Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Тақырыбы: 5 саны және цифры. Заттың пішінін геометриялық фигуралармен сәйкестендіру.
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды 5 санымен және цифрымен таныстыру, 5 санының пайда болуы,оның құрамымен таныстыру.
Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. Балалардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: геометриялық пішіндер туралы білімдерін толықтыру, бір-біріне қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: 5 саны, цифры.
Көрнекілік: суреттер, сандар.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру.
Қостілділік компонент: бес — пять
Қызмет кезеңдері | Тәрбиешінің қызметі | Балалардың қызметі |
Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі |
Психологиялық дайындық. Шаттық шеңбер: |
Балалармен бірге шеңберге тұрып, өлең шумақтарына сәйкес қимыл-қозғалыстарды орындау. |
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі |
— Балалар қазір математика сабағы, 5 саны мен цифрымен танысамыз.
— Балалар біз математика сабақтарында не үйрендік? — Біз қалай санаймыз сандарды? — Қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер? — Балалар қане маған 5-ке дейін санап беріңдерші. — Ал енді кері санаймыз 5,4,3,2,1. — Енді біз 1,2,3,4 сандарымен толық танысқанбыз. Ал , қазір 5-санының құрамымен танысамыз. — Балалар біз санды естиміз , айтамыз, ал сол санды цифрмен белгілейміз. Тақтаға 5 санын жазып көрсету. — Ал енді 5 цифрын ауада жазайықшы. — 5-ке дейінгі санамақты айту 1 дегенім – бірлік, 2 дегенім – еңбек, 3 дегенім – үміт, 4 дегенім – талап, 5 дегенім – білім Білім жарық күнің. |
— Балалар мұқият тындайды. — Санауды, геометриялық пішіндерді, уақытты бағдарлауды үйрендік. — Сандарда тура және кері санаймыз. — Төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, сопақша. -1,2,3,4,5. — 1-ді 1-ге қосу керек. — 1-ді 1-ге қосқанда 2 болады. — 5 саны бірліктерден тұрады. — 5 саны 5 бірліктен тұрады. — Балалар бәрі бірге санайды. — Ауада жазады. — Балалар тәрбиешімен қайталап, жаттайды. |
Рефлекстік түзету кезеңі Қорытындылау Өзін-өзі бағалау |
Сергіту сәті: Сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылау. Сендер жақсы жауап бердіңдер, шапалақтау. |
Балалармен бірге қимыл- қозғалыстарды орындау. |
Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.
Білу керек: Сандарды, сандар бірліктен тұратынын білулері керек.
Түсінігі: 5 санын, цифрын түсінді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 5 санын, цифрын және 5 саны бірліктерден тұратынын меңгерді.
Тәрбиешінің аты, тегі Гүлайым Аубакирқызы.