Коуч: Мамбетбаева Эльмира Рахимбергеновна
Жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі,
І-ілгері деңгей сертификат иесі.
Сарқан аудандық білім бөлімінің «Қарауылтөбе орта мектебі мдшо» КММ
Тақырыбы: Ынтымақтастық және бірлескен іс-әрекеттегі топтық жұмыс.
Мақсаты: Ынтымақтастық оқу жағдайында мұғалімдер бір –бірімен қарым — қатынас жасай отырып, өз идеяларын ұсына білу, әртүрлі ұстанымдарын тәжірибеде қолдана білу.
Міндеттері:
- 1)Шағын топтарда бірлескен жұмыс жүргізу ережесін жасау.
- 2). Топта жұмыс істеу не үшін қажет екенін түсіну.
- 3)Топты қалай ұйымдастыруға болатынын білу.
- 4)Топтағы бірлескен жұмысты ұйымдастыра білу.
Күтілетін нәтиже:
- Білу. Оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтырады.
2. Қолдану, түсіну және талдау: өз тәжірибесінде мұғалім топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдыланады, оқытудың тиімді әдіс — тәсілдерін тиімді пайдалана алатынын көрсете алады, топта бірлесе отырып жұмыс істей отырып,
өзгенің ойын құрметтей білуге үйренеді.
3. Бағалау: Өзін — өзі, өзгені бағалауды үйренеді.
Іс — әрекеттер | Коуч іс — әрекеті | Қатысушылар іс — әрекеті |
Топқа бөлу. | Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Жүрекшелер тарату, өлең жолдарын оқыта отырып топқа бөлу. |
Берілген өлең жолдарын оқу, өлең жолдарына сәйкес топқа бөліну. |
Бейнекөрініс.
Жетек сұрақ. |
Бейнекөрініс көрсету.
Көріністегі әрекет туралы не айта аламыз? 4 минут.
|
Постер жасау, топтан бір адам белгіленіп, басқа топқа түсіндіру. бейнесюжетке байланысты қысқаша пікірлерін айту. |
Топтық жұмыс
|
Мәтін беріледі. Слайд бойынша топтарға сұрақтар беру.
Уақытты бақылау, үздік атанған топ мұшесіне смайлик беру. |
Берілген мәлімет бойынша оқу, ойларын жинақтап, топ мұшелері ,үздік түсіндірген топ мүшесін анықтау. 10 минут. |
Практикалық жұмыс.
1)Топтық жұмыс. 5 минут.
|
• «Керісінше кілті» — сөйлемде «істей алмаймын», «ешқашан», «істемеймін» сөздерді пайдалануды көздейді.
• «Егер де» кілті- «егер де» деген сұрақ қойып, олардың ойларын графикалық органайзерге жазып отырады • «Әліпби кілті» — берілген тақырыпқа қатысы бар сөздердің тізімін А-дан Я-ға дейін әліпби ретімен жазып отырады. • «Жаңа дизайн» кілті – күнделікті заттарға жаңа дизайн беру үшін қолданылады. «Конструктор» кілті – шектеулі құрылыс материалдарын креативтілікпен пайдалануды талап ететін мәселелерді шешу жөніндегі тапсырма. • «Кемшіліктер» кілті – нақты бір мәтін бойынша кемшіліктер тізімін жасаңыз. • «Тағы қалай кілті» кілті – күнделікті қолданылатын заттарды әр түрлі жағдайда пайдалану тізімін жазу үшін қиялыңызды пайдаланыңыз
• «Қиыстыру» кілті – үйлеспейтін екі объектінің қасиеттерін санамалаңыз, одан кейін жаңа және жақсарған өнім жасау үшін осы қасиеттерді біріктіріңіз • «Жөнсіздік» кілті — орындауға болмайтын жөнсіз пікірлер айтыңыз. содан соң оны дәлелдеуге ұмтылыңыз.
Көзге жаттығу.
Жұлдызшамен бағалау. 1-топ:Қызыл жұлдызша: Ынтымақтастық оқыту –өзара іс-әрекет жасау философиясы. 2- топ. Сары жұлдызша: Бірлескен жұмыс – мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекет құрылымы. 3-топ: Көк жұлдызша: Зейінді жас – Білімге бейімді жас. 4-Топ: Ақ жұлдызша: Ұстазы бейімді болса — Шәкірті зейінді келеді .
Мазмұнын, мақалды дұрыс таба білген топ мүшелерін бағалау.
Бірін-бірі бағалау арқылы жеңімпазды марапаттау. 1 минут.
|
Берілген тапсырманы орындау, 1 – 2, 3 – 4топтар бір — бірін бағалап, үздік жұмыс иелерін атайды.
Тақтаға кілттерді жабыстырады.
Слайд бойынша өздерін тексеру. |
Кері байланыс. | Стикерлер арқылы. |
Сайт қызметкерлеріне Рахмет. Шығармашылықты дамытуда үшін тәжірибе тарату мақсатында ұсынылып отырған дүниелер қажетке жарарлық