Ғажайып пішіндер

0
1037
Иллюстрация: Freepik.com

Білім беру саласы: «Таным»

Білім бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы: Ғажайып пішіндер

Мақсаты: Дөңгелек, сопақша, үшбұрыш,шаршы, тіктөртбұрыш фигураларды дұрыс аттап бір-бірінен ажырата білу.

Әдіс-тәсіл: әңгімелеу,сұрақ жауап, ойындар.

Көрнекілік: Суреттер, пішіндер.

Әрекеттер кезеңі. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Баланың іс-әрекеті.
Мотивациялық қозғаушы кезеңі.

Ұйымдастыру- іздендіру кезеңі.

Балалар шаттық шеңберін жасайды. Үш тілде сәлемдеседі. Біз бүгін сиқырлы пішіндер әлеміне саяхатқа барамыз.

Міне балалар алдарыңда қолдың бейнесі тұр бұл жай бейне емес арман тілекті орындайтын ғажайып алақан екен. Бұл алақанға қолымызды қойып, көздерінді жұмып, арман тілектеріңмізді айтып сикырлы пішіндер әлеміне апаршы деп армандасақ арманымызды орындайды екен.

Сәлеметсіңдер ме балалар! Сиқырлы пішіндер әлеміне қош келдіндер? Мен сендерді пішіндермен таныстырамын. Мынау Дөңгелек неліктен дөңгелек деп аталады? Дөңгелектің бұрышы бар ма? Үшбұрыштың неше бұрышы бар?

Мынау шаршы шаршының қабырғасы қандай? Мынау сопақша сопақшада бұрыш бола ма? Мынау тіктөртбұрыш тіктөртбұрыштың қабырғасы қандай? Жарайсыңдар балалар пішіндер туралы көп нәрсе білдім Енді мен сендердің белсенділік орталықтарындағы жұмыстарыңды тамашалаймын. Баладар енді белсенділік орталықтарды жұтыстар жасаймыз. Әдебиет орталығында: Сурет бойынша пішіндерге ұқсас заттарды атаймыз.

Шығармашылық ортасында: Балапанды жапсырамыз.

Құм-сурет орталығында: Желкенді қайық жасаймыз.

Үстел-үсті ойындар орталығында: Сәйкес пішіндерді орналастырамыз. Бұл топтарға біз шарлар арқылы бөлінеміз.

Әр орталық өз жұмысын орындайды Сергіту сәті: Енді балалар мен сендермен ойып ойнағым келеді. Блок баддис 1.Ойыншықтармен кестеге қарап құрастырамыз. 2 топ Леогомина ойыншығымен құрастыру. 3 топ Пішіндерден көлік құрастыру. .

Шеңберде тұрып үш тілде сәлемдесу

 

Дөңгелектін бұрыштары болмайды.

Үшбұрыштын үш бұрышы бар.

Шаршының төрт қабырғасы төрт бұрышы болады.

Сопақша төрт бұрышы болады қабырғасы ұзындау болады.

Шардың түсіне қарай топқа бөлінеді.

Ойынды ойнайды.

Балалар тапсырманы орындайды.

Дөңгелек, шаршы төртбұрыш, үшбұрыш, сопақша.

Рефлексиві.

коррекциялық кезеңі.

Балалар біз қайда бардық?Қандай пішіндермен таныстық.Балалар сендер бүгінгі оқу іс-әрекетке жақсы қатыса алдыңдар.Рақмет. Балалар сұақтарға жауап береді.

 

Дильбарханова Пернекул Айтбаевна
№26«Самұрық» бөбекжай-бақшасы, Шымкент қаласы


ПІКІР ҚАЛДЫРУ