Баланың мектеп кезінде қалыптасуы ата-анаға байланысты. Сондықтанда осы мақалада бастауыш сынып оқушысының психикалық дамуына аса ықпал етуші ата-ананың рөлі мен міндетін нақтылауға негізделеді.
Отбасының балаға әсері ең маңызды және отбасындағы балалардың жеке басын қалыптастыруға айтарлықтай әсер етеді, соның ішінде бастауыш сынып оқушыларын табысты оқытуда бар. Баланың жеке басын қалыптастыру бұл әртүрлі әлеуметтік қатынастардың әсерінен болып балаға жеткізіледі.
Ата-аналардың моральдық компоненті, отбасы дәстүрлері мен мәдениеті, олардың мінез-құлқы, күнделікті жоспарлары мен ұмтылыстары, сондай-ақ, әлеуметтік байланыстар тұлғаны қалыптастыруда үлкен маңызға ие. Кейбір жағдайларда, бала ата-аналардың үміттерін және оқу жетістіктерін қанағаттандырмаса, оның мектептегі мінез-құлқы олардың бұрын қалыптасқан талаптарына сәйкес келмейді отбасылық қатынастардың сипаты айтарлықтай өзгерістерге ұшырайды.
Баланың мінез-құлқы мен оқу іс-әрекетін теріс бағалау мұғалімдер көп жағдайда қақтығыс көзіне айналады, отбасындағы қарым-қатынас немесе олардың шиеленісуі көрінеді.Көбінесе бірінші сынып оқушысының нашар үлгерімі және нашар мінез-құлқы мектеп арасындағы қақтығыстардың пайда болуына негіз болады. Мұндай жағдайда жиі туындайтын алауыздық баланы үйден және ата-анадан біртіндеп иеліктен шығаруға ықпал етеді оны жарақаттаудың қосымша көзі, мұндай қарым-қатынастар психикалық ауытқуларға әкеледі.
Бала кезінде олар теріс әсер етеді,оның жеке ұйымдастырылуының терең деңгейі-психологиялық, өсіп келе жатқан мінездің қалыптасуына тікелей байланысты. Осылайша, отбасының процесске әсер ету мәселесінің өзектілігі бастауыш сынып оқушыларын оқыту отбасының маңыздылығын арттырады.
Бибақыт Ерсайынова
Тұран университеті
3 курс студенті