Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды бөлу |
Мектеп: Салқынкөл орта мектебі | |||
Күні: | Мұғалімнің аты жөні: Назымбек Карим Қасымбекұлы | |||
Сынып: 6а | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | ||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
Қолданылатын технология | Алгоритм | |||
Күтілетін нәтиже: |
Ұжымдық парасаттылық :жеке,топтық жұмыс ережелеріне байланысты бір-бірін тыңдауға дағдылана алады, ортақ талапқа жұмыс істеуге дағдыланады. |
|||
Сабақ барысы | ||||
Сабақтың кезеңдері | Сабақта орындалатын іс-әрекеттер | Оқыту ресурстары | ||
Басы |
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару. Топ басшысы шығып, оқушылардың сабаққа назарын аудартады. Топбасшыға сөз беріледі. Мұғалім: Оқушылар, бүгінгі сабақтың кезеңдерімен таныс болыңдар. І кезең: Бастау кезеңі (алгортим картасы бойынша) ІІ кезең: Бекіту кезеңі (алгоритм картасы бойынша) IІІ кезең: Есте сақтау кезеңі (алгоритм картасы бойынша) |
|||
Сабақтың ортасы |
І кезең. «Байқау» ОӘЖА сызбасы бойынша түсіндіру. Түсіндіру уақыты: У1— ді жазу Қабылдауды ұйымдастыру. Бірдей бір шапалақ ұру. Білімділік сапасы — 2+30´, немесе 1+30 «Байқау» сөзін жазу,жұмысқа кірісу. Мұғалім сынып ішін аралап, оқу материалын сыныптың меңгеру дәрежесін анықтайды. Үш тапсырма: ТКШ-АКШ-ЖКШ Жұмыстың аяқталуы 2+30´ немесе 1+30 Ұғынуды ұйымдастыру. Ой толғау. «Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Әрбір деңгейде орындалу сапасы жеке анықталады. Түсіндіру уақыты: У1— ді жазу Барлық жауаптарды бірден жазуға болмайды. Тақтадағы: ТКШ-АКШ-ЖКШ Әрбір деңгейде орындалу сапасы жеке анықталады. І кезең. «Бекіту» ОӘЖБ сызбасынан оқушылар қате жіберген жерінен бастап түсіндіріледі. Түсіндіру уақыты :У2- ді жазу Ұғынуды ұйымдастыру. 2 кесте бойынша таңдау жасалады.Оқушылар дәптерлеріне «Бекіту» сөзін жазады,екі бірдей шапалақ ұрады, тапсырманы орындауға кіріседі. Мұғалім сынып ішін аралап, оқу материалының меңгеру дәрежесін талдайды, қателер іздейді. Үш тапсырма: ТКШ-АКШ-ЖКШ «Егер- онда» сызбасы бойынша алынған Жұмыстың аяқталуы 2+30´ немесе 1+30 Ұғынуды ұйымдастыру Жұмыс бітісімен дәптер алмасу: «Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі. Түсіндіру уақыты :У2- ді жазу Сергіту сәті: «Жылдамдық ойыны». Мұғалім 2 жылдамдық бойынша ойын ойнайды. IІІ кезең. «Есте сақтау». Үшінші түсіндіру: оқушылар қате жіберген жерден бастап ОӘЖА сыбасы пысықталады. Түсіндіру уақыты :У3- ді жазу Қабылдауды ұйымдастыру. Тапсырманы орындауда 2 кесте бойынша таңдау жасалады. «Есте сақтау» сөзі, үш рет шапалақ соғып, тапсырманы орындауға кіріседі. Үш тапсырма : ?КШ-АКШ-ЖКШ «Егер- онда» сызбасы бойынша алынған Жұмыстың аяқталуы 2+30´ немесе 1+30 Ұғынуды ұйымдастыру «Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Әрбір деңгейде орындалу сапасы жеке анықталады. |
|||
Соңы |
Үйге тапсырма: 4.2 жаттықтырғыштың 20 тапсырмалары. Бағалау. Бағалау, оқушылардың 3 кезең бойынша алған бағаларының орташа ұпайымен қойылады. |
Мұғалім | |||
№ | ТКШ | АКШ | ЖКШ |
1 | -42:3 = -14 | (-19,6)• 42,4: (-5,3) =156,8 | : ::= |
2 | 78: (-26) = — 3 | (-58,5)• 19: (-9,5) =117 | : ::= |
3 | -132: 33 = -4 | (-34,5)•17,6: 1,1 =-552 | : ::= |
4 | -8: (-1,6) = 20 | (-39,8)• 90: (-4,5) =796 | : := |
5 | 3,2: (-8) = -0,4 | (-84,9)• 31,2: 7,8 =-339,6 | :(-= |
6 | (-): (-) = 2 | (-20,6)• 11,2: (-5,6) =41,2 | : ::= |
Оқушы | |||
№ | ТКШ | АКШ | ЖКШ |
1 | -42:3 = | (-19,6)• 42,4: (-5,3) = | : ::= |
2 | 78: (-26) = | (-58,5)• 19: (-9,5) = | : ::= |
3 | -132: 33 = | (-34,5)•17,6: 1,1 = | : ::= |
4 | -8: (-1,6) = | (-39,8)• 90: (-4,5) = | : := |
5 | 3,2: (-8) = | (-84,9)• 31,2: 7,8 = | :(-= |
6 | (-): (-) = | (-20,6)• 11,2: (-5,6) = | : ::= |
Оқушы |
|||
№ | ТКШ | АКШ | ЖКШ |
1 | -42:3 = | (-19,6)• 42,4: (-5,3) = | : ::= |
2 | 78: (-26) = | (-58,5)• 19: (-9,5) = | : ::= |
3 | -132: 33 = | (-34,5)•17,6: 1,1 = | : ::= |
4 | -8: (-1,6) = | (-39,8)• 90: (-4,5) = | : := |
5 | 3,2: (-8) = | (-84,9)• 31,2: 7,8 = | :(-= |
6 | (-): (-) = | (-20,6)• 11,2: (-5,6) = | : ::= |
Оқушы | |||
№ | ТКШ | АКШ | ЖКШ |
1 | -42:3 = | (-19,6)• 42,4: (-5,3) = | : ::= |
2 | 78: (-26) = | (-58,5)• 19: (-9,5) = | : ::= |
3 | -132: 33 = | (-34,5)•17,6: 1,1 = | : ::= |
4 | -8: (-1,6) = | (-39,8)• 90: (-4,5) = | : := |
5 | 3,2: (-8) = | (-84,9)• 31,2: 7,8 = | :(-= |
6 | (-): (-) = | (-20,6)• 11,2: (-5,6) = | : ::= |
Басқа материалдар