Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әркеті: Сурет салу
Ашық оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Күзгі саябақ»
Орындаған тәрбиеші: Адбманапова Б.К.
Жұмыс орыны: ИНСАР КОМПАНИЯСЫ — «АР-ДАНА» БАЛАЛАР БАҚШАСЫ» ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІ
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: Күзгі саябақ
Мақсаты: өз жұмыстарында күз мезгілінен алған әсерлерін бере білуге үйрету.
Білімдік міндеттері: түрлі ағаштардың (үлкен, кішкентай, биік, аласа, түзу, қисық) суреттерін сала білуге үйрету.
Дамытушылық міндеттері: сурет салу дағдысын дамыту.
Тәрбиелеушілік міндеттері: эстетикалық талғамды тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: ағаш түрлері, перспектива, пейзаж, жылы колорит.
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Топқа түрлі-түсті қағаздан қиылған түрлі ағаштар мен гүлдердің сұлбаларын әкеледі.«Алтын күз» композициясын қайта қалпына келтіру жұмыстарын ұйымдастырады. | Балалар суреттің салынуын қызығушылықпен қарайды. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Балалармен перспектива заңдылықтары туралы әңгімелеседі.Ағаш түрлері туралы әңгімелейді. Сөздік жұмысын жүргізеді. «Суретті жинастыр» ойынын ұйымдастырады. |
Тәрбиешіні тыңдап, төмендегі түсініктерді еске түсіреді:алыс — жақын, үлкен — кіші, биік — аласа, семіз — арық. Жаңа сөздердің мағыналарын түсініп, есте сақтайды. Суретші болады және жақтау ішінде өздерінің ұжымдық суреттерін орналастырады. |
Рефлексивті – түзетушілік |
Балаларды ағаштарды бейнелеуге үйретеді.Акварельмен сурет салу қабілеттерін бақылайды. Балаларды мадақтап, көмектеріне алғыс білдіреді. |
«Күзгі саябақ» ұжымдық көрмесін ұйымдастырады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: — аймақта өсетін ағаштарды; — күз мезгілінің жылы түстерін.
Нені игереді: — ағаш басы мен түрінің ерекшеліктері туралы түсініктерді; — жаңа сөздердің мағыналарын.
Нені біледі: — перспектива заңдылықтарына сәйкес композиция құрастыру;
— суреттерінде күз мезгілінен алған әсерлерін бейнелеу.