мұғалімнің іс-әрекетіндегі барлық бағыттарын тексеру:
A) Қорытынды бақылау.
B) Ағымдық бақылау.
C) Аралық бақылау.
D) Тақырыптық бақылау.
E) Фронтальді бақылау.
№ 199
Мектеп құжаттарын тексеру, бақылау, ауызша және жазбаша бақылау жұмыстары, анкета алу, озық педагогикалық тәжірибені зерттеу:
A) Мектепішілік бақылау құралдары.
B) Мектепішілік бақылау формалары.
C) Мектепішілік бақылау түрлері.
D) Мектепішілік бақылау әдістері.
E) Басқару әдістері.
№ 200
Педагогикалық талдау объектісі:
A) Мұғалім, оқушы тұлғалары.
B) Мектептің ата-аналармен жұмысы.
C) Мектеп құжаттары.
D) Сабақ, тәрбие шаралары.
E) Мұғалім, оқушы іс-әрекеттері.
Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (І бөлім)
Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІ бөлім)
Педагогика пәні бойынша тест сұрақтары жауабымен (ІІІ бөлім)
жақсы құрастырылған.
Өте тамаша құрастырылған. Дайындалуға қолайлы жа алған
Қолайлы дайындалуға