«Азаттық жолында» Зейін Шашкин

0
3144

 \r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Мерзімі\r\n\r\n   \r\n\r\nӘдебиеттік оқу  3-сынып
Сабақтың тақырыбы: «Азаттық жолында» Зейін Шашкин
Сабақтың мақсаты «Азаттық жолында» мәтінімен танысып,негізгі ойды анықтайды.Талқылап,ортаға салып,өздігінен білім алуға үйренеді.Топпен және жұппен жұмыс жасай отырып,сын тұрғысынан ойлауға дағдыланады.ойларын еркін жеткізуге дағдыланады.
Сілтеме                                                                          Әдебиеттік оқу «Атамұра»2014
Нәтижесі Топпен,жұппен жұмыс жасайды.Сын тұрғысынан жасай алады.Өмірмен салыстыра алады.Өз ойын еркін жеткізеді өзіндік ой түйеді.
Көрнекілік   Интербелсенді тақта  
Кезең Сабақ\r\n\r\nбөлімдерінің\r\n\r\nмақсаты  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту\r\n\r\nмодульдері
Білім Бастапқы\r\n\r\nрефлекция кезеңі Оқушыларға психологгиялық ахуал туғызу.\r\n\r\nСабақ алдында «Шаттық шеңберін өткізу»\r\n\r\nТоптарға бөлу\r\n\r\nОқушылардың көңіл-күйлерін смайлик арқылы анықтау\r\n\r\nӨткен тақырыпты Әр топтан бір баланың жұмысын тыңдау. Оқушылар әрқайсысыбір-біріне сәттілік тілейді.\r\n\r\nОқушылар топтарға бөлінеді,топ басшысын сайлайды\r\n\r\nСмайлик арқылы көңіл-күйлерін көрсетеді Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Түсіну Өз бетімен дара ойлауға дағдыландыру «Азаттық жолында» сөзжұмбағын шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындату.\r\n\r\n1.Мәтінді оқиды. Оқушылар сөзжұмбақты шеше отырып,жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды Сыни тұрғыдан ойлау\r\n\r\nАКТ жұмыс
Қолдану Тапсырмалар беру арқылы жаңа сабақты тереңірек түсіну 1.Оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқыту.\r\n\r\n2.Топпен талдау Топ мүшелері өз араларында тақырыпты талқылайды.ойларын жинақтап ортада талқылайды. Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер
Сергіту сәті Оқушыларды сергіту Сергіту сәтін ұйымдастыру Билеп сергиді  
Талдау Төменгі деңгейлі жәнежоғары деңгейлі сұрақтарды қойып, тақырыпты талдауға үйрету Талқылау сұрақтары:\r\n\r\n1.Тоқаш Бокин не үшін күрескен адам?\r\n\r\n2.Оған қандай айып тағылған?\r\n\r\n1.Айыптау қорытындысы не болды деп ойлайсың?\r\n\r\n2.Тоқашқа жолығуға кімді алып келді деп ойлайсың?\r\n\r\n1.Абақты бастығы Тоқашты қайда әкетіп бара жатыр деп ойлайсың?\r\n\r\n  Барлық топтар топ ішінде талқылап, ортада талқылайды. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Жинақтау\r\n\r\n(синтез) Алған білімді жинақтау Топтарға тапсырма:Постермен жұмыс Әр топ өз бөліміне байланысты шағын сурет салып қорғау және өз бөлімдеріне ат қою. Оқушылар топпен ақылдасып, сурет салады және бөлімдеріне ат қояды. Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер
Бағалау Сабақ барысында оқушы көзқарасы анықтау Оқушылардың сабақ соңындағы түйінді сөзін тыңдау. «БББ»кестесімен жұмыс жасау Өз жұмыстарына баға беру.Лидердің бағалауы.Формативті бағалау Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Келесі оқылым Алған білімдерін толықтыру.Шығ.жұмыстармен айналыстыру Әңгімені түсініп оқу,қосымша жұмыстар жүргізуді тапсыру Мәтінге байл.шығарм.жұмыстар жасау (ребус,сөзжұмбақ) Дарынды және талантты балалармен жұмыс
Рефлекция Кері байланыс орнату Сабақ соңында алынған рефлекциядан оқушылардың ойларын,сабақтан алған әсері туралы білу Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып смайликтерге стикерлер іледі Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер

\r\n \r\n\r\nАшық сабақты өткізген: Касымханова Мая Куттыбековна

ПІКІР ҚАЛДЫРУ