Мерзімі: | 12.12.2019.ж. | |
Мұғалім: | К.Е.Ерханаева | |
Сабақ тақырыбы: | Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мұғалім шеберлігін арттыру | |
Жалпы мақсат: | Тапсырмалар бере отырып дескриптор құру арқылы мұғалімнің шеберлігін арттыру. | |
Сілтеме: |
Ғаламтор. Оқулықтар | |
Оқу нәтижесі | Күнделікті сабаққа қмж құрастыру барысында оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін берілген тапсырмалардан дескрипторды жүйелі, тиімді құрастыра алады. | |
Ресурстар: | Интербелсенді тақта, ноутбук презентация, «QR код» қима қағаздар, ұялы телефон. | |
Оқыту әдістері: | ОҮБ және оқуды бағалау. |
|
Дерек көздері: | Интернет жүйесі, портал материалдары | |
Тапсырмалар: | «Ең жақсы мұғалім» бейнебаян, «QR код» арқылы топтарға бөліну, «Дейін-кейін» стратегиясы, презентациямен жұмыс, кері байланыс. |
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері | Сабақтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | Уақыты |
Ынтымақтастық қалыптастыру | «Ең жақсы мұғалім» видеролик
Құрметті ұстаздар! Абай атамыздың «Ұстаздық еткен жалықпас,үйретуден балаға» демекші баланың жан дүниесіне терең үңіліп орын алып жатқан барлық жайттардан хабардар болып, кез-келген қиындықтарда дұрыс шешім қабылдауына бағыт бағдар бере білген ұстаздың еңбегі қашанда бағалы болып қала бермек. |
Интербелсенді тақтадан көреді. | 5 минут |
Топтарға бөлу. |
«QR код» арқылы топтарға бөліну
1-топ «Қызыл» 2-топ «Жасыл» 3-топ «Сары» |
Мұғалімдер қима қағаздарды сканерлеу арқылы 3 топқа бөлінеді. | 2-минут |
«Дейін- кейін» стратегиясы | 1. Бүгінгі күнге дейінгі білімнің тиімділігін?
2. Бүгінгі күнгі білім несімен тиімді? |
Сабақтың тақырыбын анықтайды. | 5 минут |
Призентациямен жұмыс |
Тақырыптар
№1.«Ауа неден құралады?» Оқу мақсаттары 3.3.2.1 — ауаның құрамын сипаттау; 3.3.2.2 — ауаның жануды қолдайтын қасиетін сипаттау; 3.1.2.3 — экспериментті жоспарлау және жүргізу; №2 «Судың тіршілік үшін маңызы» 3.3.3.3 — ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін түсіндіру; 3.3.3.6 — судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру; 3.1.2.1 — ақпарат көзінің түрлерін анықтау; №3 «Қатты,сұйық және газ тәрізді заттар» 3.3.1.1 — заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу; 3.1.2.1 — ақпарат көзінің түрлерін анықтау; Бүгінгі сабаққа критерийлер 1.Безендірілуі 2.Мазмұнының ашылуы 3.Қорғау шеберлігі,сөйлеу мәнері Дескриптор 1. 2. 3. 4. Критерий негізінде топтық бағалау. |
Мұғалімдер берілген тақырып бойынша топпен бірлесе жұмыс жүргізу арқылы берілген тақырыпқа презентация жасайды. Топтар бір-бірін критерий негізінде бағалайды. | Презентацияны таныс-
тыруға әр топқа 3-4 минут. Жалпы 10-13 минут |
SWOT талдау | Дескриптордың ерекшелігі неде? Осыны SWOT талдау арқылы сипаттау.
1.Дескриптордың күшті жақтары. 2. Дескриптордың әлсіз жақтары. 3. Дескриптордың мүмкіндіктері. 4. Дескриптордың қауіпті жақтары. |
Мұғалімдер өз ойларымен SWOT талдау арқылы сипаттайды. | 5 минут |
Кері байланыс | «QR код» арқылы «Whatsapp» тобы құрылып әр мұғалім кері байланыс береді. | «Whatsapp» тобы арқылы әр мұғалім кері байланыс береді. | 2-минут |
Күні: |
Пракикалық сабақ | ||
Сабақтың тақырыбы: | |||
Сілтеме: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық | ||
Жалпы мақсаттары: | |||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: | Критерий негізінде тапсырмаға дескриптор құру арқылы мұғалім шеберлігін шыңдау. | ||
Пайдаланған әдіс тәсілдер | 1.Тренинг 2. Топтық жұмыс 3. Кері байланыс | ||
Қажетті құралдар | Интерактивті тақта, презентация, стикер | ||
Коучинг сессия өткізу кезеңі | Уа- ты | Коучтың іс-әрекеті | Мүғалімдердің іс-әрекеті |
Психологиялық ахуал
Тренинг |
3 мин | Мұғалімдермен амандасу. | Музыкамен билеп жүріп арқаларындағы қағазға тілек жазады. |
Топқа бөлу | 1 мин | ||
Білу
|
4 мин |
Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесімен танысады.
Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады.
Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта талқылап отырады |
|
Түсіну |
8 мин |
Екі топқа бір бір оқулық беремін
Қадағалаймын , |
Мұғалімдер сол оқулықтан тапсырма дайындайды, сол тапсырма бойынша бағалау критерийн жазады да, тапсырманы қарсы топқа береді.
Екі топ та берілген тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлері арқылы бір-бірінің тапсырмаларын бағалайды. |
Жеке жұмыс | 5 мин | Мұғалімдерге А4 парағын тарату
Тапсырма, аттың суретін салу Бағалау критерийлерін жазу.
|
Берілген тапсырма бойынша, бағалау критерийлеріне сүйене отырып сурет салады
|
Теориялық материалдар | 5 мин | Бағалау туралы презентация көрсетемін. Материалдар беріп таныстырамын.
Ашық сұрақ қоямын:Сіз сабаққа қалай қолданар едіңіз |
Мұғалімдер бағалаудың не екеін, оның түрлерімен, қолдану тиімділігі туралы материалдармен танысады. |
Бекіту | 3 мин | Кестені толтырады. | |
7. Кері байланыс | 2 мин | 2-жұлдыз,1 тілек |