5 саны және цифры. Заттың пішінін геометриялық фигуралармен сәйкестендіру

0
1975
Гомотетия және оның қасиеттері

Оқу қызметін  ұйымдастырудың технологиялық картасы

№8 «Қонжық» ортаңғы тобына арналған

Күні, айы, жылы: 03.05.17ж.

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру

Тақырыбы: 5 саны және цифры. Заттың пішінін геометриялық фигуралармен сәйкестендіру.

Мақсаты:

Білімділік: Балаларды 5 санымен және цифрымен таныстыру, 5 санының пайда болуы, оның құрамымен таныстыру. 

Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. Балалардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: геометриялық пішіндер туралы білімдерін толықтыру, бір-біріне  қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: 5 саны, цифры.

Көрнекілік: суреттер, сандар.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру.

Қостілділік компонент: бес — пять

Қызмет кезеңдері

 

        Тәрбиешінің  қызметі Балалардың қызметі

Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі

 

 

 

Психологиялық  дайындық.

 

Шаттық шеңбер:

 

 Балалармен бірге шеңберге

тұрып, өлең шумақтарына сәйкес

қимыл-қозғалыстарды орындау.

Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 — Балалар қазір математика сабағы, 5 саны мен цифрымен танысамыз.

   

— Балалар біз математика сабақтарында не үйрендік?

 

— Біз қалай санаймыз сандарды?

 

— Қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер?

— Балалар қане маған 5-ке дейін санап беріңдерші.

 

  — Ал енді кері санаймыз 5,4,3,2,1.

 

— Енді біз 1,2,3,4 сандарымен толық танысқанбыз. Ал , қазір 5-санының құрамымен танысамыз.

 

— Балалар біз санды естиміз , айтамыз, ал сол санды цифрмен белгілейміз. Тақтаға 5 санын жазып көрсету.

 

 

  — Ал енді 5 цифрын ауада жазайықшы.                                  

 

— 5-ке дейінгі санамақты айту

1 дегенім – бірлік,

 

2 дегенім – еңбек,

 

3 дегенім – үміт,

 

4 дегенім – талап,

 

5 дегенім – білім

 

Білім жарық күнің.

— Балалар мұқият тындайды.

 

 

— Санауды, геометриялық пішіндерді, уақытты бағдарлауды үйрендік.

 

— Сандарда тура және кері санаймыз.

 

— Төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, сопақша.

 

-1,2,3,4,5.

 

 

— 1-ді 1-ге қосу керек.

 

— 1-ді 1-ге қосқанда 2 болады.

 

— 5 саны бірліктерден тұрады.

 

— 5 саны 5 бірліктен тұрады.

 

— Балалар бәрі бірге санайды.

 

— Ауада жазады.

 

 

— Балалар тәрбиешімен қайталап, жаттайды.

Рефлекстік түзету кезеңі

 

 

 

Қорытындылау

 

Өзін-өзі бағалау

 

 

Сергіту сәті:

 

 

Сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылау.

 

 

Сендер жақсы жауап бердіңдер, шапалақтау.

Балалармен бірге қимыл-

 

қозғалыстарды орындау.

 

Күтілетін нәтиже: Зейіндерін қойып тындау.

Білу керек: Сандарды, сандар бірліктен тұратынын білулері керек.

Түсінігі: 5 санын, цифрын түсінді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 5 санын, цифрын және 5 саны бірліктерден тұратынын меңгерді.

Тәрбиешінің аты, тегі Гүлайым Аубакирқызы.


ПІКІР ҚАЛДЫРУ