Рационал сандарды бөлу. Математика пәнінен сабақ жоспары

0
1595
Гомотетия және оның қасиеттері

Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды бөлу

Мектеп: Салқынкөл орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты жөні: Назымбек Карим Қасымбекұлы
Сынып: 6а Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың мақсаты:
  • Рационал сандарды бөлу тақырыбы бойныша оқушылардың бұл тақырыпты меңгеруде 63% білім сапасын көрсету.
  • Оқушыларды ынтымақтастыққа , ұжымдық жұмыс жасауға әсер ету.
  • Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Қолданылатын технология Алгоритм
Күтілетін нәтиже:
  1. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты ойды ашық айтуға, еркін ой бөлісуде өзін көрсете алады.
  2. БжС технологиясына сәйкес жылдам есептеуді, қатені талдауды үйренеді.

Ұжымдық парасаттылық :жеке,топтық жұмыс ережелеріне байланысты бір-бірін тыңдауға дағдылана алады, ортақ талапқа жұмыс істеуге дағдыланады.

Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары
Басы

Ұйымдастыру сәті

Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.

Топ басшысы шығып, оқушылардың сабаққа назарын аудартады. Топбасшыға сөз беріледі.

Мұғалім: Оқушылар, бүгінгі сабақтың кезеңдерімен таныс болыңдар.

І кезең: Бастау кезеңі (алгортим картасы бойынша)

ІІ кезең: Бекіту кезеңі (алгоритм картасы бойынша)

IІІ кезең: Есте сақтау кезеңі (алгоритм картасы бойынша)

Сабақтың ортасы

І кезең. «Байқау»

ОӘЖА сызбасы бойынша түсіндіру.

Түсіндіру уақыты: У1— ді жазу

Қабылдауды ұйымдастыру.

Бірдей бір шапалақ ұру. Білімділік сапасы — 2+30´, немесе 1+30

«Байқау» сөзін жазу,жұмысқа кірісу.

Мұғалім сынып ішін аралап, оқу материалын сыныптың меңгеру дәрежесін анықтайды.

Үш тапсырма:

ТКШ-АКШ-ЖКШ

Жұмыстың аяқталуы 2+30´ немесе 1+30

Ұғынуды ұйымдастыру.

Ой толғау.

«Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі.

Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру.

Әрбір деңгейде орындалу сапасы жеке анықталады.

Түсіндіру уақыты: У1— ді жазу

Барлық жауаптарды бірден жазуға болмайды.

Тақтадағы: ТКШ-АКШ-ЖКШ

Әрбір деңгейде орындалу сапасы жеке анықталады.

І кезең. «Бекіту»

ОӘЖБ сызбасынан оқушылар қате жіберген жерінен бастап түсіндіріледі.

Түсіндіру уақыты :У2- ді жазу

Ұғынуды ұйымдастыру.

2 кесте бойынша таңдау жасалады.Оқушылар дәптерлеріне «Бекіту» сөзін жазады,екі бірдей шапалақ ұрады, тапсырманы орындауға кіріседі.

Мұғалім сынып ішін аралап, оқу материалының меңгеру дәрежесін талдайды, қателер іздейді.

Үш тапсырма: ТКШ-АКШ-ЖКШ

«Егер- онда» сызбасы бойынша алынған

Жұмыстың аяқталуы 2+30´ немесе 1+30

Ұғынуды ұйымдастыру

Жұмыс бітісімен дәптер алмасу:

«Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі.

Түсіндіру уақыты :У2- ді жазу

Сергіту сәті: «Жылдамдық ойыны». Мұғалім 2 жылдамдық бойынша ойын ойнайды.

IІІ кезең. «Есте сақтау».

Үшінші түсіндіру: оқушылар қате жіберген жерден бастап ОӘЖА сыбасы пысықталады.

Түсіндіру уақыты :У3- ді жазу

Қабылдауды ұйымдастыру.

Тапсырманы орындауда 2 кесте бойынша таңдау жасалады.

«Есте сақтау» сөзі, үш рет шапалақ соғып, тапсырманы орындауға кіріседі.

Үш тапсырма : ?КШ-АКШ-ЖКШ

«Егер- онда» сызбасы бойынша алынған

Жұмыстың аяқталуы 2+30´ немесе 1+30

Ұғынуды ұйымдастыру

«Қолдағы қалам-бұл қателік» бұйрығы беріледі.

Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру.

Әрбір деңгейде орындалу сапасы жеке анықталады.

Соңы

Үйге тапсырма: 4.2 жаттықтырғыштың 20 тапсырмалары.

Бағалау. Бағалау, оқушылардың 3 кезең бойынша алған бағаларының орташа ұпайымен қойылады.

Мұғалім
ТКШ АКШ ЖКШ
1 -42:3 = -14 (-19,6)• 42,4: (-5,3) =156,8 : ::=
2 78: (-26) = — 3 (-58,5)• 19: (-9,5) =117 : ::=
3 -132: 33 = -4 (-34,5)•17,6: 1,1 =-552 : ::=
4 -8: (-1,6) = 20 (-39,8)• 90: (-4,5) =796 : :=
5 3,2: (-8) = -0,4 (-84,9)• 31,2: 7,8 =-339,6 :(-=
6 (-): (-) = 2 (-20,6)• 11,2: (-5,6) =41,2 : ::=
Оқушы
ТКШ АКШ ЖКШ
1 -42:3 = (-19,6)• 42,4: (-5,3) = : ::=
2 78: (-26) = (-58,5)• 19: (-9,5) = : ::=
3 -132: 33 = (-34,5)•17,6: 1,1 = : ::=
4 -8: (-1,6) = (-39,8)• 90: (-4,5) = : :=
5 3,2: (-8) = (-84,9)• 31,2: 7,8 = :(-=
6 (-): (-) = (-20,6)• 11,2: (-5,6) = : ::=
Оқушы
ТКШ АКШ ЖКШ
1 -42:3 = (-19,6)• 42,4: (-5,3) = : ::=
2 78: (-26) = (-58,5)• 19: (-9,5) = : ::=
3 -132: 33 = (-34,5)•17,6: 1,1 = : ::=
4 -8: (-1,6) = (-39,8)• 90: (-4,5) = : :=
5 3,2: (-8) = (-84,9)• 31,2: 7,8 = :(-=
6 (-): (-) = (-20,6)• 11,2: (-5,6) = : ::=
Оқушы
ТКШ АКШ ЖКШ
1 -42:3 = (-19,6)• 42,4: (-5,3) = : ::=
2 78: (-26) = (-58,5)• 19: (-9,5) = : ::=
3 -132: 33 = (-34,5)•17,6: 1,1 = : ::=
4 -8: (-1,6) = (-39,8)• 90: (-4,5) = : :=
5 3,2: (-8) = (-84,9)• 31,2: 7,8 = :(-=
6 (-): (-) = (-20,6)• 11,2: (-5,6) = : ::=

 

Басқа материалдар

ПІКІР ҚАЛДЫРУ