Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мұғалім шеберлігін арттыру (практикум сабақ жоспары))

0
1394
Гомотетия және оның қасиеттері

 

Мерзімі: 12.12.2019.ж.
Мұғалім: К.Е.Ерханаева
Сабақ тақырыбы: Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мұғалім шеберлігін арттыру
Жалпы мақсат: Тапсырмалар бере отырып дескриптор құру арқылы мұғалімнің шеберлігін арттыру.
Сілтеме:
Ғаламтор. Оқулықтар
 Оқу нәтижесі Күнделікті сабаққа қмж құрастыру барысында оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін берілген тапсырмалардан дескрипторды жүйелі, тиімді құрастыра алады.
Ресурстар: Интербелсенді тақта, ноутбук презентация, «QR код» қима қағаздар, ұялы телефон.
Оқыту әдістері: ОҮБ және оқуды бағалау.
  1. Топтық жұмыс
  2. Жұптық жұмыс
Дерек көздері: Интернет жүйесі, портал материалдары
Тапсырмалар: «Ең жақсы мұғалім» бейнебаян, «QR код» арқылы топтарға бөліну, «Дейін-кейін» стратегиясы, презентациямен жұмыс, кері байланыс.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері Сабақтың іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті Уақыты
Ынтымақтастық қалыптастыру «Ең жақсы мұғалім» видеролик

Құрметті ұстаздар! Абай атамыздың «Ұстаздық еткен жалықпас,үйретуден балаға» демекші баланың жан дүниесіне терең үңіліп орын алып жатқан барлық жайттардан хабардар болып, кез-келген қиындықтарда дұрыс шешім қабылдауына бағыт бағдар бере білген ұстаздың еңбегі қашанда бағалы болып қала бермек.

Интербелсенді тақтадан көреді. 5 минут
Топтарға бөлу.
«QR код» арқылы топтарға бөліну

1-топ «Қызыл»

2-топ «Жасыл»

3-топ «Сары»

Мұғалімдер қима қағаздарды сканерлеу арқылы 3 топқа бөлінеді. 2-минут
«Дейін- кейін» стратегиясы 1. Бүгінгі күнге дейінгі білімнің тиімділігін?

2. Бүгінгі күнгі білім несімен тиімді?

Сабақтың тақырыбын анықтайды. 5 минут
Призентациямен жұмыс
Тақырыптар

№1.«Ауа неден құралады?»

Оқу мақсаттары

3.3.2.1 — ауаның құрамын сипаттау;

3.3.2.2 — ауаның жануды қолдайтын қасиетін сипаттау;

3.1.2.3 — экспериментті жоспарлау және жүргізу;

№2 «Судың тіршілік үшін маңызы»

3.3.3.3 — ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін түсіндіру;

3.3.3.6 — судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру;

3.1.2.1 — ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

№3 «Қатты,сұйық және газ тәрізді заттар»

3.3.1.1 — заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу;

3.1.2.1 — ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

Бүгінгі сабаққа критерийлер

1.Безендірілуі

2.Мазмұнының ашылуы

3.Қорғау шеберлігі,сөйлеу мәнері

Дескриптор

1.

2.

3.

4.

Критерий негізінде топтық бағалау.

Мұғалімдер берілген тақырып бойынша топпен бірлесе жұмыс жүргізу арқылы берілген тақырыпқа презентация жасайды. Топтар бір-бірін критерий негізінде бағалайды. Презентацияны таныс-

тыруға әр топқа 3-4 минут.

Жалпы 10-13 минут

SWOT талдау Дескриптордың ерекшелігі неде? Осыны SWOT талдау арқылы сипаттау.

1.Дескриптордың күшті жақтары.

2. Дескриптордың әлсіз жақтары.

3. Дескриптордың мүмкіндіктері.

4. Дескриптордың қауіпті жақтары.

Мұғалімдер өз ойларымен SWOT талдау арқылы сипаттайды. 5 минут
Кері байланыс «QR код» арқылы «Whatsapp» тобы құрылып әр мұғалім кері байланыс береді. «Whatsapp» тобы арқылы әр мұғалім кері байланыс береді. 2-минут
Күні:
  Пракикалық сабақ
Сабақтың тақырыбы:  
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсаттары:
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: Критерий негізінде тапсырмаға дескриптор құру арқылы мұғалім шеберлігін шыңдау.
Пайдаланған әдіс тәсілдер 1.Тренинг             2. Топтық жұмыс 3. Кері байланыс
Қажетті құралдар Интерактивті тақта, презентация, стикер
Коучинг  сессия өткізу кезеңі Уа- ты       Коучтың  іс-әрекеті Мүғалімдердің  іс-әрекеті
Психологиялық ахуал

Тренинг

3 мин Мұғалімдермен амандасу.    Музыкамен билеп жүріп арқаларындағы қағазға тілек жазады.
Топқа бөлу 1 мин
 

 

 

 

 

        Білу

 

 

 

 

 

 

4 мин

Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесімен танысады.

 

 

 

 

Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады.

 

Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта  талқылап отырады

 

 

       Түсіну

 

 

8 мин

 

Екі топқа бір бір оқулық беремін

 

Қадағалаймын

,

Мұғалімдер сол оқулықтан тапсырма дайындайды, сол тапсырма бойынша бағалау критерийн жазады да, тапсырманы  қарсы топқа береді.

 

Екі топ та берілген  тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлері арқылы  бір-бірінің тапсырмаларын бағалайды.

 Жеке жұмыс 5 мин Мұғалімдерге А4 парағын   тарату

Тапсырма, аттың суретін салу

Бағалау критерийлерін жазу.

  1. Суреттің параққа орналасуы
  2. Суретті ұқсата білу
  3. Сыни ойдың болуы
Берілген тапсырма бойынша, бағалау критерийлеріне сүйене отырып сурет салады

 

Теориялық материалдар 5 мин Бағалау  туралы презентация көрсетемін. Материалдар беріп таныстырамын.

Ашық сұрақ қоямын:Сіз сабаққа қалай қолданар едіңіз

Мұғалімдер бағалаудың не екеін, оның түрлерімен, қолдану тиімділігі туралы материалдармен  танысады.
Бекіту 3 мин Кестені  толтырады.
7. Кері байланыс 2 мин 2-жұлдыз,1 тілек  

 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ