Термометр арқылы температураны өлшеу
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі Энергия және қозғалыс |
Мектеп: Ырғыз гимназиясы |
|||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Мырзағали Ербақыт Жиенғалиұлы | |||||||
Сынып: 5 А | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||
Сабақ тақырыбы | Термометр арқылы температураны өлшеу | |||||||
Оқумақсаттары | 5.5.1.3. термометр арқылы температураныөлшеу. | |||||||
Сабақмақсаттары | оқушыларды термометр арқылы температураны өлшеуді үйрету;температураны 0С-ден в К-ге аудару түсіндіру; температураның уақытқа тәуелділік графигін тұрғызу арқылы мәліметтерді талдау және экспериментті жоспарлауды үйрету; | |||||||
Бағалау критерийлері |
Температураны0С-ден К-ге ауыстыра алады; термометр арқылы температураны өлшей алады; экспериментті жоспарлай біледі; температураның уақытқа тәуелділік графигін тұрғыза алады; температураның уақытқа тәуелділігін талдай алады; |
|||||||
Тілдікмақсаттар |
Оқушылар тиісті терминологияларды берілген модульдер бойынша түсіндірдіру және сипаттауда қолданады. Пәндік лексика және терминология: жылулық энергия, температура, температура шкалалары, абсолют температура. |
|||||||
Құндылықтарды дарыту Көпмәдениеттілік Интернационализм Әлем азаматы |
Коммуникативті дағдылар, ұқыптылық, бір-біріне деген құрмет, функционалдық сауаттылық. Жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту. |
|||||||
Пән аралық байланыстар | математика,ғылымға кіріспе | |||||||
АКТ қолдану | ||||||||
Бастапқы білім | Зат құрылысы, заттың агрегаттық күйлері, термометр, жылу | |||||||
Сабақбарысы |
||||||||
Сабақтың кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы 3 мин 5 мин 7 мин 5мин |
Мақсаты:оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемаладыанықтаужәнеолардытүзету. А)Тірек білімдер актуалдау Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке Тәсілі:сұрақ-жауап
4. Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды. |
Интерактивтік тақта | ||||||
20 мин |
5.Практикалық бөлімФормасы: жұптық Әдісі: проблемалық-ізденушілік
Электрқыздырғыш құрал арқылы судықыздыру Құрал-жабдықтар: электр плитка, калориметрдіңалюминий стақаны, электрондытаразы, термометр, секундомер. Жұмыс барысы:
Назар аударыңыз:суды 45ºC-ден жоғары қыздыруға болмайды, одан жоғары қыздырған жағдайда тәжірибе оқушылар үшін қауіпті болады.
8. Кесте мәліметтері бойынша температураның уақытқа тәуелділік графигін тұрғызыңыз.
|
электр плитка, калориметрдің алюминий стақаны, электрондытаразы, термометр, секундомер. | ||||||
Конец урока 2 мин |
1.РефлексияМақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2. Үй тапсырмасы. Жаттығу |
стикеры | ||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||
Барлық оқушылар: Температура түсінігін білу,термометр көмегімен температураны өлшей білу, температураны 0С-ден К-ге аудару. Оқушылардың көбісі: Термометрлер түрлері мен температуралық шкалаларды білу, Температура және жылулық энергия арасындағы айырмашылықты сапалы түсіндіру Кейбір оқушылар Қыздыру температурасының уақытқа тәуелділік графигіне талдау жасау |
|
Іс-әрекеттердің ауысуы, барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту | ||||||
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Басқа материалдар