Мектепке дейінгі ұйымдарда қолданылатын жаңа технологиялар

0
738
Менеджмент қағидасында мектепішілік басқару дағдыларын жетілдіру, педагогикалық квалиметрия әдістері

Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың қазіргі кезеңі балабақшалардың жұмыс тәжірибесіне әртүрлі технологияларды енгізудің жылдам қарқынымен сипатталады.  Осыған байланысты мектеп жасына дейінгі мұғалімдердің алдында кәсіби қызметтің басымдылығын қайта қарау міндеті тұрды. Ең бастысы-қандай да бір білімді беру ғана емес, балалардың танымдық қызығушылығын дамыту және заманауи педагогикалық технологиялар арқылы мектепке дейінгі және бастауыш мектепте оқытудың сабақтастығын жүзеге асыру.

Мен елдің қалай өзгеретінін көремін, яғни адамдар мен балалар. Қазіргі қоғамды материалдық, энергетикалық және еңбек ресурстарынан кем емес ақпараттық ресурстарсыз елестету мүмкін емес. Қазіргі заманғы ақпараттық кеңістік бізден компьютерге ие болуды талап етеді, ол біздің өмірімізге белсенді еніп, ересектер өмірінің қажетті атрибуты ғана емес, сонымен қатар балаларды оқыту құралы болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда интерактивті технологияларды қолдану енді ғана басталады.  Бұл тақырыптың өзектілігі қазіргі қоғамының барлық салаларында болып жатқан өзгерістер білім беру жүйесіне әсер ете алмады.  Білім беру мекемелері сөзсіз инновациялық процестерге қосылады. Біз бәріміз уақытпен бірге жүруіміз керек.

Ақпараттық компьютерлік технологиялар (АКТ) — бұл өзін-өзі жетілдіру, жаңа ақпаратты тез алу немесе өңдеу, сонымен қатар өз тәжірибеңізбен бөлісу үшін тамаша құрал. Әсіресе, АКТ-ны қолдану мұғалімге балалардың іс-әрекеті мен қарым-қатынасын түбегейлі әр түрлі, жоғары деңгейде және көптеген қызмет салаларында ұйымдастыруға мүмкіндік беретінін атап өткім келеді. Жаңа заманауи мүмкіндіктер біздің мекеменің мұғалімдерін білім беру мәселелерін әр түрлі жолдармен шешуге шақырады, олардың бірі АКТ — ның жаңа құралдарын қолдану. Елімізде  2012 жылдан бастап балабақшада SMART Board интерактивті тақталары қолданылады-бұл компьютер мен проектор кіретін жүйенің бөлігі ретінде жұмыс істейтін сенсорлық экран. Мастер-класста Біз мектепке дейінгі мекеменің мұғалімі балалармен жұмыс жасау үшін компьютерді қалай тиімді қолдана алатындығы, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның көмегімен не істей алатынымыз туралы сөйлесеміз.

Интерактивті тақта (ИД) жаңа технологияларға жатады, олар оны балалармен жұмыс істеудің ең тиімді әдістерін таңдау мүмкіндігінің кең ауқымды міндеттерін шешуге арналған қуатты құралға айналдырады. Егер мұғалім бұл құралды жақсы игерсе, оның тиімді жұмыс істеуге көбірек мүмкіндігі бар, яғни балалардың білім сапасын жақсарту туралы айтуға болады. Резистивті матрица принципіне негізделген тақтаның жұмыс технологиясы әлемдегі ең кең таралған және денсаулыққа қауіпсіз. Тақта оған электронды сиямен жазуға және сурет салуға және барлық жасалған жазбаларды сақтауға мүмкіндік береді. SMART интерактивті тақтасының ерекшелігі-оқытудың түрлі стильдерін, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмысты іске асыруға көмектесетін тактильді басқару.

 Интерактивті тақтамен жұмыс істеу кезіндегі міндеттер:

* балаларды компьютерлік технологияның мүмкіндіктерімен таныстыру;

* интерактивті тақтамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру;

* балалардың танымдық және шығармашылық белсенділігін, білуге құмарлығын, қиялын, бейнелі ойлауын дамыту;

* баланың мектепке дайындығын қалыптастыру;

Тақтаны пайдалану күнделікті өмірде көрінбейтін өмірлік жағдайларды модельдеуге мүмкіндік береді. Біздің балабақшада әр жас тобы үшін медиатека құрылды және ол оқу-тәрбие процесінің барлық салаларында қолданылады.  Баланың бірлескен және тәуелсіз іс-әрекетінде ID-ді қолдану оқуды ынталандыру мен дараландырудың, шығармашылық қабілеттерін дамытудың және жағымды эмоционалды фон құрудың тиімді әдістерінің бірі болды. Мектепке дейінгі білім беру іс-әрекетіндегі ақпараттық компьютерлік технологиялар Оқу ақпаратының мүмкіндіктерін кеңейтеді, қоршаған ортадан әртүрлі жағдайларды модельдеуге мүмкіндік береді және балалардың қызығушылығын тудырады, яғни олардың танымдық белсенділігін арттырады, бұл мектеп жасына дейінгі балалардың білім сапасын арттырудың кепілі болып табылады.

Мектепке дейінгі мекемелердегі тиімді қызметке көшбасшы негізгі нәтижелерге қол жеткізу үшін және ғылыми негізде негізделген педагогикалық ұжым мүшелерінің белсенділігі мен бастамасын, шығармашылығын дамытуға ықпал ететін әсер ету құралы ретінде Заманауи инновациялық технологияларды қолданған кезде ғана қол жеткізуге болады. Мектепке дейінгі оқу орнын басқаруда инновациялық технологияларды қолданудың теориялық негіздерін ғылыми негіздеу және оларды мекеме басшысының басқару қызметіне енгізу қажет болады. Сондықтан мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық персоналын басқаруда инновациялық технологияларды қолдану мәселесі оқу-тәрбие процесін реттеуге және оны осы кезеңде жетілдіруге бағытталған, қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру мекемелері үшін өте өзекті. Инновациялық технологиялар әдістемелік жұмысты жаңғырту құралы болып табылады. Әдістемелік іс-шараларды өткізудің тиісті деңгейі интерактивті және ақпараттық технологияларды пайдалануды қамтамасыз етеді.

Мектепке дейінгі мекемедегі жобалар әдісі

Технологияның мәні: бала өзінің қоршаған ортаға деген шығармашылық көзқарасын қалыптастырады және жетілдіреді, әлемдегі қатынастардың әмбебаптығы мен күрделілігін түсінуді үйренеді, мұғалім баланың мүдделеріне, өзінің «мен» іс-әрекеті арқылы жүзеге асыру мүмкіндіктеріне негізделуі керек, жеке тұлғаның алғашқы көріністерін қастерлеп, қастерлеп қорғауы керек, оларды баланың тәуелсіздігін дамытуға бағыттайды, шығармашылық қабілеттерін қолдайды. проблемаларды жеңу жолдарын өз бетінше іздеудегі белсенділік.

Балалардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудағы ассоциативті карталар

Технологияның мәні:

ассоциативті ойлауды, қиялды, сөйлеуді дамыту;

нысандар мен қоршаған орта құбылыстары арасындағы байланысты орнату мүмкіндігі арқылы әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру;

қоршаған ортадағы өзара тәуелділікті түсінуге көмектесу-барлық нәрсенің бәрімен байланысының болуы.

Мнемоника (есте сақтау өнері)

Технологияның мәні: ақпаратты сәтті есте сақтауды, сақтауды және көбейтуді, табиғат объектілерінің ерекшеліктері туралы, әлем туралы білімді, әңгіме құрылымын тиімді есте сақтауды, сөйлеуді дамытуды қамтамасыз ететін әдістер мен әдістер жүйесі.

Құм терапиясы

Технологияның мәні: құм әдісі мазасыз балаларды жұмыспен қамту үшін жасалған. Тітіркенген және қайшылықты балалар үшін құммен қарым-қатынас көңіл-күйді жақсартуға көмектесті. Бүгінгі таңда ол психоэмоционалды шиеленісті, көркемдік және эстетикалық дамуды және т. б. жеңілдету үшін қолданылады.

Баланы ерте дамыту әдістемесі

Технологияның мәні:

бақытсыз балалардың пайда болуының алдын алу;

баланы ерте тәрбиелеуге ата-аналардың белсенді қатысуы;

өз балаларын сүюден «қорықпа». Оқу-тәрбие жұмысында педагогикалық жаңалықтарды қолданудың тиімділігі психикалық процестердің даму көрсеткіштерінің өсуімен, атап айтқанда, үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық және визуалды-бейнелі ойлауымен; логикалық — математикалық дамудың, танымдық дамудың жоғары деңгейімен, оқушылардың көркем және сөйлеу шығармашылығын жандандырумен дәлелденеді.

 

Қорытынды

Осылайша, инновациялық технологияларды қолдану оқу-тәрбие және әдістемелік жұмысты жетілдірудің тиімді құралы болып табылады, бұл балалар мен ересектерді оқыту процесін қызықты әрі тиімді етуге мүмкіндік береді.Біздің мекемеде инновациялық педагогикалық қызмет нәтижелерін таныстырудың негізгі формалары-бұл ашық іс-шаралар, мастер-кластар, ата-аналарға, мұғалімдерге арналған конференциялар, кәсіби мерзімді басылымдардағы жарияланымдар, ғылыми-практикалық конференцияларда, бұқаралық ақпарат құралдарында сөз сөйлеу.

 

Искакова Лаура Ескендировна


ПІКІР ҚАЛДЫРУ