С.Торайғыров. «Қамар сұлу» романын негізгәлеуметтік ой-түйіндерін ашу арқылы романды талдау

3
5031

Қазақ  әдебиеті      11- сынып\r\n\r\nСабақтың тақырыбы :        С.Торайғыров.  «Қамар сұлу» романын негізгәлеуметтік\r\n\r\nой-түйіндерін ашу арқылы романды талдау\r\n\r\n Сабақтың мақсаты: \r\n\r\nБілімділік: С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы жайлы алған білімдерін тереңдете отырып, «Қамар сұлу» романы көтерген әлеуметтік мәселе, кейіпкерлер  дүниесі, романның қазақ әдебиетіндегі  маңызы мен ерекшелігіне талдау жасату,романға  әдеби-теориялық талдау  жүргізу  арқылы  көркем шығарманы саралай білуге жетелеу;\r\n\r\nТәрбиелік: Кейіпкерлер іс-әрекетін талдай отырып, жаманнан жиреніп, жақсыдан үлгі алуға, достық қасиеттерін бағалай білуге, адамгершілікке, қайырымдылыққа, алдына қойған мақсаты үшін күресе білуге тәрбиелеу \r\n\r\nДамытушылық: Оқушының шығарманы талдап, кейіпкер іс-әрекетіне баға бере білуін, ойын жүйелі баяндай білуге дағдыландыру,қоғамдық-әлеуметтік  жағдайларды  саралай отырып,өзіндік өмірге деген  көзқарасының қалыптасуына ықпал ету\r\n\r\nСабақтың типі:бекіту сабағы\r\n\r\nСабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ\r\n\r\nСабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, баяндау,  мәтінмен жұмыс,   талдау, тұжырым кестесі,проблемалық сұрақ.\r\n\r\nКөрнекіліктер:  АКТ мен жұмыс. Слайд.С.Торайғыров портреті, кітаптары.\r\n\r\nСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгелдеу, дайындығына  назар аудару\r\n\r\nІІ. Үй тапсырмасын сұрау. С.Торайғыровтың  өмірі  мен  шығармашылығы.  Сұрақ-жауап  кезеңі:Ақын  өмір  сүрген  жылдар?\r\n

    \r\n

  • Ақынның біліммен сусындаған  Білім Ордалары туралы баянда.
  • \r\n

  • Ақынның  қандай  жинақтары  жоғалып  кеткен?
  • \r\n

  • Ақын поэмаларын атаңдар.
  • \r\n

  • Алаш ардагерлері туралы не білесің, оның ақын өмірінде қандай орны болды?
  • \r\n

  • Сұлтанмахмұттың қандай романдарын білесіңдер?
  • \r\n

  • Қамар сұлу романының негізгі тақырыбы?
  • \r\n

  • Қамар сұлу романының негізгі идеясы:
  • \r\n

  • «Қамар сұлу» романы көтерген әлеуметтік мәселе қандай?
  • \r\n

  • Шығарма неліктен «Қамар сұлу» деп аталған?
  • \r\n

\r\nІІІ.Шығарманың компоициялық құрылысына талдау жасау. \r\n\r\n ІҮ.  Шығарма кейіпкерлеріне сипаттама беру.\r\n\r\n \r\n\r\nҮ.Венн  диаграммасы.  Халық ауыз әдебиетіндегі кейіпкерлер мен салыстыру .\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nҮІ.“Қамар сұлу” романының тіл ерекшелігін сипаттау\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Тілі Мысалдар
Халық тілі, прозамен жазылған, поэзиялық жанр аралас келеді.\r\n\r\n  Қысқасы, мойныма қапшық салып, қайыр тілеп, күн көрсем де Қамарымды оған беріп жылата алмаймын
Поэтикалық тілі\r\n\r\nА) Теңеу\r\n\r\nӘ) Сарказм\r\n\r\nБ) Портрет\r\n\r\nВ) Нақыл сөдер\r\n\r\nГ) Монолог  

\r\n \r\n\r\nҮІІ. сабақты қорыту мақсатында Проблемалық сұрақ. Романда кездесетін қарама-қайшылықтар осы заманда кездесе ме? Кездессе,  қандай түрде ? \r\n\r\n «Егер  мен  Қамардың  орнында  болсам,  қиындықты  былай  жеңер  едім»  немесе  «Егер  мен  жазушы  болсам…»   тақырыбында  ойтолғау  жазу.  \r\n\r\nҮІІІ. Бағалау.\r\n\r\nХІІ.  Үйге тапсырма: “Адамдық негізі  — әйел” тақырыбына шығарма жазу.\r\n\r\nКейіпкерлерге мінездеме, портрет жасау.\r\n\r\n \r\n\r\nАлматы облысы  Райымбек ауданы\r\n\r\n«Тельман Жанұақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі\r\n\r\nшағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.\r\n\r\nҚазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Стыбеков Мүтәліп Сәбитұлы\r\n\r\n 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ