Тақырыбы: «Алаңқайдағы балапан».
Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным.
Оқу қызметі: Аппликация.
Мақсаты: Балаларды үй құстарымен таныстыруды жалғастыру, бейнені жеке бөліктерден құрау арқылы компазиция жасауға үйрету,тілдерін дамыту, саусақ бұлшық еттерін жетілдіру, балаларға үй құстарына қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, жеке баламен жұмыс, сергіту сәті, ойын, қортындылау.
Көрнекілік: үлестірмелі материялдар,үй құстары бейнеленген суреттер, магнитті тақта, дайын пішіндер.
Сөздік жұмыс: үй құстары, балапан.
Алдын ала жұмыс: үй құстарымен таныстыру.
Мотивациялық қозғаушы |
Тәрбиеші: Шаттық шеңбері:Тобымызға біз келген, Көп апайды көреміз. Бәріңізге ізетпен, Біздер сәлем береміз. Сәлеметсіздерме балалар! Бәрекелді, балалар енді есімізге түсірейікші қадай үй құстарын білесіңдер? Балалар :Әтеш,тауық,қаз, үйрек. -Неге үй құстары деп атаймыз? Балалар:Үйде өмір сүреді. -Үй құстарының пайдасы қандай? Балалар :Жұмыртқа,етін жейміз. -Ұй құстары немен қоректенеді? Балалар :дән, жем жейді, су ішеді. Енді балалар жұмбақ жасырайын. Тәрбиеші:Балапанның түсі қандай? Балалар : Сары Тәрбиеші:Жүні қандай? Балалар: Үлпілдек Тәрбиеші:Балапан қалай дыбыстайды? Балалар :Шиқ-шиқ |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
Балалар енді мында қараңдаршы Мына жұмыртқаны көріп тұрсыңдар ма? Қане сыйқырлы таяғымен түртіп көрейікші Мүмкін ішінде балапан бар шығар (Музыка әуенімен балапан шығады.) |
|
Балапан: Сәлеметсіздер ме балалар? Тәрбиеші: Сәлеметсің бе балапан? Ой қандай әдемі балапан! Балапан: Шиқ-шиқ-шиқ. Мен жаңа ғана жұмыртқадан шықтым ғой. Балалар менің анамды, бауырларымды көрдіңдер ме? |
Жоқ көрген жоқпыз. |
|
Ендеше менің бейнемді жасап бересіңдер ме? Сендер жұмыстарыңды аяқтағанша менің де анам келіп қалар. — Балалар балапанның бейнесін желімсіз жабыстырып көреміз бе? |
|
|
Ендеше орнымызға жайғасайық |
||
Балалар алдарыңа жасыл түсті алаңқайлар берілген, сендер мына дайын пішіндерді пйланапы, балапан бейнесін жасаймыз. | ||
Балапан қандай? Сары |
||
Басы денесі қандай Дөңгелек |
||
Ендеше дөңгелек пішіндерді жалғастыру арқылы балапанның басы мен денесін жасаймыз.һ, енді дененің үстіне қанатын, содан кейін құйрығын орналастырамыз. | ||
Ал мынау қызыл түсті үшбұрыш Бұл пішін балапанның тұмсығы. |
||
Міне әдемі балапанның бейнесі шықты. | ||
Енді жұмысқа кірісіңдер. | ||
Тәрбиеші бала жұмысына бақылау
Балалар балапан бейнесін желімсіз жабыстырып үйренеді. Қ иындық көрген балаларға көмектеседі. |
||
Сергіту сәті.Шөп-шөп, шөжелерім, Сары алтындай балапаным. Тездетіңдер жем беремін, Дәнге толы алақаным. |
(Қолдарымен шақырады. Бастарын шайқайды. Жем шоқыған қимыл жасайды. Қолдарында дән болғандай алақандарын тосады.) | ||
Балапан: Ой, қандай әдемі балапандар. Тура өзім сияқты екен. Тәрбиеші: Балапан біздің балалар бәрі ақылды, алғыр балалар. Бәрі де балапанды әдемі жасапты. Мен де риза болып тұрмын. Енді бір қызық «Кім қалай дыбыстайды?» деген дидактикалық ойын ойнайық. |
||
Әтеш шақырады | ||
Тауық қыт-қыттайды | ||
Қаз қаңқылдайды | ||
Балапан шиқылдайды |
||
Қыт-қыт деп шақырылған тауық дыбысы естіледі. | ||
Балапан: Балалар сендерге көп рахмет. Мінеки мені анам шақырып жатқан сияқты. | ||
Сау болыңдар. | ||
Балапан балалармен қоштасады. | ||
Рефлексивті түзетушілік | Балалармен сұрақ-жауап арқылы алған білімдерін тиянақтап, оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Үй құстары туралы біледі
Жасайды: Балапанның дене мүшелерін ретімен орналастыруды
Қолданады: Іс әрекет барысында алған білімдерін, дағдыларын қалыптастырады.
Басқа материалдар