Ашық сабақ
Тақырыбы: «Ауа неден құралады?»
Сыныбы: 3
Пәні: Жаратылыстану
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3 «Б» Заттар және олардың қасиеттері . Заттардың типтері |
Мектеп: Мұғалім: Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||
Күні: | ||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: | Ауа неден құралады? | |||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
3.3.2.1 ауаның құрамын сипаттау; 3.3.2.2 ауаның жануды қолдайтын қасиетін сипаттау; 3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу; |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы: ауаның құрамы сипаттап айта алады; Оқушылардың көпшілігі: оттың жануына ауаның әсерін түсінеді. Оқушылардың кейбірі: экспериментті жоспарлап қорытынды жасай алады. |
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Ауаның құрамы туралы сипаттай алады, оттың жануына ауаның әсерін түсінеді, зерттеу экспериментіне болжам жасап, қорытындысын жазады. | |||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Өз ойларын еркін жеткізеді; Эксперимент барысын, қорытындысын толық жазады; Ауа құрамын өзгерту жолдарын ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||||
Пәндік терминология мен тірек сөздер: | ||||||||||||||||||||||||||
азот, көмірқышқыл газы, оттек, ауаның құрамы | ||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар | Ауаны қорғау | |||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Әдебиеттік оқу, дүниетану | |||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, слайд, тест, сергіту тапсырмалары, тәжірибе, https://bilimland.kz/kk сайтының бейнероликтері, www.imektep.kz, https://www.google.kz/ ресурстары, суреттері,тапсырмалары мен ойындары т.б. |
|||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім | Қатты, сұйық және газ тәрізді заттар. Ауаның қасиеттері . | |||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық. Мен атқан таңды, -Балалар, біз сүюді, күлуді, қуануды білеміз.Біз кімдерміз сонда? Дұрыс, біз бақыттымыз! Адам боп туылғанымыз үшін! Адамдарға өмір сүру үшін қандай жағдайлар өте қажет? Топқа біріктіру 1-топ «Ауа» 2-топ «Су» 3-топ «Күн» |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы | 1-топ Кестені толтыр.
2-топ Түрлі күйдегі заттар қандай қасиеттерге ие болады?
3-топ Дәптермен жұмыс Өзара бағалау. Үй жұмысын пысықтау. Бағалауға арналған тапсырма. 1. ……….- дене деп аталады. А) Кез- келген заттың сұйық күйі В) Кез-келген қатты дене атомдары С) Кез-келген заттың газ түріндегі түрі D) Кез –келген бұйым, кез-келген тіршілік иесі 2. Табиғаттағы денелер … болып екіге бөлінеді. А) табиғи және жасанды В) газды және сұйық С) жасанды және қатты D) табиғи және газды 3. Жасанды дене ол-…. А) күн В) ағаш С) әйнек D) су 4. Қатты, сұйық, газ- олар … А) табиғи дене түрлері В) жасанды дене түрлері С) дененің түрлері D) заттың күйлері 5. Ағаштан жасалған текше-ол ….. А) жасанды дене В) табиғи дене С) дене бола алмайды D) зат бола алады 6. …. заттардан тұрады. А) Денелер В) Сұйықтар С) Газдар D) Атомдар Мұғалім түсті жұлдызшалармен бағалады. Жұмбақ жасыру. Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. Ол не ? /Ауа/ Жаңа сабақ.https://imektep.kz/kz ресурсында дүниетану пәніндегі «Ауа» бөлімінен «Ай» бейнеролигін көрсету.
— Ауа туралы не білесіңдер?
Айырмашылығын тап Екі ғаламшардың суретін салыстыру.
Ауа құрамы. www.bilimland.kz сайтымен жұмыс Ауа туралы бейнероликтер көрсету арқылы ауаның құрамындағы заттарды және оларды зерттеген ғалымдар туралы таныстыру.
Топтық жұмыс 3-тапсырма Қорытынды бағалау Дескриптор: -ауаның құрамын сипаттайды; -ауаның жануды қолдау қасиетін сипаттайды; -ауаның қасиеттерін табады; Қорытынды. Өзара бағалау. Мұғалімнің бағалауы. От пен ауа. Өмірмен байланыстыру.
Сергіту сәті Зертте. Эксперимент Оттың жануына ауа қажет деген болжамды дәлелдеу. Балауыз шамдарды жағу. Екі балауыз шамның үстіне бір уақытта бір литрлік және үш литрлік құтыларды қойып, біреуін ашық қалдыру. Болжам жасау: Қай шам ұзақ жанады? От жану үдерісін бақылау. 1-тәжірибе Екі балауыз шамды жағып, біреуін үлкен, екіншісін кіші шыны ыдыспен жауып қой. Нәтижесін бақыла. Қандай ыдыспен жабылған шам ұзағырақ жанады? Неліктен? Себебі 2-тәжірибе Балауыз шамды жағып қойып, жалынына резеңке үрлеуішпен ( ) ақырындап ауа үрлеп көр. Балауыз шамның жалыны қалай өзгерді?Неліктен? Себебі Жүргізілген тәжірибелерден ауаның қандай қасиетін байқадың? Қорытынды жаса.Оттың жануына ауа қажет Жұмыс соңында алдын-ала жасалған болжам мен эксперимент қорытындысын салыстыру, дұрыс болжам жасаған оқушыларды анықтау. ҚБ тапсырмасы Жұптық жұмыс. Дескриптор: -жүргізілген тәжірибе негізінде сұрақтарға жауап береді; -оқушылар оттың жануы үшін ауа қажет деген қорытындыларын дәлелдейді; -ауаның жануды қолдайтын қасиеті туралы қорытынды жасайды. ОТПЕН ОЙНАУ ӨТЕ ҚАУІПТІ! ӨРТ ШЫҒУЫ МҮМКІН! Жеке жұмыс Дәптердегі 49-жұмыс парағы Дескриптор: -ауаның құрамына кіретін газдарды атап, жазады.; Ой қорыту. Ойлан. Ауаның құрамы неліктен өзгереді? Есіңе сақта! Ауа азот, оттек, көмірқышқыл газ және басқа да газдардан құралады. Ауа отты өршітеді. Өртті сөндіру үшін ауа жібермей, жолын жабу керек. Өмірмен байланыс.Суреттерді көрсету. -Балалар, сендерге мына жерлердің қайсысы ұнайды? Не үшін?
Үйге тапсырма. 3-сабақ (72-73 бет) Жұмыс дәптері 50 жұмыс парағы (52б.) |
https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/deneler-zattar-qubylystar/lesson/deneler-turaly-tusinik www.bilimland.kz, www.imektep.kz, https://www.google.kz/ ресурстары. Аспан денелерінің, ауаның құрамының, ластанған ауаның, жасыл желектің, орманның суреттері Сызбалар https://bilimland.kz/kk/courses/zharatylystanu/deneler-men-zattar https://imektep.kz/kz/ai ресурсы https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/aua-su-kun-rajy/lesson/auanyng-adam-osimdikter-men-zhanuarlar-omirindegi-mangyzy https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/aua-su-kun-rajy/lesson/auanyng-qasietteri https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/aua-su-kun-rajy/lesson/auanyng-qasietteri |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бір-бірін бағалайды. Рефлексия
Маған …….. ұнады Олай болса бүгінгі сабағымызда ауаның құрамы туралы, оны қалай таза ұстауды, оған әрбіріміздің қосатын үлесіміз туралы білдік. Ендеше, ауасыз өмір жоқ, сондықтан да оны таза ұстайық, қорғайық,жасыл желекті көбейтейік! Табиғаттың жанашыры болайық! |
|||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау — оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||||||||||
Ауа қалай ластанады ? Ауаны ластаушы заттар қайдан пайда болады ? Ауаны ластамау ережелері тақырыптарында буклет дайындау |
Зерттеушінің күнделігін бағалау. | Эксперимент жасағанда қауіпсіздік ережелерін сақтау |
Түркістан облысы
Ордабасы ауданы, Темірлан елді мекені
Амангелді атындағы жалпы орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Омарова Гулнур Абдижаппаровна