Мұхтар Әуезов атындағы
№128 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Тургынбекова Айдана Жанибековна
Күні: 17.06.17. | Мұғалімнің аты-жөні:Тургынбекова Айдана Жанибековна | |||
Ортақ тақырып: | Ұлттық тағамдар | |||
Бөлім | Жазылым | |||
Бөлімше | Орфографиялық нормаларды сақтау | |||
Тақырыбы: | Біздің кафеде. Тасымал | |||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: | 1.3.9.2 Мұғалім көмегімен сөздерді дұрыс тасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздерді ажырату | |||
Бағалау критерийлер: |
Барлық оқушылар орындай алады: · Мәтіннің мазмұнын хабарлайды · Сөздерді буынға бөліп көрсетеді · Сөздердің сыймай қалған бөлігін бөліп жазады |
|||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: · Өз ойларын дәлелдейді · Тасымалдауға болатын және тасымалдауға болмайтын сөздерді саралайды. · Жарнама туралы оқушылар өз ойларын айтады. |
||||
Кейбір оқушылар орындай алады: · Тасымалданған сөздің алдына сызықша қойылатынын түсіндіреді · Өлең мазмұнынын талдайды, сұрақ-жауап құрастырады. · Ұлттық тағам түрлерін атап, кафенің қызметі туралы анықтайды. |
||||
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: · Жарнама, дефис, сызықша |
|||
Сыныптағы диалог\ жазылым үшін сай келетін тіл стилі: · Сыныптағы заттарды буынға бөліп айт · Тасымал дегенді қалай түсінесіңдер? · Ұлттық тағам түрлерін ата, кафенің қызметі туралы не білесің? |
||||
Талқылауға арналған сұрақтар: · Тасымалдауға болатын сөздерді ата · Не үшін тасымалдаймыз? · Сөздерді тасымалдағанда нені басшылыққа алу керек
|
||||
Не себепті ….деп ойлайсыз? · Не себепті кейбір сөздерді тасымалдауға болмайды деп ойлайсыз? · Не себепті жарнама керек деп ойлайсыз?
|
||||
Ишара:Күлегештер, бағдаршам, от шашу, бас бармақ, «екі жұлдыз, бір тілек».Тамаша айтылды! Керемет!Жұлдызшалар. | ||||
Алдыңғы оқу: | Буын | |||
Жоспар | ||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері
|
|||
Тапсырмалар | Дескрипторлар | Қалыптастырушы бағалау | Ресурстар | |
Сабақтың басы (7 мин)
|
Шаттық шеңбері Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз Берілген буындарды құрастырып сөз құрау. І топ ба-уыр-сақ-тар ІІ топ жар-на-ма-лар ІІІ топ ди-қан-шы-лар |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейд |
Бағдаршам арқылы топтар бірін-бірі бағалайды |
Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы
23 мин
|
Миға шабуыл «Аспаз мектебі» бейнежазба көрсету , І топ Бауырсақтар Аспаз бен азпазшы айырмашылығын ата және сол сөздерді буынға бөл ІІ топ жарнамлар Қандай ұлттық тағамдарды білесің? Ба-уыр-сақ, шұбат сөздерін буынға бөліп дыбыстық талдау жаса ІІІ топ Диқаншылар Кафеде тақырыбында эссе жаз. Кафеде сөзін тасымалдап көрсет Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Оқулықпен жұмыс І топ Оқулықта берілген Әли мен Мерейдің диалогін оқыту ІІ топ Оқушыларға пікірін айтып үйрету мақсатында кафеге адамдар көп келуі үшін жарнама жасаудың қаншалықты маңызды екенін түсіну ІІІ топ Оқулықтағы өлең мазмұнын ашу, сұрақтарға жауап беру Сергіту сәті Тақтамен жұмыс Оқушыларға оқулықта берілген диқан, бауырсақ, бидай сөздерін буынға бөлдіріп, буын санын анықтату. Бұл сөздерді жазып келе жатқан жолға сыймай қалса қалай жазуға болатынына негізделген іздену жұмыстарын ұйымдастыру. Дәптермен жұмыс 2 тапсырма Берілген сөздерді үлгі бойынша тасымалдап жазады. 3 тапсырма Оқушыларға оқулықта берілген «ай, күн, тай, бұлт, жент сөздеріне . дыбыстық талдау жасату. Топтық жұмыс «Біздің кафе» тақырыбына әр топ өздігінен жарнама жазу. |
Алған ақпарат бойынша ойларын жинақтап сұрақтарға жауап беру
Интербелсенді тақтаға қарап сергіту сәтін орындайды
Жаттығуды қатесіз, сауатты, таза көркем жазуға баулу. |
Бас бармақ арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
Отшашу арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
|
Бейнежазба
Оқулық
|
Соңы
|
Рефлексия | Еркін микрофон арқылы әр оқушы өз ойын еркін жеткізеді. |
|
|
Қосымша мәліметтер: | ||||
Саралау- Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушыға көмектесемін. Қабілетті оқушыларға кесте таратып, кестемен жұмыс жасатамын. |
Бағалау – бас бармақ, «бағдаршам», «от шашу», «тамаша», Смайликтер |
Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс Математика Сауат ашу |
||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма |
Оқушының рефлексиясы
|