Сабақ тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуге есептер шығару | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Оқушылар:
сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің арақашықтығын пайдаланады;
сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын пайдаланады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалаукритерийлері |
Оқушылар:
сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің арақашықтығын пайдалана алады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар ды дарыту |
— Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын; — Өзгенің пікірін құрметтеу; — Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қолданбалы математика есептер, рационал сандарды практикалық есептерде қолдану | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы2 мин |
Ұйымдастыру. Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау. Психологиялық ахуал: «Сіздің көңіл күйіңіз қандай?» Мақсаты: оқушылар көңіл күйін білу. 1а) Интерпритация Қызыл-қуанышты көңіл күй, Алқызыл-ұнамды көңіл күй, Сары-жағымды көңіл күй, Көк-суық көңіл күй, Қоңыр-қиналған көңіл күй, Күлгін-алаңдаушы көңіл күй, Қара-күш қуаттың төмендеуі, Ақ-анықталмаған көңіл күй. Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды. |
Презентация | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасыҰжымдық жұмыс 5мин |
«Кім жылдам?» ойыны. Шапшаңдыққа берілген есептер.
Сыныпты топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» — оң сандар 2-топ «Көк кәмпиттер» -теріс сандар 3-топ «Қызыл кәмпиттер» қарама –қарсы сандар. |
Презентация Смайликтер Қосымша 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топпенжұмыс 10 мин Жұппен жұмыс 10 мин Жеке жұмыс 3 мин |
«Айналмалы стансы»әдісі арқылы оқушыларды топтарға бөлемін.Оларға парақшаларда жазылған тапсырмалар беріледі.Топтар орындарымен ауысып,келесі парақшадағы тапсырмаларды орындайды.Әр топ келесі тапсырманы орындау үшін алдыңғы топтың парақшадағы есептеріне келісемін «+» немесе келіспеймін «-» деп белгілеу қажет.Осылайша әр топ өзінің алғашқы тапсырмасына қайтып келіп,жауаптарын қорғайды. 1-парақша Теңдеуді шешіңдер: =4; Жауабы:-6; 2. 9|x|-2|x|-8=5|x| Жауабы:-4;4 2-парақша =3; Жауабы:0,5; 3,5. 7|x|-2|x|=3|x|+12 жауабы:-6;6 3-парақша |8x+12|=20 Жауабы:-4;-1 2|x|+3|x|-18=|x|-7|x|+15 Жауабы:-3;3 Дескриптор:Білім алушы — түрлендірулерді орындайды; — сызықты теңдеулерге көшеді; — сызықтық теңдеулерді шешеді; — теңдеу түбірлерінің санын табады; — есептің жауабын негіздейді Тапсырманы орындаған оқушыларды қалыптастырушы бағалау тәсілі смайликтер(күлегештер) арқылы бағалаймын Оқулық бойынша есептер орындау. В деңгей №869 есеп. 1.3|x|+|x|=20 2.5|x|-3|x|=33 3.19|x|-17=16|x| 4.42-63|x|=65|x| №870 1.|x|+5|x|-40=4|x| 2.100-|x|=-49|x| 3.6|x|-2|x|=35-16|x| 4.29|x|-|X|-13=-22|X| «Ойлан-жұптас-бөліс» стратегия әдісін пайдаланып есепті топта шығарады,талдайды.Теңдеудің түбірлерінің қосындысын табыңыз: 1) 1,5|1 – х| = 6; 2) 0,7|7 – 2х| = 2,8; 3) 1,2|х – 4|=5,2; 4) |m + 5| – 5=12; 5) |m| – 5 = 3|m|; Дескриптор: Білім алушы — түрлендірулерді орындайды; — сызықты теңдеулерге көшеді; — сызықтық теңдеулерді шешеді; — теңдеу түбірлерінің санын табады; — есептің жауабын негіздейді Қалыптастырушы бағалау:Басбармақ арқылы бағалау |
Қосымша 2 Қосымша 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҚБ(5 мин) |
Дескриптор: Білім алушы — түрлендірулерді орындайды; — сызықты теңдеулерге көшеді; — сызықтық теңдеулерді шешеді; — теңдеу түбірлерінің санын табады; — есептің жауабын негіздейді. |
ҚБ Кеспе қағаз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы 5 мин |
Сабақты қорытындылау:
Үйге тапсырма: №1Теңдеулерді шешіңіз:
2)5; 4) 2 Рефлексия: «Парталас көршіңе бір сөз таңда»
|
Математика 2 бөлім, 6 сынып, Т.А. Алдамұратова |
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
1. Қабілеті жоғары оқушыларды қабілеті төмен оқушылармен бірге бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Олар көмек көрсету арқылы олардың жинақталуына септігін тигізіп, оқуға тарта алады. Топқа қойылатын талап бойынша әр топ шығарған есепті қалай шығарғанын басқа топ алдында қорғайды және әрбір топ мүшесінің өзіндік рөлі болу керек. 2. Әрбір оқушыны назардар тыс қалдырмай жеке қадір-қасиетін сезіну үшін іс-әрекетіне қарай мадақтау алады. |
Оқушы өзін-өзі бағалау арқылы неге жеткенін және неге әлі қол жеткізу керектігін бағалап отырады. Қалыптастырушы бағалау арқылы. | Ойлауды сезінуді дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, кездескен қиын және күрделі жағдайларда оқушы өзін бірқалыпты ұстануға көмектеседі. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Ия, сабақ/оқыту мақсаттары дұрыс қойылды. Көпшілігі ОМ қол жеткізді. 2-3 оқушыға қиындық туғызды, себебі аз уақытта көп ақпаратты саралау қиын болды, ережелерді бір-бірімен шатастырып алды. Саралау жақсы деңгейде дұрыс жүргізілді.Жұппен жұмыста. Жеке жұмыс жазғанда 1-2 мин жетпей қалды. Жоспардан ауытқуы, тек уақыттары кішкене жылжыды. |
||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:Оқытуда ережелердің реттілігі, оқуда түсіндірме мысалдардың көптігі. 2:Қолданбалы есептер. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Топта тапсырмаларды көбірек орындау. Топта белсенді болу. 2:Жеке жұмыс құрастырғанда деңгейлік есептер құрастыру. ҚБ жазғанда қателесіп қалудан қорықпау. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сыныптың жалпы деңгейі жақсы, 1-2 оқушыларға мұғалімнің/оқушылардың көмегі қажет бағыт-бағдар беруде. Келесі сабақта көбірек практикаға мән беру керек. |