Сабақтың тақырыбы: Адам еңбегі |
Мұғалімнің аты-жөні: Абуева Райса Турлыбековна Күні:09.10.2018. |
||||||||
СЫНЫП: 2 А Пәні: Дүниетану |
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: | |||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.4 Бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау | ||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||
Тілдік мақсаттар |
Негізгі термин сөздер мен сөз тіркестері: Еңбек-труд- work Мамандық-профессия-profession Сабақта диалог/жазылымға қажетті сөз тіркестер: Еңбек деген не? Адамдар не үшін еңбек етеді? Қандай еңбек түрлерін білесіңдер? |
||||||||
Құндылық | Еңбекқорлық, жауапкершілік. | ||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, ақ қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, әдебиеттік оқу. | ||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||
Басталуы 5 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын құру (ән айтулары «Ата ананы тыңдаймыз») Сәлемдесу (сабақта өзімізді қалай көрсетеміз?) |
Бас бармақ
|
|||||||
Жаңа білім 10 минут
|
Интервью алу: Өткен сабақтарды тиянақтау мақсатында: (есік тарсылы. Бізге қонаққа ертегі кейіпкерлері келіпті сендерден сұхбат алмақшы) Сәлеметсізбе мұғалім.Сәлеметсіздерме оқушылар.( аю мен түлкі) — Біз сіздермен білім алуға келдік. — Дайындаған сұрақтарымыз бар. — Сенің отбасыңда қанша адам бар? — Қамқорлықты кімдерге жасау керек деп ойлайсың? — Жеті атаңды атап берші. — Қоғам дегеніміз не? — Сыпайылық жайлы не айта аласың? — Адал дос және амал досты қалай ажыратасың? -Сізге өз мандығыңыз немен ұнайды? ( мұғалімге қояды) Білу және түсіну (ортаға шеңберге шығады үй тапсырмасына берлген ата –ана мамандығы жарнамасын әңгімелейді) Оқушылар оқулықтағы жаңа тақырыпты атайды. |
Смайлик
2-3 оқушыға әңгімелету. Қол шапалақ
|
|||||||
Ортасы 5 минут
|
Қолдану Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? Ал мақсатымыз неде? (оқулықтың 14 бетін ашу) 14-15 беттер. Түсініп оқу. Жаңа сөздермен таныстыру Еңбек-труд- work Мамандық-профессия-profession Талдау: Мозайка әдісі арқылы әр қатар мамандық суреттерін жинайды. 1қатар – құрылысшы 2 қатар – дәрігер 3 қатар – аспаз Жұмыс дәптеріне тапсырмаларды орындату 1 тапсырма: Сөздерді суреттермен біріктір. 2тапсырма: Отбасыңда ересектер қандай үй жұмысымен айналысады? 3 тапсырма: 1 бағанға отбасы табыс көзін әкелетін адамдарды жаз. 2. бағанға бағыттауыш сызықпен қос 3. 3 бағанға көп шығынды қызылмен, аз шығын жұмсалатынды көкпен боя |
Оқулық, еңбек туралы суреттер
Мозайка әдісі үш түрлі мамандық құрулары. Сөзбен мадақтау |
|||||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Бала- тілі бал» айдарын қарау |
Оқушылар серігіп қалады. | |||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Топпен жұмыс Кластер құру 1 қатар : Еңбек түрлері ( мамандық) 2 қатар : Бес жолды өлең құрастыру 3 қатар : Еңбек туралы мақал-мәтелдер жалғасын табу |
1 қ — фишбоун әдісі 2 қ — бес жолды өлең 3 қ — сәйкестендіру |
|||||||
Бағалау 3 минут
Кері байланыс 2 минут |
Кеменің желкенін бояу Егер сабақ ұнаса саған оңай болса- жасылмен Егер сабақ ұнаса бірақ белгілі бір қиындықтар болса- сарымен Егер тапсырмаларды орындау барысында қиындық туындаса және мұғалім көмегі қажет болса- қызылмен бояу Стикерге сабақ бойынша терминдерді жазу. (себетке салу, қонақ кейіпкерлерге беру.) |
Өзін-өзі бағалау.
Кері байланыс |
|||||||
Үйге тапсырма: 14- 15 бет оқу мазмұндау. «Кім болам» деген тақырыпта әңгіме жазу. | |||||||||
Рефлекция және бағалау | Стикерге жаңа сөздер не тақырып бойынша пікір жазу | Аю мен түлкіге жинап береді. | |||||||
Қорытынды шығару 2 минут |
Сұрақтар қойылады: -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? -Еңбек түбі –зейнет дегенді қалай түсінесің? -Қандай маман иелері сендерді қызықтырады?
|
||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||
Рефлексия және бағалау Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Бұл сабақта тақырыптың мақсатттары мен міндеттері орындалды. Сабақ өз нәтижесіне жетті. Оқушылар алған білімдерін көрсете білді. Сабақ жоғары деңгейде өтті. Жоспарланған жұмыстар іске асты. Тақырыпқа байланысты тапсырмалар сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма жаңа ресурстар пайдаландым, өзгерістер енгіздім. Адам еңбегінің маңыздылығы туралы түсінік алды. Оқушылар шығармашылықпен жұмыс жасады. Оқу белсенділігін арттыру мақсатында сарамандық жұмыстар арқылы берілген тапсырмаларды орындады. Оқушылар өзін-өзі бағалау, топпен бағалау критерийлері нақты жүйелі құрастырылды. Сабақ өз нәтижесіне жетті. | ||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері иновацииялық – технологияны пайдалану кезінде оқушылардың қызығушылықтары дамыды; 2:Оқушылардың тапқырлық жауапкершілік қабілеті артты, топпен жұмыс істеу кезінде өзін-өзі бағалауы өз нәтижесін көрсетті. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Топпен жұмыс кезінде оқуышлардың белсенділіктері артты; 2:Берілген тапсырмаларды орындауда дұрыс сөйлеуі, сұрақтарға толық жауап беруі, бағалау критерийлері, нақты жүйелі түрде құрастырылуы. Оқушылардың топтық жұмыс, жұптық жұмыс жасау барысында өз-өзіне деген сенімі артты. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Қорытындылай келе, оқушыларым сыни ойлай алатын, алған білімдерін талдап, жинақтап іс-жүзінде нақты қолдана отырып нағыз көшбасшы шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу. |