Термометр арқылы температураны өлшеу (ашық сабақ)

0
5123
“Шығармалардағы әдіс –амалдарды жетілдіру” Ашық сабақ

Термометр арқылы температураны өлшеу

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі

Энергия және қозғалыс

Мектеп: Ырғыз гимназиясы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мырзағали Ербақыт Жиенғалиұлы
Сынып: 5 А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Термометр арқылы температураны өлшеу
Оқумақсаттары 5.5.1.3. термометр арқылы температураныөлшеу.
Сабақмақсаттары оқушыларды термометр арқылы температураны өлшеуді үйрету;температураны 0С-ден в К-ге аудару түсіндіру; температураның уақытқа тәуелділік графигін тұрғызу арқылы мәліметтерді талдау және экспериментті жоспарлауды үйрету;
Бағалау критерийлері

Температураны0С-ден К-ге ауыстыра алады;

термометр арқылы температураны өлшей алады;

экспериментті жоспарлай біледі;

температураның уақытқа тәуелділік графигін тұрғыза алады;

температураның уақытқа тәуелділігін талдай алады;

Тілдікмақсаттар

Оқушылар тиісті терминологияларды берілген модульдер бойынша түсіндірдіру және сипаттауда қолданады.

Пәндік лексика және терминология: жылулық энергия, температура, температура шкалалары, абсолют температура.

Құндылықтарды дарыту

Көпмәдениеттілік

Интернационализм

Әлем азаматы

Коммуникативті дағдылар, ұқыптылық, бір-біріне деген құрмет, функционалдық сауаттылық.

Жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту.

Пән аралық байланыстар математика,ғылымға кіріспе
АКТ қолдану
Бастапқы білім Зат құрылысы, заттың агрегаттық күйлері, термометр, жылу
Сабақбарысы
Сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

5 мин

7 мин

5мин

  1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)
  2. Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)

Мақсаты:оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемаладыанықтаужәнеолардытүзету.

А)Тірек білімдер актуалдау

Формасы: ұжымдық

Әдісі: жеке

Тәсілі:сұрақ-жауап

  • Жалпылама сұрақ:
  1. Термометр қалай жұмыс істейді?
  2. Жылулық ұлғаю
  3. Термометр түрлері
  4. Температура шкалалары
  5. Жылулық энергия

4. Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.

Интерактивтік тақта
20 мин
5.Практикалық бөлім

Формасы: жұптық

Әдісі: проблемалық-ізденушілік

  1. Оқушылар электрқыздырғыш құрал арқылы қыздырылған судың жылулық энергиясын өлшейді.

Электрқыздырғыш құрал арқылы судықыздыру

Құрал-жабдықтар: электр плитка, калориметрдіңалюминий стақаны, электрондытаразы, термометр, секундомер.

Жұмыс барысы:

  1. Алюминийстақанды таразыға қою.
  2. Наразыны нөлге келтіру.
  3. Алюминийстақанға массасы 0,2 кг су құю.
  4. Термометрмен судың бастапқы температурасын өлшеу.
  5. Суы бар стақанды алдын-ала қыздырылған электр плитасына қою.
  6. Эксперимент барысында суды араластыра отырыпәрбір минут сайын судың температурасын өлшеу ( нагревание воды в течение 5 минут)

Назар аударыңыз:суды 45ºC-ден жоғары қыздыруға болмайды, одан жоғары қыздырған жағдайда тәжірибе оқушылар үшін қауіпті болады.

  1. Кестені толтыру.

8. Кесте мәліметтері бойынша температураның уақытқа тәуелділік графигін тұрғызыңыз.

  1. График бойынша 7 минуттан кейін судың температурасы жуық шамамен қандай болады?
  2. температураның уақытқа тәуелділігі туралы қорытынды жасаңыз.
электр плитка, калориметрдің алюминий стақаны, электрондытаразы, термометр, секундомер.

Конец урока

2 мин

1.Рефлексия

Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.

2. Үй тапсырмасы.

Жаттығу

стикеры
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушылар:

Температура түсінігін білу,термометр көмегімен температураны өлшей білу, температураны 0С-ден К-ге аудару.

Оқушылардың көбісі:

Термометрлер түрлері мен температуралық шкалаларды білу,

Температура және жылулық энергия арасындағы айырмашылықты сапалы түсіндіру

Кейбір оқушылар

Қыздыру температурасының уақытқа тәуелділік графигіне талдау жасау

  • өзара тексеру.
  • өзін-өзі тексеру.
  • ауызша сұрақ
Іс-әрекеттердің ауысуы, барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

Басқа материалдар

ПІКІР ҚАЛДЫРУ