Сабақтың тақырыбы |
Арифметикалық амалдардың қасиеттері және олардың әріптік жазылуы | ||
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор | ||
Сабақтың жабдығы |
Мақсаты: Білімділік:Оқушылардың көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік және үлестірімділік қасиеттерінің тұжырымдамасын айта білу және әріптермен жаза білуге үйрету. Дамытушылық: логикалық ойлау қабілетін, оқушының белсенділігін арттыру, өзін-өзі бақылауы, бағалауды үйрету. Тәрбиелік: білімге деген қызығушылығын арттыру, оқушыларды шапшаңдыққа, өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, салыстыру. Сабақтың көрнекілігі: оқулық, кестелер, суреттер,тік төртбұрыш |
||
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
|||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
Бағалау парақшасымен таныстыру |
|||
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. | |
Ынтымақтастық атмосферасы | Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. | |
Үй тапсырмасын пысықтау |
№7 үш баған. (қатармен тексеру)а)1064 қаз ә)1000 г б)16 рет Әр түрлі тәсілді пайдаланып шығару,өрнек түрінде жазу. Көбейтудің қандай қасиеттерін білесіңдер? Ауыстырымдылық қасиет деп нені айтамыз? Үлестірімділік қасиет ше? Терімділік қасиет туралы не айтуға болады?«Үндемес» ойыны: 18∙10:2∙60∙10:2:100∙3∙2=162720:8∙9-400∙2:4∙3+75:3=230 Оқушылар ауызша орындайды |
||
Жаңа сабақты меңгеруге дайындық
Сергіту сәті: |
Ойын: «Сыңарын тап».Жауаптары бірдей мысалдарды ата және оларды меңзермен біріктір. 4 · 46 8 + 72 2 · 7 64 + 30 22 + 58 100 – 6 7 · 2 25 + 25 46 · 4 — Қандай өрнек сыңарсыз қалды? Оған сыңар болатын өрнек ойлап табыңдар. Ұжымдық жұмыс. Көбейтудің қасиеттерін қолданып есепте: 2 ∙ 9 ∙ 5 = 2 ∙ 5 ∙ 9 = 90 5 ∙ 6 ∙ 2 = 5 ∙ 2 ∙ 6 =10 ∙ 6 = 60 3 ∙ 5 ∙ 2 = 15 ∙ 2 = 30 8 ∙ 5 ∙ 2 = 40 ∙2 = 80 2 ∙ 4 ∙ 5 = 2 ∙5 ∙ 4 = 10 ∙ 4 = 40 7 ∙ 2 ∙ 5 = 7 ∙ 5 ∙ 2 =70 Ережелерді қайталап өту:Бүгінгі сабағымыз,арифметикалық амалдардың қасиеттеріжәне олардың әріптік жазылуы деп аталады. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті: Көбейткіштердің орнын ауыстырғанда көбейтіндінің мәні өзгермейді. Яғни ол a ∙ b = b ∙ a теңдігімен жазылады. Мысал келтіріңдер: __________________________________________ Көбейтудің терімділік қасиеті: Екі санның көбейтіндісін үшінші санға көбейту үшін бірінші санды екінші мен үшінші сандардың көбейтіндісіне көбейту керек, яғни(a ∙ b) ∙ c = a ∙ (b ∙ c) теңдігімен жазылады. Мысал келтіріңдер: __________________________________________ Көбейтудің қосуға байланысты үлестірімділік қасиеті:Қосындыны санға көбейту үшін санды қосылғыштардың әрқайсысына көбейтіп, шықан нәтижелерді қосу керек, яғни (a + b) ∙ c = a ∙ с + b ∙ c немесе с ∙ (a + b) = с ∙ а + с ∙ b теңдіктерімен жазылады. Мысал келтіріңдер: 1)__________________________________________ 2)_____________________________________________ — Екі өрнектің мәндерін салыстырыңдар: Нәтижелері тең, көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен, көбейтіндінің мәні өзгермейді деген қорытынды жасауға болады. Егер сан екіге бөлінсе – оқушылар екі рет секіреді, ал егер бөлінбесе – бір рет орнында адымдайды. №8 Есепке теңдеу құру.a)х•12+12354=27870 ә)с•100=1600+24000 б)d-30985:15=12000-9731 Нұргүл ойлаған сан-1293 Нұржан ойлаған сан -256 Әлия ойлаған сан -65020 №9 Есептеп дұрыстығын тексеру. 138276:46=3006 458687:229=2003 55590:545=102 738123:123=6001 685828:218=3146 305584:142=2152 №10 тиімді тәсілмен шығару. №11 Бос орындарды толтыр: тапсырманы орындаған кезде бөлінгішті табу табу тәсілін анықтайды: бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, оған қалдықты қосамыз. 3080•46+35=141715 141715:46=3080 (35 қалд.) №12 a)(30+50)•565=29200 ә)250:5=50 350:5=70 70+50=120 л-бір күнде Бір аптада:120•7=840 л №13 а) есепті сыныптағы балалармен орындау. Тақтамен жұмыс. 1) 16326:6=2721 (авт.) – қызыл. 2) 16326-2721=13605 (авт.) – жасыл және ақ. 3) 13605-2725=10880 (авт.) – ақ. ә) 236∙425=100300 (бөлшек) – барлық жұмысшы жасап шықты. 2) 100300:25=4012 (бөлшек) – сатуға жіберілді. 3) 100300-4012=96288 (бөлшек) – қалғаны. 4) 96288:2=48144(бөлшек) – машина жасайтын зауыт сатып алды. Сабақты қорытындылау.1№4-АУЫЗША 1 — қатарға ауыстырымдылық қасиетіне байланысты. 2 — қатарға үлестірімділік қасиетіне байланысты.(56+4)*6=56*6+4*6=360 (70*4)*5=(70*5)*4=1400 |
||
Ой толғаныс | Дұрыс пікірді ата- Егер фигура үшбұрыш болмаса, онда ол ақ түсті; — Егeр фигура шеңбер де, үшбұрыш та болмаса, онда ол ақ түсті. — Егер фигура көгілдір түсті болмаса және ол үшбұрышқа жатпаса, онда ол шаршы. — Егер фигура қызыл сары түсті болмаса, онда ол шеңбер емес. Жинақтау. Жеке жұмыс Сәйкестендіру 210*3+870*3 ауыстырымдылық қасиеті 40*(512*6) терімділік қасиеті 2579*1579 үлестірімділік қасиеті Қорытынды. «Қарлы кесек» әдісі Үйге тапсырма: Бағалау. «Бағдаршам», «Сэнгвич» әдісі, өз — өздерін бағалау |
||
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды? | |
Үй тапсырмасы | № 15 16.17 78-79- бет | Оқушылар күнделіктеріне жазады | |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Бағалау парақшасын толтырады |
Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласының
№4 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі
Сандибаева Жаннат Калидоллаевна