Адамзат үшін тілдің маңызы

0
2429
Гомотетия және оның қасиеттері

 

Сабақ: қазақ тілі

Тақырыбы: Адамзат үшін тілдің маңызы

Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/А 5.5 Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру,көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

Ж 5.2.Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Мәтіннің мазмұнын түсінеді,мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Мәтіндегі көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады,жанрлық ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтап, хат жаза алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тыңдалған және оқулықтағы мәтінді салыстырады,мәтіндегі ойды бүгінгі күнмен байланыстыра алады,тірек сөздерді қолдана отырып,сөйлемдер құрайды,өз

ойын дәлелдейді.

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
Мәтінді түсініп оқиды,сұраққа жауап береді,өз ойларын айтады,хат жазады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
дауыссыз дыбыстар,қатаң дауыссыз,үнді дауыссыз,ұяң дауыссыз
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
тіл,сөз,адамзат,халық,қоғам,ана.
Талқылауға арналған сұрақтар:

1. «Тіл бар жерде ғана ұлт бар» деген қанатты сөзге қосыласың ба?

2. Тілдің жойылуы мүмкін бе? Қалай ойлайсың?

Не себепті …. деп ойлайсыз?
Не себепті адамзат үшін тілдің маңызы зор?
ишара:
мақұлдау
Алдыңғы білім Тіл –қарым-қатынас құралы
Жоспар
Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу

2.Топқа бөлу.

Тіл туралы мақал-мәтелдер жазылған конверттегі тапсырманы орындау арқылы 4 топқа бөлінеді.

3.«Бес қадам» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру

Ортаға табан іздері тасталады.Сыныптан 5 оқушы ойынға шығады. Оқушы берілген табан іздерін баса отырып жылдам жауап береді. Сұрақ үлгілері:

Дауысты дыбыстар тілдің қатысына қарай неше бөлінеді?

Үндестік заңы туралы не білесің?

Ілгерінді ықпал дегеніміз не?

Кейінді ықпал дегенміз не?

Тоғыспалы ықпал дегеніміз не?

Интербелсенді тақта

Қағаз,конверт

Табан іздері

Ортасы

1-тапсырма «Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі

«Мемлекеттік тіл» мәтінін аудиотаспадан тыңдау,

ойтүрткі сұрақтарға жауап беру.

Дескриптор: 1.Мәтінді тыңдайды,ақпараттарды есте сақтайды.

2.Ойтүрткі сұрақтарға жауап береді,анықталған

мәселеге өз ойын білдіреді.

2-тапсырма «Адасқан сөйлемдер»әдісі

Дескриптор: 1.Тапсырмадағы пікірлерді оқиды.

2.Жүйені сақтап,қалпына келтіріп жазады.

3-тапсырма « Кубизм» әдісі

  • Блиц-кездесу »

1.Суреттеңіз.Мәтін не туралы?

2.Салыстырыңыз. Тыңдалған мәтін мен оқулықтағы мәтінді салыстыр.

Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды.

2.Тыңдалған және оқулықтағы мәтінді салыстырады.

  • «Әліпби желісі»

3.Талдаңыз.Мәтіндегі кез келген үш дыбысқа дыбыстық талдау жаса.

4.Дәлелдеңіз. Адамзат үшін тілдің маңызы зор екенін дәлелде

Дескриптор: 1.Дыбыстық талдау жасайды.

2. Тақырып бойынша өз ойын дәлелдейді.

  • «Кезбе тілші»

5.Байланыстырыңыз.Мәтінде айтылған ойды бүгінгі күнмен байланыстыра отырып, өз ойыңды айт.

6.Қолданыңыз.Тірек сөздерді қолданып сөйлемдер құра.

Тірек сөздер: ана тілі,халық,ұлт,қазақ.

Дескриптор: 1.Мәтіндегі ойды бүгінгі күнмен байланыстыра

отырып,өз ойын айтады.

2.Тірек сөздерді қолдана отырып, сөйлемдер құрайды.

 

Сергіту сәті

«Теңізге саяхат»

4 –тапсырма « Досыма хат»әдісі

Дескриптор: 1.Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

2.Мәтіндегі негізгі ойды досына хат арқылы жеткізеді.

 

Аудиотаспа

Ж.Дәулетбекова,

Г.Қосымова

Қазақ тілі.9-бет.

Ж.Дәулетбекова,

Г.Қосымова

Қазақ тілі.12-бет

Кубик

Музыка

Соңы

Кері байланыс:

«Сұрақтар телпегі»

Телпекке әр оқушы өзінің сұрақтарын салады. Кейін мұғалім оқушыларға телпекті қайта ұсынады. Әр оқушы бір сұрақтан алып жауап береді

Рефлексия: «Алма ағашы» әдісі

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –

Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

«Кубизм»

«Клиц-кездесу»

«Кезбе тілші»

«Әліпби желісі»

 

1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді,көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.

2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап,хат құрастырып жазады.

Әдебиет

Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс

енгіздім жəне неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ өз мақсатына жетті.Оқушылар сабақ барысында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып,тақырыпты түсінді.Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сай алынып,орындалды.Уақыт тиімді пайдаланылды.Сабақтың тақырыбы бойынша әр-түрлі жұмыс түрлерін топта ұйымшылдықпен жүргізе алады,

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.«Бес қадам»арқылы үй тапсырмасын сұрау

2.«Сұрақтар телпегі»әдісі арқылы сабақты бекіту

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1. Тірек сөздерді қолдана отырып,сөйлем құрауда тірек сөздерді мүмкіндігінше көбірек беру.

2.Оқуылардың мәтін бойынша өз ойларын жеткізуде жетекші сұрақтар беру

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану,шығармашылық жұмыстар орындату.

 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ