Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру»
Тақырыбы: «Бір шаңырақ астында» (Кеңістікті бағдарлау)
Мақсаты:
Өзге ұлт өкілдері туралы түсініктерін кеңейте отырып, өлшем-ұғымдарын меңгертуді жалғастыру, реттік сан есімдерді бекіту. Математикалық білім беру ақыл-ой қабілеттерін қалыптастыру.
Түрлі сезім мүшелері арқылы көру, есту, сипап сезу санауға үйрету.
Жақындарымен жақсы қарым-қатынас орнатуға тәрбиелеу.
Түрлі көлемде өсу және кему ретімен қойып, заттарды орналастыру ретін сөзбен айтып, Мысалы: биік, төмен, өте төмен, ең төмен салыстыру дағдыларын қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, ойын, сұрақ-жауап, сергіту сәті.
Көрнекілігі: үлестірмелі құралдар, дидактикалық ойын құралдары, қорап.
Билингвалды компонент: Ұлт- национальность
Қызмет кезеңдері | Тәрбиешінің қызметі | Балалар қызметі |
Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастыру-іздестіру
Рефлексивті-түзетушілік |
Әуен ырғағымен балаларды ортаға шақыру
Балалармен қол ұстасып шаттық шеңберін орындайды.
«Ақ көгершін» тренингін орындату. Қолына ақ көгершінді алып, -Балалар, ақ көгершін құсы бұл-достықтың, бірліктің, татулықтың белгісін білдіреді. Елімізде татулық достықтың болғанын қалайтын құс, сол себептен бүгін біз бір-бірімізге осы күнімізге жақсы тілектер айтайық! Керемет тілектер бейнекөрінісін жіберу -Жарайсыңдар, балалар! Ақ көгершінді жүрек шарға қондырып, тілегіміз қабыл болсын деп, ұшырып жіберейік!
Ал, барлығымыз оқу қызметімізді бастау үшін Қызғалдақтар мен сарғалдақтар белгісі бейнеленген арнайы белгілеріміз арқылы орындықтарымызға жайғасайық! 3-4 жас сарғалдақтар 4-5 жас қызғалдақтар Күнтізбемен жұмыс Балалар күнтізбе бойынша жұмыс жасауын қадағалау.
-Балалар ақ көгершіннің тұмсығындағы гүл қалып қойыпты ол жайдан жай қалмаған гүлде сөздер жазылыпты оқып көреміз бе? «Ал достарым мен сендерге үлкен қызыл қорап қадырдым, сол қораптың ішінде керемет тапсырмалар жасырылған, сол тапсырмаларды жақсы орындасаңдар түбінде арнайы сыйлығым бар, сәлеммен Ақ көгершін!» Ойын: «Затты сипатта» Мақсаты: зейінділікке, шапшаң ойлылыққа дағдыландыру, затқа сипаттама білуге үйрету. Шарты: Берілген қорапты тауып, жалпы сипаттап айтады. Қораптың түсі қандай? қорап неге ұқсайды? Пішіні қандай?шаршы ма, тіктөртбұрыш па? Көлемі қандай? үлкен бе кіші ме? Қорапты ашу Көп ойындар шыққанын айту, 1 Ойын: «Бірлігіміз жарасқан» (бейнекөрініс тамашалату) жеке ұлттар суреттерін көрсету. Сұрақ-жауап Жалпы ұлттар туралы сұрақтарға жауап іздеу. Шарты: 2 топқа қиынды суреттер беру, сандарын реттілікпен қою арқылы суретті құрап шығару. 1 Сарғалдаққа –Тудың суреті 2Қызғалдаққа- Қазақстан картасының суреті. Біздің жеріміз кең жерімізде өмір сүретін ұлттарға туымыз жеріміз ортақ. 1-10 дейін ауызша санату.
Билингвалды компонент: Орыс-руский, достық-дружба, кең – широкий
2 Ойын: «Сиқырлы пішіндер» 4-5 жасқа шарты: арнайы кілемшеде тәрбиеші айтуы бойынша пішіндерді орналастыру. Мақсаты: кеңістікті бағдарлай білуге үйрету, бала ойы-мен қиялын дамыту. 3-4 жасқа шарты: Үлгі бойынша пішіндерді түстерін таңдау арқылы дұрыс орналастыруды тапсыру, заттың қай жерде орналасқандығын жұмыстан соң сұрау. Мақсаты: Кеңістікті бағдарлай білуге үйрету, бала қиялын дамыту, пішіндер туралы білімдерін бекіту.
Соңында бір пішінді таңдап алып, бұл пішін неге ұқсайды? Сергіту сәті 3 ұлттың биін орындату,әуенмен қимылдар орындату. 3 ойын: «Логикалық есептер» Мақсаты: Баланың логикалық ойлау қабілетін арттыру, бала қиялын белсенділігін арттыру. Шарты: Берілген ауызша есептерді ойша шығару. 1. Аспанда ай неше? 2. Екеуден болатын адамның дене мүшелері калай аталады? 3. Адамда неше саусақ болады? 4. Қолыма екі көгершін құсы келіп қонды, бір көгершін аспанға ұшып кетті қолымда қанша көгершін қалды?
5. Сиырдың төлі бұзауда қанша аяқ болады?
6. Адамда бір бірден кездесетін дене мүшелерін атаңдар?
4 ойын: Бұдыр сандарды жазу 2 топқа» Мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін арттыру, көру арқылы санды жаза білуге үйрету, санды сипап сезу арқылы жаздыру. Шарты: бұдыр сандарды сипап жазады. 1-10 дейінгі сандар Ойын «Биік, төмен,ең төмен» Мақсаты: Биік төмен ең төмен ұғымдарын білуге, үйрету. Шарты: Ертегі желісі бойынша кейіпкерерді сандық реттілікпен орналастыру, ең биік, төмен ең төмен орналасқан кейіпкерлерді таңдап сиапаттауға үйрету.
-Балалар, көгершін қораптың түбіне бір зат қалдырдым деп еді сол затқа да жеткен секілдіміз, тамашалаймыз ба? Қораптан шыққан смайликтерді таңдап алуды тапсырады, бүгінгі көңіл-күйлерін сол смайликтермен білдіріп, эмоция яғни бет бейне арқылы көрсетуді хабарлайды. |
Балалар Монтессори сызығында сылдырмақпен жаттығу орындайды, 3 тілде сәлемдеседі. -Қайырлы Таң, ұстазым! Қайырлы таң, достарым! Шеңберді құрайық! Жылулық сыйлайық! -Доброе утро учитель Доброе утро друзья Посмотрите друг на друга Пожелайте добра Good morning 2 Goog morning my Teather Goog morning 2 my dear friends Балалар ақ көгершінді алып, жақсы тілектер айтады. -Туымыз биікке самғасын, еліміз тыныш болсын, әрқашан күн сөнбесін, Отанымыз гүлденсін, досымыз көп болсын, тату өмір сүрейік!
Тілек айтып болып, балалар, ақ көгершінді тәрбиешіге береді.
Қызғалдақ пен сарғалдақ сурет белгісі бойынша орындықтарына отырады.
Күнтізбе белгілеріне сай бір-біріне сұрақтар қойып, жауаптар беріледі.
Балалар келісім береді. Гүлде жазылған сөздерді тыңдайды.
Топтан қызыл қорапты тауып, сипаттап айтып береді.
Бейне көріністі тамашалайды, берілген реттік сандарды қою арқылы суреттерді құрап шығарады.
1-10 дейін санайды.
Тәрбиешімен бірге қайталап шығады.
Пішіндерді кілемшеде тәрбиеші айтуы бойынша орындайды.
Түрлі кеңістікте орналасқан пішіндерден құралған суреттерге пішіндерді түстерін өздері таңдап қойып шығады.
Жалпы пішінді кез келген затқа ұқсатып айтады.
Балалар әуенмен би билейді.
Тәрбиешіні тыңдап, ауызша есептерге толық жауап береді.
Барлық балаларға арналған сандарды көру арқылы жазады, атайды.
Ертегі кейіпкерлерін ертегі желісі бойынша реттік санау арқылы орналастыру, ең төменгі кейіпкерді таңдап сипаттау
Смайликтерді таңдап, бүгінгі оқу қызметінен алған әсерлерімен бөліседі.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ұлт өкілдерін ажырата алуды
Нені игереді: Түрлі сезім мүшелері арқылы санауға,сандарды ретімен қолдануды
Нені біледі: Геометриялық пішіндердің атауын, кеңістікті бағдарлай білуді.
Токсанбаева Айгерим Жанабековна